کد خبر: 233355
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۲
تولید ایران‌خودرو

سفیر فوق‌العاده و تام‌الاختیار جمهوری بولیواری ونزوئلا در تهران، با اشاره به توان بالای تولید خودرو در صنعت خودروسازی کشور و به‌خصوص گروه صنعتی ایران‌خودرو به‌عنوان بزرگ‌ترین خودروساز خاورمیانه، گفت: بدون شک، حرفه‌ای بودن ایران‌خودرو در زمینه تولید انواع خودرو، حاصل تلاش، تحقیقات و زحمات افراد شاغل و فعال در این گروه صنعتی است که طی سالیان و با آموزش‌های مستمر به دست آمده است.

به گزارش «اخبار خودرو»،«کارلوس آنتونیو آلکالا کوردونس» در نشست مشترک با معاون صادرات و امور بین‌الملل گروه صنعتی ایران‌خودرو که با هدف بررسی زمینه‌های همکاری دوجانبه در حوزه خودروسازی برگزار شد، با اشاره به سطح بالای فناوری به‌کاررفته در خطوط تولید ایران‌خودرو عنوان کرد: کنترل کیفیت در تمامی مراحل و فرآیند تولید به صورت دقیق انجام می‌شود. حرفه‌ای بودن تکنیسین‌ها و تخصص مهندسان خطوط تولید از نکات بسیار مهم در خطوط تولید ایران‌خودرو است.
سفیر فوق‌العاده و تام‌الاختیار ونزوئلا با بیان این که تا کنون تفاهم‌نامه‌هایی با شرکت‌های خودروسازی ایران از جمله ایران‌خودرو داشته‌ایم، یادآور شد: کارخانه خودروسازی ونیراتوی ونزوئلا، مستقیما با ایران‌خودرو و شرکت‌های خودروسازی ایران در ارتباط است. دیدار امروز نیز می‌تواند موجب محکم شدن پیوندهای همکاری میان دو کشور در زمینه تولید خودرو باشد.
«کوردونس» ضمن استقبال از محصولات جدید ایران‌خودرو، تصریح کرد: همکاری‌های راهبردی در تولید خودرو می‌تواند برای هر دو کشور نتیجه برد-برد را رقم بزند.
در این نشست، معاون صادرات و امور بین‌الملل ایران‌خودرو نیز ضمن ارایه گزارشی از آخرین دستاوردهای این شرکت، بر ازسرگیری و توسعه روابط تاکید کرد و گفت: در گذشته، همکاری‌هایی با طرف ونزوئلایی داشته‌ایم و در حال حاضر نیز آمادگی داریم تا با تولید و صادرات محصولات جدید، سهم محصولات خود در بازار این کشور را افزایش دهیم.
کیانوش پورمجیب، با بیان این‌که محصولات جدید ایران‌خودرو با استانداردهای روز اروپا مطابقت می‌کنند، گفت: در حال حاضر استانداردهای ۸۵ گانه‌ای که در محصولات ایرانی اعمال می‌شود، مسیر کسب سهم از بازارهای جهانی را هموار کرده است.
گفتنی است، پس از این نشست، از فرآیند تولید محصول در ایران‌خودرو بازدید به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =