کد خبر: 213094
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰

چری تیگو۵ ، که در ابتدای ورود بسیاری انرا ریسکی بزرگ مینامیدند حال بیشترین فروش را در گروه خودروهای شاسی بلند از ان خود نموده است.

به گزارش « اخبار خودرو » ، تب خرید خودروهای شاسی بلند در کشورمان به مانند سایر نقاط جهان افزایش چشمگیری را در سالهای اخیر داشته است ، و در این بین مشتریان ایرانی تنها مجبور به خرید نمونه های وارداتی با قیمت بالا داشتند که علی رغم این قیمتهای گزاف بازهم استقبال بسیار خوبی از خودروهای شاسی بلند به عمل آمد به طوری که بیش از ۵۰ درصد از سهم بازار خودروهای وارداتی متعلق به اینگونه خودروها بود.

با توجه به این حجم تقاضا برای خودروهای شاسی بلند چینی ها توانستند به خوبی از تقاضای بازار استفاده کرده و کراس اورهایی با طراحی و امکانات روز ، در کنار قیمت و شرایط فروش مناسب به بازار عرضه نمایند.

[caption id="attachment_213095" align="aligncenter" width="700"]چری تیگو5 چری تیگو۵[/caption]

به جرات یکی از موفق ترین این شاسی بلندها را میتوان چری تیگو۵ نامید ، چینی بلند قامتی که این روزها به وفور در خیابانهای کشور  دیده میشود ، شاسی بلندی که در ابتدای ورود بسیاری انرا ریسکی بزرگ مینامیدند حال بیشترین فروش را در گروه خودروهای شاسی بلند از ان خود نموده است.

چری تیگو۵ در تابستان سال ۹۴ به عنوان نخستین محصول شرکت مدیران خودرو با برند چری به ایران معرفی گردید که با فروش بسیار بالای خود نام و برند چری را در بازار ایران به خوبی جای بیاندازد.

تیگو۵ ، در ارزیابی های کیفی و رضایت مشتریان که توسط موسسه استاندارد کشور صورت گرفته است ، همواره جایگاه بالا و مطلوبی را در میان خودروهای هم رده خود داشته و از دید مشتریان ، کیفیت مقبول ، امکانات رفاهی و ایمنی بالا ، بدنه جا دار و طراحی مناسب را میتوان از دلایل موفقیت این خودرو در بازار کشور نامید.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • kiomars ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۲
    البته ای کاش نویسنده محترم متن فوق اندکی هم از درد دل کسانی که قصد فروش این خودرو را دارند مرقوم میفرمود. فقط کافی است نگاهی به سایت های فروش خودرو بیاندازید و اختلاف قیمت دست دوم با خودرو صفر را بررسی بفرمایید تا معنی " خوش درخشیدن" را بیشتر لمس کنید.
  • استاد ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۲
    نمیدونم این سایت ها چرا اینقدر از برند های چینی حمایت میکنن یا تعریف بیش از ارزش اونا رو دارن بی کیفیتی مهندسی پایین عدم هماهنگی موتور وگیربکس ووزن ماشین از مشکلات اساسی ماشینهای چینیست
  • علیرضا ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۲
    سلام در کنار همه ی اینها ۱۵۰۰۰۰ کیلومتر گارانتی داره که با خودروهای وارداتی کره ای برابری میکنه
  • قاسمی ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۳
    ملت زورشون نمیرسه,شاسی بلند,برند بخرن,مجبورن,چینی بخرن,,,امار بالا,افتخار نیست که,بدبختیه ملت رو نشون میده,درامدها پایین,,بااین اوضاع دلار و افزایش تعرفه ها,دیگه همین ماشینای چینی رو هم نمیتونیم بخریم,,,واقعا تاسف داره
  • ناشناس ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۶
    الحق که لیاقت ما ایرانی ها همین ماشینای چینی هست و ماشین های روز اروپایی و آمریکایی برای ما حرام است...
  • علی ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۶
    کلا کسانی که خودرو چینی میخرند امکان نداره نقطه ضعفی از خودرو بگیرند فقط و فقط تعریف میکنند .
  • سعید ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
    ولی کیفیتش اصلا با محصولات کره ای برابری نمی کنه. جا داره از مسئولین گرانقدری که محصولات چینی رو به قیمت محصولات کره ای تو ایران به فروش میرسونن تشکر کنیم. مثلا هیوندای توسان ۲۰۱۸ قیمت جهانیش ۱۳۳ میلیونه در صورتی که تو ایران تیگو ۷، ۱۴۲ میلیونه یعنی ۱۰ میلیون از توسان کره ای گرون تر!!!

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =