مسابقه ۲۴ساعته نوربرگ ‌رینگ

در برگزاری مسابقه استقامت ۲۴ ساعته نوربرگ‌رینگ هر چهار خودرو تیم موتوراسپرت جی‌تی‌تایر موفق به کسب جایگاه در کلاس خود شدند. این درحالی است که شرایط جوی نامناسب این پیست باعث شده بود بسیاری از تیم‌ها از ادامه مسابقه انصراف بدهند. حتی در ساعت ۲۳ روز شنبه به‌خاطر بارش شدید باران مسابقه متوقف  شد و از ۸ صبح روز بعد ادامه یافت. 

به گزارش «اخبار خودرو» ، از ۹۷ تیم حاضر در مسابقه، فقط ۷۰تیم پرچم پایان مسابقه را در ساعت ۱۵ و ۳۰ روز یکشنبه مشاهده کردند. در این میان تیم موتوراسپرت جی‌تی‌تایر  با یک خودرو آئودی آر۸ LMS  توانست جایگاه اول اس‌پی ۸ را کسب کند؛ فولکس‌واگن گلف کلاب‌اسپرت نیز در کلاس VT2 موفق به کسب جایگاه سوم شد.

در کلاس SP3T هم جی‌تی با خودرو گلف جی‌تی‌آی کاپ  جایگاه دوم را به دست آورد و درنهایت می‌توان به پیروزی شگفت‌آور گلف جی‌تی‌آی در کلاس TCR بانوان اشاره کرد که پس از یک تصادف و برگشتن به گاراژ برای تعمیر، موفق به کسب جایگاه سوم شد. این اولین سالی بود که کلاس بانوان در مسابقات ۲۴ ساعته نوربرگ‌رینگ  برگزار می‌شد و با این پیروزی نام جی‌تی‌تایر در تاریخ به ثبت رسید.

هر چهار خودرو به تایرهای جی‌تی کامپته GTR1 مجهز بودند و در این رقابت توانستند توانایی‌های خود را به نمایش بگذارند.

استفان فیشر، مدیر محصولات جی‌تی‌تایر  در اروپا گفت: «پیش‌ از برگزاری گفته بودم این دوره مسابقات با دوره‌های گذشته تفاوت خواهد داشت و باوجود شرایط بسیار دشوار؛ توانایی‌های خود را به اثبات رساندیم. اطلاعات جمع‌آوری‌شده از این مسابقه بسیار جالب هستند، از این اطلاعات برای ارتقای محصولات سری جی‌تی، جی‌تی‌رادیال و رانوی استفاده خواهیم کرد.»

استفان بروش، مدیر بازاریابی جی‌تی‌تایر  اروپا هم گفت: «کسب جایگاه توسط هر چهار خودرو ما آن‌هم در شرایط آب‌وهوایی سخت، یک موفقیت فوق‌العاده است. قصد داریم این حس را به تمام رانندگان خود منتقل و آنها را تشویق به چالش‌های بیشتر برای مخاطبان خود کنیم. این پایان راه نخواهد بود، از اطلاعات به‌دست‌آمده و ویدئوها استفاده خواهیم کرد. از هواداران نیز می‌خواهیم تصاویر جذاب این مسابقه را برای ما ارسال کنند تا محتواهای جذابی تهیه کنیم.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =