کد خبر: 229420
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴
کانسپت الکتریکی وسپا

وسپا یکی از مشهورترین برندهای موتورسیکلت است که از گذشته تاکنون بیشترین میزان پایبندی به حفظ اصالت طراحی را داشته، حال‌به‌تازگی این شرکت از کانسپت الکتریکی جدیدی رونمایی کرده که ظاهری بسیار شبیه نسخه‌های قدیمی و کلاسیک دارد.

به گزارش «اخبار خودرو»،وسپا یکی از مشهورترین برندهای موتورسیکلت است که از گذشته تاکنون بیشترین میزان پایبندی به حفظ اصالت طراحی را داشته، حال‌به‌تازگی این شرکت از کانسپت الکتریکی جدیدی رونمایی کرده که ظاهری بسیار شبیه نسخه‌های قدیمی و کلاسیک دارد.

این کانسپت با نام وسپا 98 از طرحی مشابه نسخه‌های قدیمی بهره می‌گیرد. البته نمای جلو و عقب آن به دلیل استفاده از چراغ‌های مدرن، بسیار پیشرفته و جذاب به‌نظر می‌رسد. همچنین به‌دلیل حفظ خطوط اصلی در طراحی، به خوبی ما را به یاد نسخه‌های قدیمی و گذشته می‌اندازد. 
این دقیقا همان چیزی است که طراحان ایتالیایی به دنبال‌اش بوده‌اند و به‌خوبی آینده و گذشته را با یکدیگر تلفیق کرده‌اند. ترکیب هنر گذشته و امکانات آینده همراه با چراغ‌ LED در جلو و سیستم لیدار که به جای آینه بغل‌های سابق نصب شده است. این کانسپت از باتری لیتیوم یونی ۳۰ آمپر ساعت بهره می‌برد و از فضای ذخیره‌سازی زیر صندلی به بهترین شکل استفاده کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =