کد خبر: 236619
تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۰
تردد خودروهای غیربومی

مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران گفت: سایت جدید صدور مجوز تردد در تهران از صبح فردا رسماً آغاز به کار می‌کند.

به گزارش «اخبار خودرو» به نقل از مهر، ایمان قربانی مشاور فرماندار تهران و مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران با اشاره به تغییرات صورت گرفته در صدور مجوز تردد در تهران گفت: همانطور که قبلاً هم اعلام کردیم سایت جدید صدور مجوز تردد در تهران از صبح فردا رسماً آغاز به کار می‌کند.

وی افزود: بر همین اساس دیگر هیچ‌گونه مجوز حضوری برای تردد در محل فرمانداری تهران صادر نمی‌شود. شهروندان فقط و فقط از طریق سایت اعلام شده اقدام به اخذ مجوز تردد کنند.

مدیر روابط عمومی تهران در ادامه در تشریح جزئیات جدید شرایط اخذ مجوز تردد در تهران اعلام کرد: از روز شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7 صبح تا 11 صبح (به مدت 4 ساعت) مردم تهران فرصت ثبت نام برای دریافت مجوز دارند. همچنین سایت اعلام شده روزهای پنج‌شنبه و جمعه بسته خواهد بود. کسانی هم که حائز شرایط باشند پیامک تأیید به همراه کد پیگیری سفر بعدازظهر همان روز برای تلفن‌های همراهشان ارسال خواهد شد.

قربانی تصریح کرد: هر پلاک خودرو در ماه یک بار می‌تواند ثبت‌نام کند و مجوزهایی که صادر می‌شود صرفاً برای یک هفته است و پس از آن هیچ اعتباری ندارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ساکنان تهران برای در خواست مجوز به سایت taradodtehran.com که به همت مرکز فن‌آوری و iT فرمانداری تهران تهیه شده مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =