کد خبر: 233047
تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۹
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران مطابق دستورالعمل‌های موجود، خودروهای داخلی را در پنج دسته قیمتی مورد بررسی قرار می‌دهد و بسته به سطح کیفی و البته میزان رضایت مشتریان، بین یک تا ۵ ستاره کیفی را برایشان در نظر می‌گیرد.

گزارش ارزشیابی کیفی خودرو آذرماه ۹۹ توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در حالی منتشر می‌شود که این شرکت به عنوان نهاد بازرسی مورد تایید وزارت صمت، بخش عمده مسئولیت ارزشیابی کیفی خودروها را در کشور را برعهده دارد.

به گزارش «اخبار خودرو»، گزارش ارزشیابی کیفیت خودروهای داخلی در آذر ۱۳۹۹ نشان می‌دهد نیومزدا ۳ محصول بهمن‌موتور بعد از پژو ۲۰۰۸ ایران‌خودرو، به خودروهای پنج ستاره داخلی اضافه شده است.

بر اساس نتایج این گزارش، پژو ۲۰۰۸ و نیومزدا ۳، به‌عنوان باکیفیت‌ترین خودروهای تولید داخل معرفی می‌شوند.پس از آن هایما S7 اتوماتیک محصول ایران خودرو خراسان، SWM G.1F محصول سیف‌خودرو، پژو ۲۰۷ و دناپلاس از محصولات ایران‌خودرو، چهار خودرویی هستند که در این دوره نیز در گروه 4ستاره‌ها باقی مانده‌اند.

اطلاعات جدول حاکی از آن است که غیر از پژو ۴۰۵ ایران‌خودرو خراسان و MVM X33S مدیران خودرو که دو ستاره مانده‌اند، سایر خودروهای مورد ارزیابی در این گزارش موفق به کسب حداقل سه ستاره کیفیت شده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =