کد خبر: 19916
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۸

 مراسم استقبال از ملی‌پوشان تیم فوتبال ایران در حضور 15 هزار تماشاگر برگزار شد.

به گزارش ایسنا، اعضای تیم ملی فوتبال ایران ساعت 18 وارد ورزشگاه آزادی شدند. آنها که بعد از بازگشت و حضور در فرودگاه به هتل آکادمی رفته بودند با استقبال تماشاگران در ورزشگاه آزادی مواجه شدند.

حدود 15 هزار تماشاگر از حدود ساعت 15 به استادیوم آمده‌بودند. گرمای هوا آنها را به شدت اذیت می‌کند و همه از برنامه‌ریزی فدراسیون برای برگزاری مراسم در چنین ساعتی گله‌مند بودند.

ملی‌پوشان که قرار بود مراسم استقبال از آنها ساعت 17 آغاز شود، ساعت 18 وارد استادیوم شدند و با پرچم‌های ایران در دستشان و همچنین لباس‌های سفید تیم ملی که به تن کرده بودند، دور تا دور استادیوم دور افتخار زدند. مسئولان فدراسیون از جمله علی کفاشیان، رییس فدراسیون و مدیران زیرمجموعه او همراه با تیم ملی بودند. همچنین وزیر ورزش و جوانان هم همراه آنها بود. اما لیدر اصلی کاروان تیم ملی کارلوس کی‌روش بود که تماشاگران او را به شدت تشویق می‌کردند. او نیز جلوتر از همه راه می‌رفت و برای تماشاگران دست تکان می‌داد.

مراسم با سرود ای ایران قبل از حضور تیم ملی در استادیوم آغاز شد. هنگامی که ملی‌پوشان دور افتخار می‌زدند، سرودهای حماسی از بلندگوهای ورزشگاه پخش می‌شد و تماشاگران با تکان دادن پرچم‌هایشان فریاد ایران ایران به زبان می‌آوردند. پس از آن اعضای تیم ملی و مسئولان همراه داخل زمین چمن شدند و پس از پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران که در آن هنگام ملی‌پوشان پرچم بزرگی را از ایران به دست گرفته بودند، مراسم شکل رسمی‌تری به خود گرفت.

پس از آن محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان سخنرانی کرد. او با تشکر از حضار و بویژه جوانانی که به افتخار ملی‌پوشان به استادیوم آمده‌اند، گفت: از ملت ایران تشکر می‌کنم که از دیشب تا الان قلب‌هایشان را با اقتدار تیم ملی گره زدند. خدا را شاکریم که این موفقیت را نصیب ما کرد و پیروزی بزرگی را در آستانه میلاد نیمه شعبان به ملت ایران هدیه داد. امیدوارم به حول و قوه الهی شاهد موفقیت‌های روزافزون قهرمانان باشیم. آن‌های که امسال در المپیک و پارالمپیک برایمان افتخار آفریدند و امروز موفقیت دیگری را با صعود به جام‌جهانی رقم زدند. امیدوارم این موفقیت‌ها ادامه‌دار باشد.

پس از صحبت‌های عباسی تماشاگران علی کفاشیان را تشویق کردند. بعد از آن اعضای تیم ملی ایران از تدارکات گرفته تا بازیکنان و مربیان و مسئولان، روی سن آمدند. پس از حضور اعضای تیم ملی روی سن، شال‌های ایران توسط عباسی به گردن‌شان آویخته می‌شد و علی کفاشیان نیز دسته گلی به آنها می‌داد.


Source Article from http://www.asriran.com/fa/news/280907/%D8%AF%D8%B1-%D8%AC%D8%B4%D9%86-%D8%B5%D8%B9%D9%88%D8%AF-%D8%A8%D9%87-%D8%AC%D8%A7%D9%85-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%A2%D8%B2%D8%A7%D8%AF%DB%8C-%DA%86%D9%87-%DA%AF%D8%B0%D8%B4%D8%AA

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

آخرین اخبار