کد خبر: 235930
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶
خودرو تسلا

کاربر «ردیت» یک پست در این رسانه اجتماعی به‌اشتراک گذاشت که در تلاش برای کسب اطلاعات و مشاوره بود. او در 25 جولای هنگام استفاده از تسلا مدل X LR پلاس 2020 خود با سیستم تماما خودران در جاده نورث ساید درایو کالیفرنیا تصادف کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»،کاربر «ردیت» یک پست در این رسانه اجتماعی به‌اشتراک گذاشت که در تلاش برای کسب اطلاعات و مشاوره بود. او در 25 جولای هنگام استفاده از تسلا مدل X LR پلاس 2020 خود با سیستم تماما خودران در جاده نورث ساید درایو کالیفرنیا تصادف کرد. افراد حاضر و مردم محلی به‌او گفتند که سه دستگاه تسلای دیگر نیز قبلا در چنین مکانی تصادف کرده‌اند. او مجبور شد با یک یدک‌کش تماس بگیرد و راننده یدک‌کش تصاویری از یک دستگاه تسلا مدل S را به او نشان داد که قبلا در تاریخ 30 ژوئیه در همان نقطه دچار حادثه شده بود.
او با هدف هشدار به‌تسلا به‌منظور تعمیر سیستم FSD خودروهای خود تصمیم گرفت این موضوع را در حساب کاربری خود اطلاع‌رسانی کند. او در این پست اظهار داشته که به‌این شرکت علاقه‌مند است و در نظر نداشته که این امر را به‌رسانه‌ها برساند.
ما نیز تمایل داریم که مانند او فکر کنیم و به‌تصمیم او احترام بگذاریم. اما حقیقت این است که گزارش او مورد توجه همگان قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =