فیات ۵۰۰

هانکوک اعلام کرد فیات را به تایر Kinergy Eco²  به‌عنوان ‌یکی ‌از تجهیزات اصلی مجهز کرده است.

به گزارش «اخبار خودرو»، فیات ۵۰۰ و فیات پاندا اولین خودروهای شهری FCA هستند که از فناوری جدید Mild Hybrid برخوردارند . (براساس این فناوری، خودرو پیش از مواجهه با شخص، موانع یا یک خودرو دیگر، به طور خودکار ترمز گرفته یا متوقف می‌شود) این دو مدل از برند فیات نماد طراحی ایتالیا در جهان هستند که با بهبود بهره‌وری در سوخت، میزان انتشار CO2 را به طور متوسط ​​۲۰ تا ۳۰درصد کاهش می‌دهند.

لاستیک Kinergy Eco²  که از نام آن نیز مشخص است، با محیط زیست سازگار بوده و برای رانندگی راحت با عملکرد بالا طراحی شده است.

افزایش سطح تماس، طراحی الگوی آج و همچنین استفاده از ترکیبات جدید در ساخت باعث شده‌اند این تایر عملکرد عالی در جاده‌های خیس و خشک ازخود به نمایش بگذارد و سایش منظمی را نیز ارائه دهد.

با استفاده از این فناوری‌ها؛ تایر Kinergy Eco²  بالاترین درجه را از پارلمان اروپا و شورای اتحادیه اروپا کسب کرده است.

ویژگی‌های این تایر که سبب بهبود عملکرد آن در جاده‌های خیس نسبت به مدل قبلی شده است، عبارتنداز:

شیارهای جانبی در آج کناری لاستیک، استفاده از فناوری aqua-edge  (که ترمزگیری را در جاده خیس بهبود می‌بخشد)، افزایش سختی آج‌های مرکزی.

هونگ، معاون بخش تجهیزات اصلی  در این زمینه گفت:‌ «با ترکیب نوآورانه و کاهش مقاومت غلطشی در این تایر به موفقیت بزرگی دست یافتیم. بسیار خوشحالیم که می‌توانیم تایر را به‌عنوان تجهیزات اصلی به بزرگ‌ترین تولیدکننده خودرو در ایتالیا یعنی کمپانی فیات عرضه کنیم. این تایر با ویژگی‌هایی که دارد، بی‌تردید بهترین انتخاب برای فیات است. سایز تایر خودروهای فیات ۵۰۰ و فیات ‌پاندا؛ 175/65R14 است.»

همکاری هانکوک و فیات از سال ۲۰۱۷ با عرضه لاستیک تجهیزات اصلی خودروهای فیات-کرایسلر آغاز شد و درحال‌حاضر هانکوک با بیش‌از ۴۶ خودروساز در سطح جهان برای تامین تایر تجهیزات اصلی همکاری دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =