مدیران‌ خودرو

شرکت مدیران‏ خودرو نخستین شرکت خودروساز در ایران است که اقدام به راه‏ اندازی و بهره‏برداری از مرکز تخصصی تعمیر گیربکس ‏های AT و CVT درکشور می‌کند.

به گزارش «اخبار خودرو»، کاهش هزینه ‏های تعمیر تا 70درصد (برای خودروهای فاقد گارانتی) و کاهش زمان تعمیر ازجمله منافع ایجادشده برای مشتریان محصولات شرکت مدیران‏ خودرو است. با ورود محصولات جدید بر پایه تکنولوژی‏ های پیشرفته به بازار خودرویی اهمیت ارتقای دانش و تجهیزات لازم برای سرویس ‏های دوره‏ای و تعمیرات اساسی (Overhaul) بیش از پیش نمایان می‏شود. تربیت و به‌کارگیری نیروهای تخصصی موردنیاز این حوزه فنی نیز از اهمیت خاصی برخوردار است. وجود یک مجموعه تخصصی شامل تجهیزات و نیروهای فنی ازجمله دغدغه‏ های مشتریان برندهای مختلف است. شرکت مدیران‏ خودرو به ‏عنوان یکی از خودروسازان بزرگ کشور با درک اهمیت این موضوع و همچنین با هدف ارتقای دانش‌فنی تیم همراه، ورود تکنولوژی تعمیر و راه‏اندازی مجدد انواع گیربکس‏های اتوماتیک اقدام به راه‏ اندازی و بهره‏ برداری بستر لازم جهت فعالیت‏های مرتبط با این موضوع کرده است.
این مرکز با سرمایه‏گذاری بالا و تجهیز چند دستگاه تخصصی شامل انواع دستگاه‏های شست‏ وشو التراسونیک و واترجت، سندبلاس، دستگاه‏های برش، پرس حرارتی و تست تور کانورتر، دستگاه‏های جوش و پرسش‏های حرارتی کلاچ، دستگاه‏های تخصصی شبیه ‏سازی و تست ساعت گیربکس و نهایتا دستگاه شبیه‏ ساز عملکرد موتور و تست گیربکس را شامل می‏شود. با راه ‏اندازی این مرکز تخصصی، تعمیرات اساسی کلیه گیربکس ‏های اتوماتیک AT و CVT در فضایی ایزوله و با رعایت استاندارد‏های لازم صورت می‏گیرد. این مرکز براساس فرآیندهای استاندارد شرکت چری اقدام به بازسازی، تعمیر و درصورت نیاز تعویض قطعات لازم گیربکس‏ ها و درنهایت تعمیرات اساسی و راه‌اندازی مجدد آن‏ها خواهد کرد. فرآیند رکوردگیری عملکرد گیربکس، تحلیل و شناسایی نقطه مورد نقص، دمونتاژ کامل، شست‌وشو، التراسونیک و واترجت قطعات، بررسی عملکرد مناسب قطعات و تعویض درصورت نیاز، مونتاژ مجدد گیربکس مطابق استانداردهای سختگیرانه چری و درنهایت تست و بازسازی در دستگاه شبیه‏ ساز و تایید صحت عملکرد گیربکس ‏ها ازجمله فرآیندهای جاری این مرکز تخصصی هستند. تجهیز و به ‏کارگیری دستگاه‏های مخصوص در این مرکز از نکات مهم عملیاتی شدن این هدف در مرکز خدمات پس از فروش شرکت مدیران‏ خودرو بوده است. کاهش هزینه و مدت زمان انجام تعمیرات، افزایش رضایت‏مندی مشتریان، ارائه خدمات مطلوب با بالاترین استانداردهای لازم نیز ازجمله اهداف محقق ‏شده در این مرکز هستند. همچنین کاهش هزینه تعمیرات تا 70درصد برای گیربکس‏ هایی که مدت گارانتی آن‏ها به اتمام رسیده، ازدیگر نکات قابل ‏توجه در این مسیر است که این خدمت نیز به افزایش رضایت‏مندی مشتریان منجر خواهد شد. مرکز خدمات شرکت مدیران ‏خودرو با شماره تماس 02147651 به‏صورت شبانه ‏روزی در زمینه امدادهای جاده‏ای در سراسر کشور فعال است، همچنین خدمات تعمیراتی را در روزهای کاری به مشتریان ارائه خواهد کرد. علاقه‏ مندان می‏توانند جهت اطلاعات بیشتر به وب‌سایت رسمی مدیران‏ خودرو به آدرس www.mvmco.ir مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =