کد خبر: 232761
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲
کارا تیپ 3 و کاپرا دوکابین

گروه بهمن قیمت و شرایط فروش نقدی اینترنتی وانت کارا و کاپرا را ویژه دی‌ ماه اعلام کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»، بر اساس این طرح، گروه بهمن فروش وانت کارا تک‌کابین و دوکابین تیپ ۳ و کاپرا دوکابین دو دیفرانسیل را با قیمت قطعی از ساعت ۹ صبح روز شنبه ۱۳دی‌ ماه تا ساعت ۱۸ همان روز یا تکمیل ظرفیت به فروش می‌رساند.

در این طرح، با هدف جلوگیری از ثبت‌نام واسطه‌ها و افزایش امکان ثبت‌نام برای مصرف‌کننده نهایی خودرو، شرکت بهمن‌موتور فیلترهایی را مطابق شرط‌های مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه قرار داده اســـت و درصورت  مغایرت، ثبت‌نام مشتری ازسوی شرکت بهمن موتور به‌صورت یک‌طرفه ابطال و وجه پرداختی مسترد خواهد شد. 

بر اساس این اطلاعیه، وانت کارا تک‌کابین تیپ ۳ با قیمت ۲۱۰میلیون‌تومان و مدل دوکابین آن نیز با قیمت ۲۲۵میلیون‌تومان به فروش می‌رسد. این دو مدل در سه رنگ سفید، نقره‌ای و نقرآبی عرضه خواهد شد و تا ۳۰روز کاری به دست متقاضیان خواهد رسید.  

هر دو مدل کارا مجهز به فرمان هیدرولیک و تجهیزات داخلی جدید شامل صندلی، سقف کاذب، قفل مرکزی، سیستم تهویه مطبوع، کیسه هوای ایمنی سرنشین و راننده و سیستم رادیوپخش USB هستند. همچنین کاپرا دوکابین دودیفرانسیل نیز با قیمت ۵۶۰میلیون تومان عرضه خواهد شد. زمان تحویل این خودرو نیز ۳۰ روز کاری و تنها در رنگ سفید خواهد بود. 

گفتنی است وانت کارا تیپ ۳ دارای سیستم تهویه مطبوع، کیسه هوای ایمنی (سرنشین + راننده)، سیستم رادیوپخش USB، قفل مرکزی و تغییراتی در طراحی صندلی و سقف کاذب است.

پیکاپ کاپرا نیز دارای سیستم انتقال قدرت دو دیفرانسیل با قابلیت کنترل الکترونیکی درگیری دیفرانسیل جلو، سیستم راهیاب با نقشه کامل ایران، دوربین دید عقب، کنترل سیستم مالتی مدیا از طریق کنترل روی فرمان و کیسه هوای ایمنی (سرنشین+راننده) است. این طرح فاقد امکان صلح است. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =