کد خبر: 235647
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸
تویوتا آکوا

تویوتا آکوا یکی از مدل‌های هاچ‌بک و پاک تویوتاست که با هدف کاهش گازهای گلخانه‌ای و استفاده از سوخت پاک به‌بازار عرضه شده است.

به گزارش «اخبار خودرو»،تویوتا آکوا یکی از مدل‌های هاچ‌بک و پاک تویوتاست که با هدف کاهش گازهای گلخانه‌ای و استفاده از سوخت پاک به‌بازار عرضه شده است.

معرفی تویوتا آکوا جدید

از نسل فعلی این خودرو از زمان آغاز تولید تا به‌امروز، بیش از 1.87میلیون‌دستگاه فروخته شده است و اکنون تویوتا تصمیم دارد این هاچ‌بک سبز را در قالب نسل جدیدی به‌بازار عرضه کند. مطابق اعلام تویوتا، فروش و استفاده از تویوتا آکوا در سراسر جهان موجب شده است از انتشار 12.4میلیون تن دی‌اکسیدکربن جلوگیری شود. مطابق اعلام تویوتا، نسل جدید آکوا عملکرد بهتری نسبت به‌نسل قبل دارد و راندمان این خودرو حدود 20درصد بهبود یافته است.

معرفی تویوتا آکوا جدید

مصرف سوخت ترکیبی این خودرو، یک لیتر به‌ازای 35.8 کیلومتر مسافت اعلام شده است. یعنی تویوتا آکوا جدید درسیکل ترکیبی به‌ازای 100 کیلومتر پیمایش کمتر از سه‌لیتر بنزین خواهد سوزاند. مطابق اعلام رسمی، نسل جدید تویوتا آکوا در نوزدهم جولای 2021 عرضه خواهد شد. تویوتا آکوا تنها خودرو موجود در جهان است که از باتری دو قطبی نیکل-هیدروژن بهره می‌برد.

معرفی تویوتا آکوا جدید

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =