کد خبر: 231692
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
ام وی ام 315 پلاس

امروز انحصارگرایی و بسته بودن بازار، خودرو را در کشور به سرمایه تبدیل کرده است. از این رو، خرید خودرو برای بسیاری هم دشوار و هم انتخابی حساس است.

به گزارش «اخبار خودرو»،امروز انحصارگرایی و بسته بودن بازار، خودرو را در کشور به سرمایه تبدیل کرده است. از این رو، خرید خودرو برای بسیاری هم دشوار و هم انتخابی حساس است. شاید تا همین دو، سه سال پیش با بودجه‌ای بین ۳۰۰ تا ۴۰۰‌میلیون‌تومان می‌توانستید خودرو ارزشمندتر و  به‌روزتری را از کمپانی‌های معتبر خریداری کنید. یا حتی تا همین یک دهه پیش می‌توانستید به‌روزترین خودروهای اروپایی را داشته باشید. اما امروز انتخاب‌های شما محدود به تولیدات داخلی و چینی است. 207i پانوراما که سری اول آن به خریداران تحویل شده است، با همان موتور tu5 و گیربکس ۵سرعته دستی در بازار حضور دارد. موتور به حجم دقیق ۱۵۷۸سی‌سی، با ۱۰۵اسب‌بخار قدرت و گشتاور ۱۴۲نیوتون‌متری و ۱۶ سوپاپ که موتوری آشناست. البته۲۰۷ در کلاس خود با مصرف بیش‌از ۸لیتر بنزین در یک‌صد کیلومتر و همچنین باک ۵۰لیتری بیشتر از میانگین جهانی مصرف می‌کند. اما قرار است آبی‌ها در آینده ۲۰۷‌اتوماتیک را با پیشرانه ارتقایافته tu5، موسوم‌به ec5، عرضه کنند. 
این موتور با افزایش حجم به 1.6لیتر، قدرتی معادل ۱۱۰‌اسب‌بخار و گشتاور ۱۵۰‌نیوتون‌متر در دور ۴۵۰۰دور بر دقیقه ارائه می‌دهد و با توجه به استاندارد یورو۵ از مصرف کمتری برخوردار است. اما ۳۱۵‌پلاس با پیشرانه کم‌حجم‌تر ۴ سیلندر عرضه می‌شود. یک موتور خطی با حجم ۱۴۹۷سی‌سی که قابلیت تولید ۱۰۷اسب‌بخار قدرت و گشتاور ۱۴۰‌نیوتون‌متری دارد. برای انتقال قدرت پیشرانه هم یک جعبه‌دنده ۴‌سرعته اتوماتیک در نظر گرفته شده است.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    1 0
    عجب بررسی دقیق و کاملی بود خجالت بکشید با این مطلب ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =