کد خبر: 230719
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶
هیوندای سوناتا

پس از انتشار تیزرهای رسمی ازسوی هیوندای درباره نسخه اسپرت سوناتا N-Line در سال گذشته، اکنون نوبت آن رسیده تا این محصول پرفورمنس به‌صورت رسمی راهی بازار شود.

به گزارش «اخبار خودرو»،پس از انتشار تیزرهای رسمی از‌سوی هیوندای درباره نسخه اسپرت سوناتا N-Line در سال گذشته، اکنون نوبت آن رسیده تا این محصول پرفورمنس به‌صورت رسمی راهی بازار شود. بر این اساس به‌تازگی ویدئویی از این خودرو به نمایش درآمد که جزئیات بیشتری از آن را نمایان کرده است. در این ویدئو می‌توان دید این سدان پرفورمنس از سپر جلوی اصلاح‌شده با ورودی‌های هوای تهاجمی برخوردار است. در بیرون خودرو نیز می‌توان جلوپنجره N-Line، چهار سر‌اگزوز و رینگ‌های اسپرت‌تر ۱۹‌اینچی را مشاهده کرد. تغییرات داخلی سوناتا N-Line اندک هستند اما با این‌حال ظاهرا در کابین این خودرو صندلی‌های اسپرت N-Line با روکش پارچه و چرمی، دوخت قرمزرنگ و غربیلک فرمان اصلاح‌شده با نشان N-Line دیده می‌شود. احتمال دارد سوناتا N-Line به یک پیشرانه 2.5‌لیتری چهارسیلندر توربوشارژ مجهز شود که ۲۹۰‌اسب‌بخار قدرت و ۴۲۰‌نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌‌کند. نکته جالب آن‌که همین پیشرانه در سینه کیا K5 GT هم قرار دارد که در قوای محرکه با سوناتا N-Line مشترک است. 
این پیشرانه به یک جعبه‌دنده 8‌سرعته اتوماتیک دوکلاچه متصل می‌شود و نیرو را به چرخ‌های جلو انتقال می‌دهد. 
این سوناتای‌اسپرت همچنین از سیستم تعلیق ارتقا‌یافته با کمک‌فنرهای باز‌تنظیم‌شده برخوردار خواهد بود و می‌توان انتظار لانچ کنترل، حالت رانندگی اسپرت‌پلاس و سیستم ترمز قوی‌تر را هم در آن داشت. این سیستم ترمز با دیسک‌های 13.6اینچی در جلو و 12.8اینچی در عقب احتمالا از کیا 
K5 GT گرفته می‌شود. به‌زودی هیوندای سوناتا N-Line رسما معرفی می‌شود. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =