کروز

ما در کروز با همت 12هزار نفر از متخصصان و مهندسان خود سعی بر آن داریم تا با افزایش تولیدات با کیفیت در داخل و  جهش تولید، تحریم ها را شکست دهیم وبر مشکلات بومی سازی و تامین قطعات مورد نیاز صنعت خودروسازی غلبه کنیم.


 به گزارش «اخبار خودرو​»،نادر سخا، مدیرعامل شرکت صنایع تولیدی کروز ضمن تبریک سال نو، با اشاره به  نامگذاری سال 99 از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال «جهش تولید» گفت: «ما در کروز با همت 12هزار نفر از متخصصان و مهندسان خود سعی بر آن داریم تا با افزایش تولیدات با کیفیت در داخل و  جهش تولید، تحریم ها را شکست دهیم وبر مشکلات بومی سازی و تامین قطعات مورد نیاز صنعت خودروسازی غلبه کنیم.» سخا ادامه داد: «با نام‌گذاری سال ۹۸ از سوی مقام معظم رهبری به نام رونق تولید، کروز با تلاش و کوشش و توسعه تولید و توجه به داخلی‌سازی و اصل قرار دادن پژوهش و توسعه زیرساخت‌ها، خودکفایی را سرلوحه کار خود قرار داد و توانستیم در خطوط تولید این شرکت در راستای بومی‌سازی قطعات و افزایش ظرفیت تولید گام‌های بسیار موثری برداریم.» مدیرعامل شرکت صنایع تولیدی کروز با اشاره به این‌که این شرکت دارای توان طراحی و ساخت در سطح تکنولوژی روز دنیا است، اظهار کرد: «کروز در سال جاری با افزایش ظرفیت‌های تولیدی خود آماده کمک‌رسانی به جهش در تولید خودروسازان خواهد بود تا با تحویل به‌موقع قطعات مورد نیاز برای صنعت خودروسازی، این صنعت را از تحریم ها نجات دهیم.»

   توسعه 100 درصدی در بخش‌های تحقیقاتی
سخا با اشاره به این‌که کروز در سال گذشته با وجود مشکلات ناشی از تحریم های ظالمانه بین‌المللی به نتایج بسیار مطلوبی دست یافت و با توسعه 100 درصدی در بخش‌های تحقیقاتی رشد بی‌نظیری در کسب دانش طراحی قطعات های‌تک داشت، تصریح  کرد: «این شرکت با همکاری تیم 250 نفره در واحد تحقیق و توسعه خود، پروژه‌هایی را در راستای بومی‌سازی قطعات به‌ویژه قطعات های‌تک با دانشگاه‌های برتر کشور به اشتراک گذاشته تا در سال جدید نسبت به سال گذشته یک جهش چندبرابری در بحث خودکفایی  داشته باشد.»

   خودکفایی در تولید استارت و دینام؛ دستاورد ایسکرا در سال 98
شرکت ایسکرا اتوالکتریک ایران از شرکت‌های زیرمجموعه کروز در زمینه تولید انواع دینام و استارت خودروهای سواری است که توانست در سال 98 بیش از 90 درصد از اجزای تشکیل‌دهنده این دو محصول را بومی‌سازی کند. ایسکرا به‌عنوان یکی از مهم‌ترین تامین‌کنندگان استارت و دینام خطوط تولید خودروهای داخلی، در سال‌های فعالیت خود موفق به اخذ گواهینامه‌های متعددی ازجمله استاندارد مدیریت کیفیت IATF16949:2016، ISO9001:2015 و... شده است. علاوه بر آن ایسکرا دارای تجهیزات آزمایشگاهی پیشرفته مطابق تکنولوژی های نوین است که دارای گواهینامه‌های استاندارد بین‌المللی 17025ISO/IEC، آزمایشگاه همکار اداره استاندارد ملی ایران در آزمون‌های استارت و دینام خودرو و سختی‌سنجی فلزات و صلاحیت کالیبراسیون ابعادی و فشار است و در بین 500 شرکت برتر کشور رتبه 302 را داراست. 
ایسکرا با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و دستگاه‌های پیشرفته و همچنین با کمک جوانان و مهندسان نخبه توانست در سال گذشته بیش از 90 درصد از اجزای استارت و دینام خودرو را داخلی‌سازی کند. این شرکت با کسب مجوزهای لازم از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، عنوان شرکت دانش‌بنیان در زمینه طراحی استارت و دینام را به خود اختصاص داد و بدین ترتیب تنها شرکت در حوزه تولید این محصول برای خودروهای داخلی شناخته شده که طراحی انواع استارت و دینام را بومی‌سازی کرده است. 
ایسکرا در سال گذشته با تامین استارت و دینام مورد نیاز خودروسازان و تحویل به‌موقع تعهدات خود تلاش کرد تا خودرویی در کف کارخانه نماند و بدین‌منظور شرکت مگاموتور سایپا طی مراسمی از این شرکت تقدیر به عمل آورد. در کنار این دستاوردها، ازجمله برنامه‌های آتی شرکت ایسکرا می‌توان به طراحی و ساخت انواع موتورهای DC، مجموعه‌های مونتاژی وابسته از قبیل شیشه بالابر، برف پاک کن و... و مشارکت در تولید قطعات خودرو برقی در آینده اشاره کرد.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =