مراسم اعطای جایزه نوبل مدیریت هفته گذشته برای اولین بار توسط بنیاد اروپایی توسعه مدیریت در ایران در سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد وچند مدیر ایرانی در این همایش از طریق فرم ممیزی انتخاب شدند و این جایزه را دریافت کردند

به گزارش اخبار خودرو ، در این همایش نخستین تندیس و نشان نوبل مدیریت توسط مهندس وحید احمدی مدیر عامل شرکت جهان خودرو قائم دریافت شد.

وی در اولین جشنواره بزرگ مدیریت در ایران که در تاریخ هفدهم تیرماه جاری در مرکز همایش های صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران برگزار شد موفق به کسب اولین تندیس و نشان نوبل مدیریت به عنوان معتبرترین جایزه مدیریتی اروپا از سوی این جشنواره شد.

این جایزه یکی از معتبرترین جوایز مدیریتی در اروپاست و بنا به درخواست نمایندگی بنیاد اروپایی توسعه مدیریت برای اولین بار بصورت اختصاصی با حضور نمایندگان بنیاد اروپایی توسعه مدیریت در ایران برگزار شد.

[caption id="attachment_199909" align="aligncenter" width="555"]کسب اولین تندیس و نشان نوبل مدیریت توسط مدیر عامل شرکت جهان خودرو قائم کسب اولین تندیس و نشان نوبل مدیریت توسط مدیر عامل شرکت جهان خودرو قائم[/caption]

جایزه نوبل در سال ۱۸۹۵ به وصیت کارخانه دار و شیمی دان سوئدی، آلفرد نوبل که بیشتر او را به دلیل ابداع دینامیت می شناسند پایه گذاری شد.

ششمین جایزه تحت عنوان نوبل اقتصاد برای اولین بار در سال ۱۹۶۸ میلادی توسط بانک مرکزی سوئد پایه گذاری شد. پس از آن سازمانهای متعددی در اروپا جوایز مشابهی تعریف نمودند.

 

از آن جمله بنیاد اروپایی توسعه مدیریت که هر ساله جایزه نوبل مدیریت را به رهبران و مدیرانی که توانسته اند نقش موثری را در کسب و کار خود بازی کنند اعطا می نماید. و در سال های گذشته مدیران شرکت های سرشناسی همچون ماکروسافت، اپل، نایک، آدیداس، سامسونگ، سونی به این مهم دست یافتند.

گفتنی است شرکت جهان خودروقائم در سال ١٣٨٣به صورت سهامى خاص باشماره ثبت ٢٢۶٩٩٠ فعالیت خود را با فروش خودروهاى داخلى آغاز نموده و در طى این سالیان توانسته فعالیت هاى خود را در زمینه هاى جمع آورى ، اسقاط و بازیافت خودروهاى فرسوده ، واردات خودرو و راه اندازى شبکه فروش قطعات یدکى با برند bestext توسعه دهد و تا به امروز افتخارات زیادی در این زمینه ها کسب کرده است که از آن جمله می توان به دریافت تندیس یکصد برتر و ارزش آفرین در سال ۱۳۹۵ و دریافت اولین تندیس و نشان نوبل مدیریت از بنیاد اروپایی توسعه مدیریت (EFMD) در همایش اخیر اشاره کرد و امروزه در حال برنامه ریزى و توسعه فعالیت هاى خود در سایرحوزه هاى خودرویى میباشد منتظر خبرها و طرحهاى نوین خودرویى در این شرکت باشید.

لینک سایت شرکت جهان خودروقائم :   www.jahankhodro.com     کانال تلگرام شرکت جهان خودروقائم  : @jahankhodro41956

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =