کد خبر: 228173
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷
تیون فراری 488 پیستا

همان‌گونه که نام این پکیج نشان می‌دهد بیشتر با بهبودهای فنی پیشرانه‌ 8سیلندر 3.9 لیتری توئین‌توربوی فراری روبه‌رو هستیم.

به گزارش «اخبار خودرو​»،فراری 488 پیستا جزو معدود خودروهایی است که به سختی می‌توان آن را روانه‌ گاراژهای تیونینگ کرد. چراکه اساسا نیازی به ارتقای فنی نداشته و از طرف دیگر نیز در شرایط استوک نیز ارزش‌های خود را به خوبی نشان می‌دهد. البته این خودرو از قوی‌ترین پیشرانه 8 سیلندر تاریخ فراری سود می‌برد. با این وجود نوویتک به تازگی پکیج تقویتی ویژه‌ای برای این سوپراسپرت معرفی کرده است. 
همان‌گونه که نام این پکیج نشان می‌دهد بیشتر با بهبودهای فنی پیشرانه‌ 8سیلندر 3.9 لیتری توئین‌توربوی فراری روبه‌رو هستیم. نوویتک با تنظیم ECU و استفاده از سیستم اگزوز پرفورمنس ساخته شده از فولاد ضدزنگ توانسته قدرت پیشرانه را به 802 اسب‌بخار و گشتاور را به 898 نیوتون‌متر برساند که افزایش قدرت 82 اسبی و گشتاور 128 نیوتون‌متری را نشان می‌دهد. در نتیجه، این فراری 488 پیستا قادر است در عرض 2.7 ثانیه از سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد و حداکثر سرعت 345 کیلومتر در ساعت را ثبت کند. علاوه بر بهبود عملکرد، این تیونر آلمانی قطعات بدنه‌ ساخته شده از کربن را نیز عرضه می‌کند که شامل اسپویلر جلو، پانل‌های جانبی، آینه‌های بغل، اسپویلر لبه‌ای عقب و بخش کربنی اطراف چراغ‌های عقب است. اکثر این قطعات با تمرکز بر آیرودینامیک ساخته و در تونل باد تســـت شده‌اند. از دیگر تغییرات ظاهری می‌توان به نشان‌دهنده‌های تیره‌تر، چراغ‌ترمز سوم مشکی و رینگ‌های سفارشی NF10 اشاره کرد که با همکاری ووسن تولید شده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

آخرین اخبار