کد خبر: 224663
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹
راننده تاپ‌گیر

احتمالا به یاد دارید که پورشه 911 GT2 RS MR توانست رکورد ۶ دقیقه و ۴۰ ثانیه‌ای را در پیست مشهور نوربرگ‌رینگ ثبت کند و خودروهای مشهوری همچون لامبورگینی اونتادور SVJ و مک‌لارن P1 LM را با فاصله‌ای در حدود ۵ و ۳‌ثانیه پشت سر بگذارد. 

به گزارش «اخبار خودرو»،احتمالا به یاد دارید که پورشه 911 GT2 RS MR توانست رکورد ۶ دقیقه و ۴۰ ثانیه‌ای را در پیست مشهور نوربرگ‌رینگ ثبت کند و خودروهای مشهوری همچون لامبورگینی اونتادور SVJ و مک‌لارن P1 LM را با فاصله‌ای در حدود ۵ و ۳‌ثانیه پشت سر بگذارد. 
خودرویی که مشاهده می‌کنید دقیقا همان مدل قبلی بوده و کریس هریس هم شانس راندن آن را در پیست پورتیمائو به دست آورده است. هریس در همین پیست با خودروهای مک‌لارن P1، فراری لافراری و پورشه ۹۱۸ اسپایدر نیز رانندگی کرده است. کریس هریس توانسته با این خودرو ۲.۵‌ثانیه سریع‌تر از مک‌لارن P1 مجهز به لاستیک‌های تروفئو R باشد. 
همچنین 911 GT2 RS MR مورد بحث در پیست پورتیمائو ۴.۵‌ثانیه سریع‌تر از ۹۱۸ اسپایدر و ۴.۷‌ثانیه سریع‌تر از فراری لافراری بوده که‌ عملکرد‌ فوق‌العاده‌ای برای پورشه است. پرفورمنس 911 GT2 RS MR نشان می‌دهد که قدرت و اسب‌بخار تنها فاکتور موردنیاز برای ثبت رکوردهای عالی در پیست نیست.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =