کد خبر: 206710
تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۰

مدیرعامل بهمن موتوردر مراسم آغاز همکاری این گروه با گریت وال چین با اشاره به اینکه در جریان این همکاری ۳ محصول H2، H6 و H9 از محصولات شرکت هاوال در ایران تولید و به بازار عرضه می شودگفت: : محصول هاوال H2 تا انتهای سال به بازار داخل عرضه می شود.

به گزارش اخبار خودرو ، حمیدرضا داودزاده همچنین با بیان اینکه در حال حاضر نمیتوان قیمت دقیقی در خصوص این محصول اعلام کرد چرا که قیمت آن بستگی به نرخ ارز دارد در خصوص خدمات پس از فروش محصولات هاوال گفت: گروه بهمن ۱۳۲ نمایندگی در سراسر کشور دارد و از این طریق تلاش می کنیم خدمات پس از فروش خوبی را به محصولات هاوال ارائه نماییم.

وی همچنین درباره در خصوص میزان داخلی سازی محصولات هاوال و نحوه همکاری با قطعه سازان اظهار داشت: در ابتدای تولید این محصولات با ۳۱ درصد داخلی سازی آغاز می شود. در این راستا همکاری خوبی با قطعه سازان صورت گرفته و قراردادهایی با آنها منعقد شده است.

[caption id="attachment_206783" align="aligncenter" width="700"]هاوال H2 هاوال H2[/caption]

پیش بینی قیمت هاوال H2 ؛ ۹۰ میلیون تومان در این مراسم همچنین ، عضو هیات مدیره گروه بهمن با اشاره به سوالات مطرح در خصوص قیمت محصول جدید هاوال در ایران گفت: قطعا قیمت این محصول با توجه به اینکه پرتیراژترین محصول در بازار خواهد بود، به نحو بسیار مناسبی خواهد بود.

زریبافان گفت: پیش بینی می شود قیمت هاوال H2 زیر ۹۰ میلیون باشد هر چند ویژگی ها و آپشن های این محصول بیشتر از محصول تولیدی در کشور چین خواهد بود.

وی همچنین در خصوص تیراژ تولید محصول جدید هاوال، تاکید کرد: تلاش می کنیم حداقل ۳۰ تا ۴۰ درصد از ظرفیت تولید را به محصولات هاوال اختصاص دهیم.

عضو هیات مدیره گروه بهمن در ادامه افزود: در حال حاضر شرکت هاوال یکی از معتبرترین برندهای چینی است که زیر نظر برند گریت وال فعالیت می کند و هم اکنون پرفروش ترین محصولات SUV را در بازارهای جهان دارد.ضمن اینکه شرکت هاوال برای ۱۴ سال متوالی در بازار چین رتبه برتر فروش را داشته است.

زریبافان در ادامه در خصوص برنامه بلند مدت بهمن موتور و هاوال گفت: توسعه سبد محصولات در حوزه محصولات SUV و اختصاص بخش مهمی از این تولیدات به محصولات باکیفیت هاوال بخشی از برنامه های بلند مدت دو شرکت است.

وی افزود: با توجه به پتانسیلی که برند هاوال در منطقه دارد برنامه تولید و صادرات در منطقه از دیگر برنامه های دو شرکت بهمن موتور و هاوال در جریان همکاری جدید است.

[caption id="attachment_206782" align="aligncenter" width="700"]هاوال H2 هاوال H2[/caption]

مشتریان با هوش ایرانی

استیون، مدیر بازارهای صادراتی گریت وال، نیز گفت: هاوال به عنوان یک برند مستقل انواع خودروهای SUV را به بازار عرضه می کند و به مدت ۱۴ سال پرفروش ترین شاسی بلندهای چینی را به بازار عرضه کرده است.

به گفته او ایران‌ یکی از بازارهای مهم برای هاوال است و مدیران گریت وال می دانند که مشتریان ایرانی بسیار باهوش هستند بنابراین انتخاب شریک تجاری را با دقت انجام دادند.

مدیر بازارهای صادراتی گریت وال تاکید کرد: ما و گروه بهمن تعهد می دهیم که بهترین خدمات را برای جلب بالاترین میزان رضایتمندی مشتریان ارائه دهیم.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۶
    نتیجه اینهمه سال انحصار و محدودیت واردات خودرو از جیب مردم و البته جانهای از دست رفته در جاده ها این بود که مافیای خودرو به مونتاژ خودرو بی نام و نشان چینی روی بیارند واقعا دست مریزاد.
  • شكور بکتاش ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۰
    سلام علیکم شما خوب شروع کردید بنده چهار ماه پیش هاوال H7L را از بغداد خریدم خیلی عالی هست هر که سوارش شده راضی بوده

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =