کد خبر: 233683
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲
لوگو شرکت رنو

آرم شرکت رنو هم مانند پژو تغییر کرد ، تا کنون برندهای مطرحی در جهان خودرو از جمله فولکس واگن ، کیا ، پژو ، نیسان و BMW در راستای ساده سازی، برندشان تغییر کرده است و برخی رجعت به گذشته داشته‌اند.

به گزارش «اخبار خودرو»،آرم شرکت رنو هم مانند پژو تغییر کرد ، تا کنون برندهای مطرحی در جهان خودرو از جمله فولکس واگن ، کیا ، پژو ، نیسان و BMW در راستای ساده سازی، برندشان تغییر کرده است و برخی رجعت به گذشته داشته‌اند.

کمپانی فرانسوی رنو در سال ۱۸۹۱ توسط سه برادر به نام‌های لویی، مارسل و فرناند رنو بنا نهاده شد. این شرکت در ابتدا "رنو-فررس" نام داشت و لوگوی آن از دو حرف R درهم تنیده که درون یک بیضی قرار داشتند تشکیل شده بود.  محصولات این شرکت در ابتدا با نام "رنو-فررس" شناخته می‌شد و تنها دو حرف LR که حروف ابتدایی کلمات (Louis Renault) بودند روی محصولات هک می‌شدند.

در سال ۱۹۰۶ لوگوی قبلی با لوگوی جدیدی که نشان دهنده خودرویی از رنو بود که توانسته بود برنده گرند پریکس فرانسه شود، جایگزین شد. این یکی از اولین رخدادهای نمادین در تاریخ صنعت خودروی فرانسه بود.

پس از همکاری رنو در جنگ جهانی اول از طریق ساخت تانک FT۱۷ برای ارتش فرانسه و پیروزی در این جنگ رنو بار دیگر تصمیم گرفت این اتفاق را با قرار دادن آن در لوگوی شرکت خود جشن بگیرد. این کمپانی با درج شمایل وسیله زرهی خود در لوگو شرکت این اتفاق را جاودانه کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =