آفرود

یک شرکت خصوصی فعال و خوشنام در حوزه‌ خودروهای تجاری، به‌تازگی به‌بازار پیکاپ و خودروهای آفرود نیز وارد شده و به‌نظر می‌رسد در این بخش با تحول شگرفی مواجه خواهیم بود. 

به گزارش «اخبار خودرو»،پس از مدت‌ها، انتظار آفرودسواران با ورود یک پیکاپ وسوسه‌کننده به‌پایان می‌رسد. بر این اساس یک شرکت خصوصی فعال و خوشنام در حوزه‌ خودروهای تجاری، به‌تازگی به‌بازار پیکاپ و خودروهای آفرود نیز وارد شده و به‌نظر می‌رسد در این بخش با تحول شگرفی مواجه خواهیم بود. 
این شرکت که به‌زودی یک پیکاپ دو دیفرانسیل با موتور دو لیتری را به‌بازار عرضه می‌کند، رقیبی سرسخت برای دیگر عرضه‌کنندگان این قبیل خودروها خواهد بود؛ چرا که با بهره‌گیری از تجربه موفق خود در بازار ایران، دراین بخش یکی از بهترین خودروهای آفرود را درمعرض انتخاب متقاضیان می‌گذارد. درشرایطی که اکثر خودروهای آفرود وارداتی از عمر بالایی برخوردارند، عرضه یک تازه‌نفس توسط شرکتی معتبر با سابقه تولید برند اروپایی و ارائه خدمات پس از فروش برپایه استانداردهای جهانی، خبری بسیار خوش برای علاقه‌مندان به‌این کلاس خودرویی محسوب می‌شود. 
شنیده‌ها حاکی از آن است که این محصول درحال گذراندن تست‌های نهایی در داخل کشور است و بر این اساس پیشنهاد می‌شود آفرودسواران و طرفداران پیکاپ که قصد خرید یا تعویض خودرو خود را دارند، منتظر رونمایی و عرضه این محصول در آینده نزدیک باشند. 

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا کریمی IR ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    0 0
    ایران میخواد تولید کنه یا خدا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =