آمیکو

حضور آمیکو در رویدادهای مختلف به‌منظور ایفای مسئولیت‌های اجتماعی طی سال 98 بیش از همیشه نمایان بود. از پوشش نیازهای مردمی در سیل و زلزله تا همکاری با هلال احمر، تمام اقداماتی است که این خودروساز بخش خصوصی در سال 98 در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود انجام داد.

به گزارش «اخبار خودرو​»،حضور آمیکو در رویدادهای مختلف به‌منظور ایفای مسئولیت‌های اجتماعی طی سال 98 بیش از همیشه نمایان بود. از پوشش نیازهای مردمی در سیل و زلزله تا همکاری با هلال احمر، تمام اقداماتی است که این خودروساز بخش خصوصی در سال 98 در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود انجام داد. این خودروسازی در یکی از مهم‌ترین گام‌های خود نیز سال گذشته را با همیاری «موسسه خیریه جمعیت طلوع‌ بی‌نشان‌ها» به پایان رساند. فعالیت‌های خیرخواهانه و اجتماعی آمیکو اما تنها به سال گذشته محدود نبود، بلکه قرار است سال جاری نیز شاهد نقش‌آفرینی این خودروسازی در رویدادهای مختلف باشیم که به 
نــظر می‌رسد مهم‌ترین آن‌ها جلوگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا است. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به تمام فعالیت‌های اجتماعی آمیکو در سال 98 و آن‌چه در نخستین ایام سال جاری رخ داده است. 

   نگاهی گذرا بر فعالیت‌های آمیکو در سال 98
شرکت آمیکو ازجمله خودروسازان پیشگام در امور خیریه و مسئولیت‌های اجتماعی به شمار می‌رود که در سال 98 اقدامات خیرخواهانه بسیاری را در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی به ثمر رساند. سال 98 که با وقوع سیلاب در بسیاری از مناطق کشور آغاز شد، نیاز به ایفای مسئولیت‌های اجتماعی را بیش از پیش نمایان می‌کرد. در همین راستا آمیکو اقدام به ارسال محموله کمک‌های کالایی خود به مناطق صعب‌العبور استان لرستان توسط ناوگان پیکاپ و کامیونت‌های خود کرد. در ادامه نیز شاهد همکاری ناوگان پیکاپ و کامیونت‌های آمیکو با هلال احمر تهران و مناطق سیل‌زده صعب‌العبور بودیم. ارسال کمک‌های امدادی و ناوگان حمل‌و‌نقل به استان سیل‌زده خوزستان از دیگر اقدامات این خودروسازی در راستای مسئولیت‌های اجتــماعی بود. 
در ادامه نیز باید به مواردی مانند همکاری این خودروسازی با سازمان محیط‌زیست در حوزه حمل‌ونقل در مناطق صعب‌العبوری اشاره کرد که پیکاپ‌های معمولی توان عبور از آن را نداشتند. انتقال کمک‌های مردمی توسط ناوگان حمل‌ونقل بین جاده‌ای آمیکو در برف سخت استان گیلان، مبارزه با ویروس کرونا در سطح شرکت و کارخانه‌های تولیدی به منظور حفظ سلامتی کارکنا‌ن، تولید محتوای آموزشی و انتشار در رسانه‌ها به منظور بهره‌برداری عمومی و جلوگیری از شیوع این ویروس نیز از دیگر گام‌هایی است که آمیکو در سال 98 برداشته است. 

   همیاری «موسسه خیریه جمعیت بی‌نشان‌ها» 
شرکت آمیکو به‌عنوان یکی از خودروسازن پیشگام در امور خیره و مسئولیت‌های اجتماعی در ماه پایانی سال گذشته به‌منظور مبارزه با ویروس کرونا، به یاری جمعیت خیریه طلوع بی‌نشان‌ها شتافت. 
با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و نیاز به اتحاد ملی در راه مبارزه با این ویروس، شرکت آمیکو از روزهای ابتدایی شیوع این ویروس اقدامات ویژه‌ای در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و ضدعفونی تاسیسات و کارخانه‌های خود به انجام رساند. 
ازجمله اقدامات این شرکت همیاری موسسه خیریه جمعیت طلوع بی‌نشان‌ها است که بیش از یک‌هزار نفر را تحت پوشش و حمایت خود دارد. 
از این رو آمیکو ٢٢٠ لیتر الکل و اقلام دیگر را در اختیار این جمعیت خیریه قرار داد تا بتوانند به کمک آن، افراد تحت پوشش خیره ازجمله کودکان کار، نوجـــوانان تحت پوشش ١٣ تا ١٨ سال، مادران تحت پوشـــــــــش و دیگر اعضای این جمعیت خیریه را از ویــــروس کرونا ایمن کننـــــد.

   قطار آمیکو در ریل فاصله‌گذاری اجتماعی
پویش تغییر لوگو با هدف تشویق مردم به شرکت در فاصله‌گذاری اجتماعی، با شرکت‌های بزرگ خودروسازی و برند شرکت‌های چندملیتی آغاز شد و در ایران با شرکت‌های خودروسازی دولتی ادامه پیدا کرد. 
حال در ادامه پویش شرکت‌های خودروسازی برای تشویق مردم به شرکت در فاصله‌گذاری اجتماعی، آمــــــیکو هم به این پویش بین‌المللی پیوسته و با تغییـــــــر لوگوی خود شعار بهداشتی‌اش را مطرح کرده اســــــت؛ «از این‌که فاصه اجتماعی را رعایت می‌کنید، سپاســــــگزاریم». 
در همین راستا، آمیکو با انتشار بیانیه‌ای اعــلام کرد برای حفظ فاصله گذاری فیزیکی و کنترل قطع زنجیره شیوع کرونا ساعت کاری پرسنل خود را تا پایان فروردین ماه کاهش داده است و در ادامـــــــه نیز با رعایت موارد بهداشـــــــتی به فعالیت خــــــود ادامـــــــــه خواهد داد.
 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =