کد خبر: 235117
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵
خودرو تیگو8 پرو

لوکس ترین محصول مدیران خودرو ، تیگو8 پرو پس از مدتها انتظار بالاخره قرار است وارد بازار کشور گردد ، و به زودی در طی چند ماه آینده رونمایی این خودرو برای عرضه صورت خواهد گرفت .

به گزارش «اخبار خودرو»،لوکس ترین محصول مدیران خودرو ، تیگو8 پرو پس از مدتها انتظار بالاخره قرار است وارد بازار کشور گردد ، و به زودی در طی چند ماه آینده رونمایی این خودرو برای عرضه صورت خواهد گرفت .

به لحاظ فنی تیگو8 پرو از یک موتور 2 لیتری توربو به قدرت 170 اسب بخار و گشتاور 250 نیوتن و از یک گیربکس 9 سرعته بهره میبرد . همچنین یک موتور 1.6 لیتری TGDI با قدرت 197 اسب بخار و گشتاور 290 نیوتن در متر که توان لازم را در اختیار این شاسی بلند 7 نفره خانوادگی با طولی بیش از 4.7 متر میباشد قرار میدهد .

خودرو تیگو8 پرو مدیران خودرو با چه امکاناتی می‌آید؟

مدیران خودرو تجربه موفقی را با عرضه تیگو7 برای رقابت با کراس اوورهای کره ایی آغاز کرد و به سرعت تیگو7 به عنوان محصولی شناخته شده موقعیت خود را در بازار تثبیت نمود ، حال تیگو8 پرو به عنوان برادر بزرگتر از راه میرسد تا با شاسی بلندهای خانوادگی چون هیندای سانتافه ، میتسوبیشی اوت لندر و... به رقابت بپردازد .

تیگو8 پرو به لحاظ رفاهی و ایمنی نیز آپشن های قابل توجهی دارد ، رادار نقطه کور ، سیستم پایداری الکترونیکی ، سیستم ضد لغزش ، کنترل در سربالایی و پائینی ، 6 عدد ایربگ ( جلو- جانبی – پرده ایی و... ) از جمله امکانات مهم ایمنی این خودرو میباشد .

به لحاظ رفاهی نیز این خودرو دارای امکاناتی چون سقف پاناروما ، دوربین 360 اچ دی ( با کیفیت بسیار بالا ) ، صندلی های جلو با قابلیت تنظیم برقی و سیستم گرمایش میباشند ، همچنین این خودرو دارای کول باکس و بازشدن برقی صندق عقب با حرکت پا میباشد که از تیگو8 پرو یک شاسی بلند مجهز میسازد .

خودرو تیگو8 پرو مدیران خودرو با چه امکاناتی می‌آید؟

همچنین شنیده ها حاکی از آن است که مدیران خودرو برای لوکس ترین محصول خود گارانتی خاص و خدمات ویژه ایی را در نظر خواهد گرفت .

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 15
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مصرف IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    6 2
    با این حال مصرفه حدود ۲۰لیتر در صد کیلومتر را باید در نظر بگیرید.
    • آزاد IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
      2 0
      به فرض محال که این مصرفی که شما گفتی باشه تازه میشه پژو پارس!!
    • طاهر IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
      0 0
      اینقدر چرت نگوووو اخه چرا یه موتور پیشرفته مثل TGDI باید 20 لیتر مصرفش باشه مثلا تالیسمان با این قدرت هم دقیقا مثل همین شاسی بلنده اینا نهایت مصرفشون تو شهر به 7 یا 8 لیتر برسه تو جاده به 5 یا 6 لیتر در 100 کیلومتر اگر یک رانندگی متعارف داشته باشی نه پرشتاب و هیجانی
  • علیرضا IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    0 0
    مدیران خودرو حتما مثل تجربه های قبلی قیمتی روش میزاره که اصلا ارزش خرید نداره تو بازار خیلی قیمت پایین تر هستش
  • علی IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    0 0
    ی خودرو رو ۳برابر قیمت جهانی قیمت میزارن. خداوند .....
  • داوود IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    2 0
    بایدفقط از دور نکاش کنیم وگرنه هرگز قدرت خرید نداریم قشر پولدار می خرن قشرضعیف جامعه بایدنگاش کن
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    0 1
    نگفتید قیمت چنده من پنج میلیون دار م میتوانم بخرم
  • محمد امین IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    0 0
    عالیه
  • محمد رضا IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    0 0
    بالایی یک میلیارد و دویست است و متاسفانه با تجربه ایی که از خرید و فروش و همچنین خدمات mvm دارم عمرا دیگه از محصولات این برند چینی ضعیف استفاده کنم، واقعا دارن مردم تیغ میزنن متاسفانه دوستان هزینه هایی که برای خدمات نمایندگیهاشون میگیرین فوق العاده بالاست، توصیه میکنم تو رنج که میخواید هزینه کنید هیوندا، تویویتا و... تهیه کنید و گول این تبلیغات چینی های بدرد نخور نخورید واقعا ماشیناشون دردسر سازن
  • فرجام فر DE ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    1 0
    بنظر تو رنج کراس اور ها باید معقول و خوب باشه البته اگه دو دیفرانسیال هم باشه عالیه که اطلاعات دقیقتری داده نشده. من ۸۰ درصد طالب این شاسی بلند هستم(تیگو۸)
  • قلی سرخسی PL ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    0 0
    از اردیبهشت 1397 و بمدت 3 سال است که خودروی سانگ یانگ رکستون جی 4 از شرکت رامک خودرو پیش خرید کرده و دوسوم وجه آنرا هم پرداخت کرده ام قرار بود تا تیر و نهایت مرداد همان سال، خودرو را تحویل دهند بمبلغ 310 میلیون تومان) بعد از گذ‌شت 3 سال نه از برگشت پولمان که الان ارزشش با کاغذ باطله برابر شده خبری هست، نه از تحویل خودرو هفته پیش از نمایندگی زنگ زدند که تعدادی رکستون می‌خواهیم مونتاژ کنیم لطف کنید و با قیمت 2 میلیارد و 600 میلیون تومان بصورت 45 روزه تامین وجه کنید تا خودرو را بهتون تحویل بدیم. خب ما اینکار شرکت رامک خودرو را چه بنامیم؟! دزدی در روز روشن و یا چیزی دیگری؟!!
  • فرشاد IR ۰۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    0 0
    من تعجبم از اینه چرا این خودروهای شاسی بلندچینی هیچ کدوم دو دیفرانسیل یا 4wd نیستند البته فکر کنم تو شاسی بلندها فقط تاحالا ام جی gs دو دیفرانسیل بوده آخه آدمی که شاسی بلند میخره انقدر پول میده نباید توقع دو دیفرانسیل یا چهار چرخ متحرک رو داشته باشه
  • یدالله IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    0 0
    15 بخر از چین 1میلیارد بفروش به مردم شما. سوادتون. دست خودتون نیست یکم بترستید .... یکم فکر کنید
  • باربد IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    0 0
    آدم یابی لنگ سوار بشه ولی چینی هرگز.
  • IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    0 0
    منظورم یا... بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =