کد خبر: 231891
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
نسل جدید C کلاس

چندهفته پیش شرکت مرسدس‌بنز لوکس‌ترین محصول خود یعنی نسل جدید S کلاس را معرفی کرد که علاوه‌بر طراحی جدید، به چندین فناوری تازه نیز مجهز شده بود.

به گزارش «اخبار خودرو»،چندهفته پیش شرکت مرسدس‌بنز لوکس‌ترین محصول خود یعنی نسل جدید S کلاس را معرفی کرد که علاوه‌بر طراحی جدید، به چندین فناوری تازه نیز مجهز شده بود. با توجه به‌تصاویری که اخیرا به‌صورت مخفیانه از نسل جدید C کلاس ثبت شده، به‌نظر می‌‌رسد این سدان میان‌سایز نیز به‌همان راهی رفته که مدل پرچمدار یعنی S کلاس مدتی پیش در آن قدم برداشته است.

به‌نظر می‌‌رسد چهره C کلاس جدید تفاوت چندانی با مدل فعلی ندارد؛ اما احتمالا شاهد به‌روزرسانی‌های فنی در این خودرو خواهیم بود؛ چراکه در لحظه ثبت تصاویر، گویا سدان آلمانی درحال گذراندن مراحل تست فنی روی سیستم تعلیق، فرمان و عملکرد ترمزها بوده است. براساس گفته‌‌های اولا کالنیوس، رئیس هیات‌مدیره گروه دایملر یکی از دو دستگاه C کلاس تحت‌بررسی به‌پیشرانه دیزل هیبرید مخصوص بازار اروپا مجهز است؛ درحالی ‌که خودرو دیگر از نوع AMG با نیروی کمکی الکتریکی برای پیشرانه است. با استناد بر این گفته‌ها، چهره نسل فعلی و جدید این خودرو تفاوت چندان محسوسی با یکدیگر نخواهند داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =