کد خبر: 236550
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱
دناپلاس توربوشارژ

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از قرار گرفتن محصول دناپلاس توربوشارژ مجهز به گیربکس شش سرعته دستی در برنامه تولید روزانه خبر داد.

به گزارش «اخبار خودرو»،فرشاد مقیمی ارتقای محصولات را از راهبردهای اصلی ایران خودرو خواند و گفت:‌ بهمن سال گذشته، گیربکس شش سرعته در شرکت نیرومحرکه ایران خودرو به تولید رسید و رانا پلاس به عنوان نخستین محصول مجهز به این گیربکس نیز عرضه شد.
وی ادامه داد: بر اساس هدف گذاری صورت گرفته در استراتژی‌های کلان ایران خودرو، تجهیز دناپلاس توربوشارژ به گیربکس شش سرعته در دستور کار قرار گرفت که این محصول در حال حاضر به خط تولید آزمایشی رسیده است.
مقیمی نظارت های کیفیت در فرآیند تولید این محصول را از جمله موضوعات مهم در خطوط تولید ایران خودرو دانست.
وی کاهش دو و نیم درصدی مصرف سوخت در سیکل ترکیبی را از جمله مزایای استفاده از گیربکس شش سرعته خواند و گفت: استفاده از موتور EF7 با توان و گشتاور بالا نیز بر بازدهی خودرو تاثیرگذار بوده و جزء نیازمندی‌های استانداردی و زیست محیطی و همچنین انتظارات مشتریان به شمار می‌آید.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو با تاکید بر تولید محصولات با کیفیت و تیراژ بالاتر، از افزایش ظرفیت تولید تارا خبر داد و گفت: از ابتدای هفته گذشته تولید این محصول به روزانه ۵۰ دستگاه رسید و از هفته جاری به ۷۵ دستگاه افزایش خواهد یافت.
وی افزود:‌ تارا اتوماتیک نیز در مرحله کالیبراسیون قرار دارد و به زودی آماده ورود به بازار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =