خدمات پس از فروش آمیکو

سومین جشنواره خدمات پس از فروش آمیکو در حالی آغاز شد که بسیاری از شرکت‌های خودروساز به دلیل شرایط اقتصادی کشور در تنگنا قرار دارند.

به گزارش «اخبار خودرو»، سومین جشنواره خدمات پس از فروش آمیکو در حالی آغاز شد که بسیاری از شرکت‌های خودروساز به دلیل شرایط اقتصادی کشور در تنگنا قرار دارند. بر همین اساس، آمیکو به‌منظور همراهی هرچه بیشتر با دارندگان محصولات آمیکو، اقدام به برگزاری سومین جشنواره خدمات پس از فروش و تعویض رایگان فیلتر هوا در محصولات کشنده 2640 و کامیونت 5.2M کرده؛ این جشنواره در استان گیلان، شهر رشت در حال برگزاری است و استان مازندران را  نیز تحت پوشش قرار می‌دهد.


اهداف سومین جشنواره خدمات پس از فروش آمیکو


 به گفته رئیس امور نمایندگان آمیکو، این سومین جشنواره‌ای است که برگزار می‌شود و نسبت به دو دوره قبلی از نظر کمی و کیفی چه در زمینه انتخاب نمایندگی و چه از نظر ارائه خدمات به مشتریان بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. 
پس از انتخاب نماینده، آموزش‌های لازم به‌منظور رضایت‌مندی مشتری و ارائه خدمات با کیفیت بالاتر انجام شد. به بیان دیگر، نماینده‌ای که برای این جشنواره انتخاب شده است در زمینه ارائه خدمات پس از فروش از نظر کیفیت و کمــــیت حرفی برای گفتن دارد و جزو نمایندگان خوب و برتر آمیکو به شمار می‌آید. ضمن این‌که در ارزیابی رضایت مشتـــری نیز نمره خوبی کسب کرده است.

همراهی مستمر آمیکو با مشتریان جدید و قدیمی

حاج‌محمدعلی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر این‌که غیر از ارائه خدمات رایگان در شرایط فعلی، آیا آمیکو قصد دیگری نیز از برگزاری جشنواره داشته است، افزود: «یکی از اصلی‌ترین دلایل برگزاری رایگان این جشنواره‌ها در شرایط اقتصادی فعلی کشور، این است که مشتریان آمیکو بدانند هدف تنها فروش خودرو نیست، بلکه تاکید بر این نکته است که در هر زمان و هر شرایطی در کنار آن ها قرار داریم و مدام در حال پالایش خود برای ارائه خدمات بهتر و با کیفیت بالاتر هستیم و حتی خودروهایی که سال‌ها از عمر تحویل آن‌ها می‌گذرد و دیگر در دوره تضمین قرار ندارند هم می‌توانند از خدمات این جشنواره‌ها به‌طور رایگان استفاده کنند. به عبارت دیگر، آمیکو با برگزاری این جشنواره‌ها به مشتریان خود ثابت می‌کند که نه‌تنها آنها را فراموش نکرده است، بلکه همواره بهترین‌ها را برای آن‌ها می‌خواهد. در واقع این جشنواره تاکیدی بر این نکته است که تا وقتی مشتریان از محصولات آمیکو استفاده می‌کنند؛ از نظر ارائه خدمات، تامین قطعات و سایر نیازهایی که دارند در کنارشان هستیم و همچنان در خدمات پس از فروش به مسیر رشد و ارتقای خود ادامه می‌دهد.»


برگزاری دو جشنواره دیگر تا پایان سال

حاج محمدعلی همچنین اضافه کرد: «برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای است که تا پایان سال دو جشنواره دیگر نیز برگزار کنیم.» بنا بر این گزارش، سومین جشنواره خدمات پس از فروش و تعویض رایگان فیلتر هوا آمیکو در رشت از روز دوزادهم ماه جاری در محل استان گیلان، رشت، کیلومتر 5 جاده فومن نمایندگی 1702 آغاز شده و تا روز 24 مهرماه نیز ادامه خواهد داشت.»

استقبال از جشنواره آمیکو

عباس حاج‌محمدعلی با اشاره به این‌که دو جشنواره قبلی هم بسیار خوب برگزار شد و به اهداف مدنظر دست پیدا کرده است، اضافه کرد: «جشنواره قبلی در استان کرمان برگزار شد که تقریبا جزو مناطق جنوبی ایران محسوب می‌شود. بر همین اساس، این بار شمال کشور را که حجم بالایی از مشتریان در آنجا تردد دارند انتخاب کردیم و محل برگزاری را هم در بهترین نمایندگی قرار دادیم.» 
رئیس امور نماینگان آمیکو همچنین درباره استقبال از این جشنواره گفت: «بیش از آن چیزی که پیش‌بینی می‌کردیم از این جشنواره استقبال شده است و دارندگان محصولاتی که در این جشنواره به آن‌ها خدمات ارائه می‌شود، از نقاط بسیار دور نیز آمده و در محل ارائه خدمات حضور پیدا کرده‌اند. این در حالی است که محل برگزاری این جشنواره در شهر رشت بود، اما دارندگان محصولات آمیکو از شهرهایی مانند فیروزکوه، بابل و حتی ساری خود را به نمایندگی برتر آمیکو رسانده‌اند تا از خدمات ارائه‌شده استفاده کنند.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =