لیکومولی

لیکومولی به‌عنوان یکی از متخصص‌ترین تولیدکنندگان روانکار و ادتیو از آلمان برای حضور گسترده‌تر در خاورمیانه شرکت اماراتی New East General Trading را به‌عنوان همکار محلی خود معرفی کرده است.

به گزارش «اخبار خودرو»،  تارک قالی (Tarek Ghali) مدیرمنطقه‌ای صادرات لیکومولی گفت: «ما درحال حاضر بسیار آگاهانه این قدم را بر می‌داریم و دقیقا به‌دلیل همه‌گیری کووید-۱۹ این تصمیم گرفته شده است. توجه داشته باشید که برای فائق آمدن بر مشکلات بحران اقتصادی، نمی‌توان دست روی دست گذاشت؛ بلکه باید پیگیری کرده و سرمایه‌گذاری کنید.»

New East General Trading یکی از بزرگ‌ترین فروشندگان قطعات خودرو در خاورمیانه است و  از تولیدکنندگان خودروهای ژاپنی و کره‌ای حمایت می‌کند. 

قالی گفت: «با New East ما یک شریک قوی در کنار خود داریم و من مشتاقانه منتظر موفقیت‌های مشترکمان در امارات‌متحده عربی هستم. Liqui Moly ظرفیت‌های زیادی را در این منطقه می‌بیند و امارات بازار مرجع کل منطقه به‌حساب می‌آید. موفقیت ما در اینجا به‌ما در کشورهای دیگر نیز کمک خواهد کرد.»

هنری شایا (Henry Shaaya) مدیرکل گروه  New East General Trading گفت: «دو دیدگاه در همکاری ما با لیکومولی تعیین‌کننده و مهم بود. نخست طیف گسترده‌ای از محصولات که فراتر از بسیاری از تولیدکنندگان روغن‌موتور در دنیاست و شامل روانکارهای دیگر همچون ادتیوهای خودرویی، گریس‌ها و موارد دیگر است. چنین طیف گسترده‌ای از مواد شیمیایی خودرو بی‌نظیر است. در مرحله دوم لیکومولی روغن‌موتور و مواد افزودنی خود را در آلمان تولید می‌کند. این بدان معنی است که رانندگان اماراتی از کیفیت برتر محصولاتی که توسط رانندگان آلمانی بهره ‌می‌برند برخوردار خواهند شد.» 

به‌نظر می‌رسد لیکومولی با این تصمیم قصد دارد محصولات خود را با قدرت بیش‌تری در منطقه عرضه کند و باتوجه به‌ارتباط خوب گروه صنعتی نشت‌بن به‌عنوان نماینده برند لیکومولی در ایران با طرف اماراتی، به‌نظر می‌رسد روند واردات محصولات این برند به‌کشور ما نیز تسهیل شده و حتی کاهش قیمت‌ها باتوجه به‌افزایش عرضه هم محتمل خواهد بود.

امیدواریم این ارتباطات گسترش یابد و به‌نفع مصرف‌کننده و عرضه‌کنندگان محصولات این برند باشد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =