کد خبر: 208319
تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴

شرکت کارمانیا هم زمان با آغاز نمایشگاه خودرو کرمان از طرح فروش ویژه نمایشگاه خودروهای بی.وای.دی رونمایی کرد.

به گزارش « اخبار خودرو » ، در این طرح شرکت خودروسازی کارمانیا خودروی BYD S6 را با قیمت قطعی ۹۹۷،۰۰۰،۰۰۰ ریال و با تخفیف نقدی ۱۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال با موعد تحویل فوری و پیش فروش نقدی با قیمت قطعی با موعد تحویل اسفند ماه و سود مشارکت ۱۸، ۱۶ و ۱۵ درصد عرضه می نماید.

[caption id="attachment_205766" align="aligncenter" width="700"]BYD S6 BYD S6[/caption] همچنین شرایط فروش اقساطی با قیمت قطعی و موعد تحویل اسفند ماه، با اقساط ۱۲ تا ۳۶ ماهه برای خودروی BYD S6 اعلام شد. شرایط فروش BYD S7، BYD S6، BYD F3 به صورت مشارکت در تولید نیز با موعد تحویل اردیبهشت، خرداد و مهر۹۷ با سود مشارکت تا ۲۴ درصد در این طرح قابل ارائه خواهد بود. همچنین شرکت خودروسازی کارمانیا جهت سهولت ثبت نام مشتریان محترم، اقدام به پیش فروش آنلاین محصولات خود در وب سایت رسمی کارمانیا خود نموده است که این امر باعث سهولت در دسترسی و صرفه جویی در وقت مشتریان می شود.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • همایون واثق ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۶
    دوستانی که بی وای دی خریدن ، نظرشون در مورد کیفیت S6 چیه؟
  • علی شفیعی ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۵
    باسلام،باتوجه به طرح های فروش متنوع دیگر شرکتهای خودروسازی چینی ازجمله جک،چری،تیگو،هایما،ام وی ام و..... بهتر بود محصول s7 شرکت کارمانیا هم بصورت نقد و اقساط عرضه بشه.البته اگه شرکت کارمانیا میخواد جای پای خودشو توصنعت خودروکشور بازکنه تا دیرنشده باید شرایط فروش اقساطی واسه همه محصولاتش بزاره.ممنون.
  • علی شفیعی ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۵
    من میخوام اس ۷ بخرم اما واقعا پول نقد ندارم.
  • عبدالرضا علیخانی ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۳
    سلام خسته نباشید.آیا فروش بدون پیش پرداخت از دم قسط هم دارید که سند ودیعه پیش شما تا پایان اقساط بماند؟

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =