کد خبر: 236062
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹
image-20210818111716-1.jpeg

آیا تا کنون به این فکر کرده اید که برای داشتن یک سفر بی درد سر با هزینه کمترچه کاری می توان انجام داد؟ آیا تاکنون با خدمات اجاره خودرو آشنا شده اید ؟ یا اینکه چگونه می توان با اجاره یک خودرو خانوادگی و کم هزینه می توان راحت تر سفر کرد.

اجاره خودرو یکی از خدمات گردشگری است که به شما این امکان را می دهد بدون دغدغه خرابی ماشین ، استحلاک ماشین و با هزینه بسیار مقرون به صرفه سفر کنید.

با این خدمات حتی می توانید در شرایط کرونا و محدودیت هایی که وجود دارد به سفرهای مهم خود برسید. چرا که برخی از شرکت ها دارای مجوز تردد برای خودروهای خودر وهستند. به همین راحتی می توانید بدون اینکه نگران جریمه های شبانه باشید رفت و امد کنید.

چگونه برای سفر ماشین اجاره کنیم ؟

برای رنت ماشین می توانید به راحتی از شرکت هایی که در این زمینه مشغول به کار هستند خودرو مورد نیازتان را کرایه کنید. البته ماشین اجاره ای به صورت شخصی نیز موجود است که کار پر ریسکی است. دلیل این موضوع این است که این افراد قرارداد رسمی ندارد و دارای شرکت ثبت شده نیستند به همین دلیل می توانند کلاهبرداری کنند.

ودیعه شما را پس ندهند و یا خسارت های قبلی را برعهده شما بگذارند. به همین خاطر برای کرایه ماشین باید بسیار دقت کنید که از شرکت های ثبت شده خودرو بگیرید.

شرکت هایی که ثبت شده هستند و قراردادهای رسمی داشته. مانند شرکت اجاره خودرو رنت کنیم که دارای سایت رسمی و نماد اعتماد الکتونیک است.

اجاره ماشین در این شرکت ها به این صورت است که وارد سایت شرکت شده خودرو مورد نیازتان را انتخاب و از طریق رزرو آنلاین یا شماره های درج شده تماس حاصل کرده و پس استعلام مدارک مورد نیاز و ارسال آن و پرداخت ودیعه خودرو برای شما رزرو خواهد شد .

البته مراحل رزرو شرکت ها و مدارک و شرایط متفاوت است به همین منظور بهتر است که قبل از اجاره حتما تمام موارد را بپرسید.

اجاره خودرو بدون راننده برای سفرهای برون شهری

برای سفر شما نیاز به اجاره خودرو بدون راننده دارید. به این دلیل که رنتکارها دارای خدمات متنوعی در زمینه کرایه ماشین هستند. که شامل

· اجاره خودرو بدون راننده

· اجاره خودرو با راننده

· اجاره ماشین عروس

· اجاره ون

· اجاره اسکورت

اجاره خودرو برای سفری راحت تر و کم هزینه تر!

در صورتی که سفر شما خانوادگی و برای خارج از شهر است می توانید از خدمات اجاره خودرو بدون راننده استفاده کنید. ماشین های موجود برای این خدمات از خودرو ایرانی تا خودروهای لوکس خارجی است. انتخاب نوع خودرو به بودجه شما و اینکه تعداد خانواده شما بستگی دارد.

اجاره خودرو با راننده نیز برای سفرهای کاری دورن شهری و یا خارج از شهر است که به خودروهای لوکس دارد. این خدمات همراه با یک راننده آشنا به امور تشریفاتی انجان می شود.

شرایط اجاره خودرو برای مسافرت چگونه است ؟

شرایط اجاره ماشین بسته به خدمات و نوع خودرو متفاوت است. خودروهای بدون راننده خارجی دارای ودیعه و ضمانت بالاتری نسبت به ماشین های ایرانی دارند. خودروهای بدون راننده دارای شرایط زیر هستند که نام برده شده است :

• محدودیت کیلومتر روزانه

• مدارک شناسایی و مدارکی برای ضمانت

• پرداخت ودیعه نقدی

• هزینه بنزین

• محدودیت تعداد روز اجاره

• مشخص کردن نقشه سفر و زمان شروع اجاره

اجاره ماشین های لوکس برای تفریحات گردشگری

اجاره خودرو برای سفری راحت تر و کم هزینه تر!

یکی از متداول ترین استفاده از اجاره خودرو در جزیره کیش است. اجاره خودرو در کیش جزو جاذبه های تفریحی این جزیره است. ماشین های لوکس آمریکایی که به دلیل موقعیت جزیره دارای قیمت اجاره بسیار مناسبی هستند. به این صورت که هرکس که به جزیره سفر می کند از این خدمات استفاده می کند.

شما می توانید از خدمات اجاره خودرو در فرودگاه کیش نیز بهره مند شده تا بلافاصله بعد از ورود به جزیره ماشین در اختیار داشته باشید.

در نتیجه اگر می خواهید سفر خوب و راحتی همراه با هیجان را تجربه کنید رانندگی با خودروهای لوکس بهترین انتخاب است که می توانید داشته باشید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =