پایگاه خبری خودروها

پایگاه خبری خودروها که پیشتر به عنوان یک رسانه مکتوب و به صورت ماهنامه منتشر می شد، پس از گذراندن دوران فعالیت آزمایشی، از این پس به صورت یک رسانه آنلاین در دسترس مخاطبان قرار خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ما، دست اندرکاران پایگاه خبری خودروها با توجه به تحولات تکنولوژیکی روزمره در جهان و با توجه به تغییر رویکردهای اطلاع رسانی، انتشار نسخه مکتوب را متوقف و با رویه ای جدید در عرصه اطلاع رسانی و حضور در جمع رسانه های خودرویی کشور حیات خود را ادامه دهند.

پایگاه خبری خودروها با هدف اطلاع رسانی پیوسته و انعکاس تازه ترین رویدادها و تحولات صنعت خودروسازی ایران و جهان راه اندازی شده و در تلاش است تا به صورت مستمر به پوشش کامل اخبار این صنعت و سایر حوزه های مرتبط پرداخته و خدمات متمایزی را به مخاطبان خود ارائه دهد.

 پایگاه اطلاع رسانی خودروها همانند گذشته علاوه بر اطلاع رسانی حرفه ای و اصولی به نقد و بررسی رویدادهای صنعت خودرو ایران نیز خواهد پرداخت و رویکرد ان آن نیز بر پایه سرعت اطلاع رسانی و نقد کارشناسانه موضوعات خواهد بود.

این رسانه به همت گروهی از روزنامه نگاران، نویسندگان و بلاگرهای توانمند حوزه خودرو اداره می شود و تلاش خواهد کرد تا به روز ترین مطالب و اخبار مرتبط با صنعت خودرو ایران و جهان را در سریع ترین زمان ممکن منتشر کند.

 پایگاه خبری خودروها همچنین تلاش خواهد کرد تا بهره گیری از ابزار های مدرن و پیشرفته اطلاع رسانی و همچنین حضور موثر در عرصه اطلاع رسانی جایگاه قابل قبولی را در بین رسانه های خودرویی کشور به دست آورد.  این پایگاه خبری به نشانی www.khodrohaa.ir در فضای اینترنت قابل دسترسی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =