ساینا اس

این خودرو علاوه بر بازطراحی جلوپنجره، سپرها، ورودی هوای جلو، چراغ‌های عقب و الگوی درِ صندوق عقب، به امکاناتی و تجهیزاتی همچون دی‌لایت، فرمان دی‌کات، صفحه کیلومتر جدید، استاندارد محافظت از عابر پیاده، نشانگر تعویض دنده و ترمز کمکیBA مجهز است.

چهار سال بعد از عرضه ساینا، سایپا با شعار «یک تغییر به موقع» موفق شد اولین فیس‌لیفت این خودرو کلاس B (شهری) را در اسفند ۹۹ به بازار بفرستد. گرچه سایپا در این نسخه نیز از همان موتور ۱۵۰۳ سی‌سی M۱۵ استفاده کرده که قدرت ۸۷ اسب بخار را با گشتاور ۱۲۸ نیوتن‌متر تولید می‌کند، اما این پیشرانه در ساینا اس به دریچه گاز برقی مجهز شده و برای پاس‌کردن مجوزهای زیست‌محیطی نیز به استاندارد آلایندگی یورو۵ ارتقا داده شده است.

نکته دیگر این‌که سایپا، با فیس‌لیفتی قابل قبول در قسمت جلو و عقب بدنه، فرمان و صفحه کیلومتر خودرو، موفق به تغییر چهره دلنشینی در جدیدترین عضو خانواده S۲۰۰ شده که آن‌ را به یک سدان جوان‌پسند و درعین‌حال یک خودرو خانوادگی ارتقایافته تبدیل کرده است.

«ساینا اس» از زبان «ساینا اس سواران»

تفاوت‌های ظاهری ساینا نیوفیس با سری قبلی ساینا در این موارد هستند: جلو پنچره کرومی جدید، سپر جلوی جدید، اضافه‌شدن چراغ روشنایی روز (دی‌لایت)، سپر عقب جدید، دیفیوزر جدید عقب، چراغ‌های عقب جدید، الگوی جدید درِ صندوق عقب، غربیلک فرمان جدید با طرح دی‌کات. اما همین چهره متفاوت ساینا اس در کنار برخی آپشن‌ها و تغییرات فنی، با توجه به قیمت رقابتی در کارخانه و بازار که ارزان‌تر از بسیاری خودروهای قدیمی و تکراری و نیز خودروهای نسبتا به‌روز است، توجه علاقه‌مندان را به خود جلب کرده و به گفته فعالان بازار؛ استقبال از آن رو به افزایش است. ساینا اس همچنین جزو خودروهای پراستقبال در پیش‌فروش‌ها و فروش‌های فوق‌العاده سایپا نیز بوده است.

* نظرات خریداران در مورد ظاهر خودرو

طبیعی است مشتریانی که این خودرو را خریده‌اند، در وهله نخست ظاهر آن را پسندیده است. یکی از خریداران درباره نمای بیرونی این خودرو معتقد است: «کلیات طراحی جلو ساینا اس شبیه هوندا سیویک ۲۰۱۳ است. تناسب اندازه جلوپنجره با شبکه سپر هم در این خودرو به‌خوبی رعایت شده است.

طراحی صندوق و چراغ‌های عقب ساینا اس هم ترکیبی از نمای عقب رنو سیمبل و ب‌ام‌و ۳۲۰آی ۲۰۰۸ است، اما امضای طراحی جدید سایپا را روی برخی قسمت‌های خودرو مانند دیفیوزر و چراغ روی آن می‌توان دید که مشابه خودرو شاهین است.»

«ساینا اس» از زبان «ساینا اس سواران»

* نظرات خریداران در مورد عملکرد و امکانات خودرو

یکی از مالکان ساینا اس که تجربه رانندگی با آن در داخل و بیرون شهر را داشته، ذیل یکی از صفحات معرفی این خودرو در فضای مجازی نوشته است: «صدای موتور در داخل کابین پایین‌تر از چیزی است که قبل از تحویل خودرو انتظار داشتم. استحکام و عایق‌بندی بدنه هم مورد پسندم بود. سقف این خودرو، کاپوت و سطح صندوق عقب آن محکم هستند. کافی است سقف برخی خودروهای داخلی را دست بزنید و مقایسه کنید.»

«ساینا اس» از زبان «ساینا اس سواران»

یکی دیگر از دارندگان این خودرو در مورد سواری آن می‌گوید: «سواری نرم ساینا اس به شکلی است که اکثر ضربه‌های ریز و درشت را جذب می‌کند و سرنشینان راحت هستند. جنس داشبورد و روکش درها هم از جنس تزریقی و مشابه ۲۰۷ و برخی خودروهای چینی است و صدای جیرجیر برخی خودروهای داخلی از آن‌ها شنیده نمی‌شود. مورد مثبت بعدی، گیربکس خودرو است که آن هم نرم کار می‌کند و برای حفظ قدرت ماشین نیاز نیست مدام با دنده بازی کنید. از آپشن‌های خوب ماشین هم می‌توان به صفحه کیلومتر جدید آن اشاره کرد که اطلاعات مفیدی از دمای هوا تا وضعیت دنده را در اختیار راننده قرار می‌دهد، همچنین سیستم صوتی بلوتوثی که البته انتظارم از بلندگوهایش بیش‌تر بود.»

«ساینا اس» از زبان «ساینا اس سواران»

یکی از خریداران نیز با استقبال از استاندارد ISOFIX این خودرو می‌گوید: «برای ما که بچه کوچک داریم، استاندارد بودن صندلی‌های عقب از لحاظ نقاط اتصال صندلی ایمنی کودک بسیار مهم است.»

گفتنی است؛ ساینا اس مانند برخی از نسخه‌های قبلی ساینا و بسیاری از خودروهای ارتقایافته داخلی، به سنسور پارک عقب، شیشه‌های جلو و عقب برقی، آینه‌های جانبی برقی با گرمکن و سیستم تهویه نیمه‌اتوماتیک با نمایشگر دیجیتال نیز مجهز است.

* منتقدان و حامیان

در این میان، برخی خریداران به‌رغم ابراز رضایت کلی خود از ساینا اس، از نبود سینی زیر موتور، شتاب‌گیری پایین‌تر نسبت به برخی خودروهای داخلی دارای موتور حجیم‌تر و تاخیر یک‌ثانیه‌ای دریچه گاز برقی پس از فشار دادن پدال گاز انتقاد کرده‌ و برخی دیگر پاسخ داده‌اند که این قوای محرکه جزو پیشرانه‌های کم‌استهلاک و کم‌مصرف در بازار ایران شناخته می‌شود و مثل برخی پیشرانه‌های داخلی سابقه آتش‌گرفتن و خرابی‌های وقت و بی‌وقت واشر سرسیلندر را ندارد. یکی دیگر از خریداران ساینا اس درخصوص وجود نشانگر تعویض دنده (GSI) روی صفحه کیلومتر آن می‌گوید: «پشت آمپر خودرو من فقط در حالت دنده عقب، حرفR و شکل سنسور دنده‌عقب نمایش می‌دهد و برای بقیه دنده‌ها شماره دنده را نشان نمی‌دهد، اما وقتی دور موتور از حدی بالاتر می‌رود، نشانگری روی صفحه ظاهر می‌شود که پیشنهاد می‌کند دنده را افزایش بدهم.»

«ساینا اس» از زبان «ساینا اس سواران»

* تفاوت‌هایی که جلب نظر می‌کند

بسیاری از خریداران ساینا اس به این مورد اشاره کرده‌اند که در این خودرو برای بالارفتن عمر دریچه گاز، تا کلاچ نگیرید ماشین استارت نمی‌خورد یا وقتی سوییچ را باز می‌کنید، آمپرها مثل خودروهای خارجی بالا می‌روند و دوباره برمی‌گردند. ازجمله دیگر موارد مثبتی که توجه خریداران را جلب کرده، این است که در صورت باز بودن هرکدام از درهای خودرو، مانیتور کوچک وسط صفحه‌کیلومتر نشان می‌دهد کدام در باز است. نمایش دنده عقب روی صفحه و پیشنهاد سبک‌کردن دنده در دورهای بالا نیز برای مشتریان جذاب بوده است. سیستم سیم‌کشی مالتی‌پلکس، صندوق‌پران روی سوییچ، هشدار بوق در هنگام باز ماندن درها پس از قفل کردن با ریموت (مشابه دزدگیر)، دی‌لایت و چراغ بدرقه نیز ازجمله آپشن‌هایی بوده که در جلب رضایت خریداران موثر بوده است.

* تمایزات نهان اما مهم

اما آن‌چه یک خودرو را به گزینه مطلوب خرید تبدیل می‌کند، صرفا ویژگی‌های ظاهری یا آپشن‌های آشکار آن نیست. در میان مصرف‌کنندگان نیز عده‌ای هستند که تخصصی‌تر برخورد می‌کنند و ارزش برخی مشخصه‌ها فنی و ایمنی و استانداردها را به‌خوبی می‌دانند. استاندارد محافظت از عابر پیاده و سامانه مدیریت و نظارت عملیاتی بر خودرو (BCM) ازجمله این استانداردها است. به‌عنوان مثال؛ وقتی راننده دستور توقف حرکت برف‌پاک‌کن را می‌دهد، سیستم BCM که یک سامانه خدمات هوشمند است، ابتدا کنترل می‌کند که برف‌پاک‌کن در پایین‌ترین سطح خود قرار داشته باشد و اگر چنین نبود، آن را به پایین‌ترین سطح برمی‌گرداند و سپس قفل می‌کند، یا هنگامی که راننده دکمه گرمکن شیشه عقب را فشار می‌دهد، BCM زمان لازم را برای راه‌اندازی این قسمت محاسبه کرده و آن را فعال می‌کند. این یونیت کنترلی، علاوه بر این‌که راننده را نسبت به کارکرد صحیح و دور از خطر سیستم‌های خودرو مطمئن می‌کند، میزان سیم‌کشی‌های خودرو را کاهش می‌دهد.

«ساینا اس» از زبان «ساینا اس سواران»

از سوی دیگر، ساینا اس علاوه بر ترمز ضد قفل (ABS) و سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD)، به کمکی ترمز (BA) مجهز است. این سیستم که با نام دستیار ترمز نیز شناخته می‌شود، در بیش‌تر خودروهای روز دنیا به کار گرفته شده است و نقش اساسی در جلوگیری از بروز حادثه در ترمزهای ناگهانی ایفا می‌کند. تحقیقات نشان داده است بیشتر رانندگان در شرایط حساس و ناگهانی نمی‌توانند تصمیم درستی درخصوص میزان مناسب فشردن پدال ترمز بگیرند و عمدتا پدال ترمز را به‌اندازه‌ای که بایسته است، فشار نمی‌دهند. اما این سیستم، فارغ از میزان فشردن پدال گاز از سوی راننده، بر اساس میزان سرعت خودرو بر فشار روغن ترمز می‌افزاید تا فشار وارده بر ترمزها بیش‌تر شود. در این حالت، فشار سیستم ABS نیز بیش‌تر خواهد شد تا از قفل‌شدن چرخ‌ها جلوگیری کند. به عبارت دیگر، سیستم BA همیشه هوای راننده را دارد تا در صورت نیاز در هنگام ترمزگیری، بسته به سرعت خودرو نیروی اعمالی بر ترمزها را افزایش دهد. این سیستم باعث می‌شود مسافت توقف خودرو بسیار کمتر زمانی باشد که خودرو فاقد این سیستم است.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 351
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    36 17
    مگه مداد رنگی خریدن که الان رفتین نظر سنجی؟! فرغون هم بخری در کارکرد پایین پنچر هم نمیشه! راست میگین بذارید ۲ سال دیگه برید سراغشون!!
    • محمد IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
      36 6
      من ساینا معمولی مدل ۹۸ دارم که تو این دو سال فقط دو بار مشکل پیدا کرد: یه بار فلاشر بود که بعضی وقتها کار نمی کرد که بردم نمایندگی عوض کرد و درست شد. مورد بعدی هم این بود که خودبخود درهاش قفل میشد که اونم درست کردن. به اندازه پولی که دادم ازش کاملا راضی ام. بعد از گذشت این دو سال به نظرم سواریش نرمتر شده و شتاب بهتری پیدا کرده.
    • مهدی IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
      32 32
      نیاز به گذشت دو سال نیست من بعد از 5روز تحویل گرفتن کیلومترش قاطی کردویه قسمتش ازکار افتاد بعداز 7روز چراغ چکش روشن شد وسنسور اکسیژنش سوخت بعداز 10روز روشن نشد بعد از 13روز ایموبلایزروریموتش ازکارافتاد زیربار هیچ کدوم هم سایپا نرفت منم با بدبختی فروختمش رفت
    • امید IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      30 9
      سلام دوستان بنده یک ماهی هست ساینا s گرفتم موقع استارت بیشتر مواقع حتما باید سوئچ رو چند ثانیه نگه دارم تا استارت بخوره علتش چیه ؟؟؟ آیا مشکل داره؟؟؟
    • ابوالفضل IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
      42 9
      سلام یه سوال داشتم چرا در ساینا اس کیلومتر هاش فرق میکنه؟ من ماشین رو گرفتم واسه من سفیدع ولی برای بقیه مشکی
    • ناشناس IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
      0 1
      سلام دوستان من ۳ماه ساینا اس تیپ دی ا خریدم مشکل اینه یهو چهار چراغ روشن میشه وصدای بیب بیب در میاره قطع هم نمیشه.واسه کسی همچین مشکلی پیش نیومده
    • مصطفی IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
      0 0
      در پاسخ به «امید» که گفته بود باید استارت رو نگه دارم که ماشین روشن بشه، باید بگم که برای جلوگیری از حرکت ناخواسته ماشین زمانی که موتور خاموش ولی توی دنده هست، این امکان تعبیه شده که تا زمانی که راننده کلاچ رو نگرفته باشه ماشین استارت نمیخوره.. در ضمن باید بگم که زمانی هم که ماشین روشنه برخلاف خیلی از ماشین ها ساینا اس استارت روی موتور روشن نمیزنه
  • افشین IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
    32 7
    آپشنای خوبی روش گذاشتن ولی با اینهمه تفاوت قیمت نسبت به ساینا معمولی (حدود ۴۰میلیون فرق قیمت کارخونه ای و حدود ۲۰میلیون فرق قیمت در بازار) حقش بود سایپا دوربین، مانیتور لمسی و نویگیشن هم روش میذاشت و به تیپ G موکولش نمی‌ کرد
    • ایران IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      14 5
      سلام تاخیرچند ثانیه ای در استارت زدن مشکل نیست. میتونی کلاچ رو بگیری سریع استارت بزنی.
    • محمدصادق منوچهری IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
      14 1
      سلام دوست عزیزخودروساینااس تاکلاچ نگیری روشن نمیشه واین یک آبشن استانداردومفیدهست
  • مهدی IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
    12 4
    من یه هفته هست ساینا Sخریدم ودوتا مشکل داره یکی اینکه اصلا ماشین شتاب نداره وگاز روتا ته هم بگیری انگارداری با ترمزدستی بالا حرکت میکنی دوم هم بعد از دو روز کیلومترش توی روشن کردن رفت روی 160ایستاد وپایین نیومد وبعداز دوروز آروم آروم 20تا 20تا پایین اومد تا امروز درست شد ولی یه ساعت پیش دوباره رفت رو140 ایستاد وپایین هم نمیاد نمایندگی هم میگه اینا جدیده مانه برنامه اش روداریم نه کیلومترش
    • حامد IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
      11 7
      سلام تنها چاره مشکل دوم که کیلومتر میره بالا و نمیاد پایین این هست که وقتی سویچ رو میندازید تا بالا رفتن و آمدن خودکار کیلومتر ها در مدل اس صبر کنید.حدودا چند ثانیه بعد استارت بزنید.
    • عباس IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
      1 1
      سلام منم یه ساینااس دارم یباراینجوری شدفقط کافیه خودرو درحالت خاموش چندباری ده یا۱۵ باری سوییج رو بازو بسته کنی کم کم کیلومترش برمیگرده
    • sabahiv93 IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
      1 1
      سلام عقربه کیلومتر ماشین منم موقع برگشت به صفر نمیرسه و روی بیست می ایسته که سرباطری رو دراوردم و سوار کردم درست شد .ولی دلیلش رو نفهمیدم چی بود که اینجوری شد
    • احمد IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
      3 1
      بنده هم خرداد ۴۰۱ ساینا اس را تحویل گرفتم، همونجا دم کارخانه کاشان وقتی سوار شدم و روند بهشون گفتم ماشین شتاب ندارن و بهم گفتن باید قطعات با هم مچ بشن که زمان می‌بره! البته بعد از ۱۰ هزار کیلومتر کارکرد شتاب ماشین عالی شد ولی کلا دیسک و صفحه داخلی بستن و برای شتاب و مصرف خوب باید دیسک و صفحه خارجی بندازی.
    • 1960795473 IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
      0 0
      سلام اینها خطا هستش خودش رفع میشه یه چند بار استارت بزن خاموش روشن کن خود ب خود کیلومترش بر میگرد الکی هزینه نکن
  • مصرف کننده IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    24 4
    توضیحات فنی و بسیار عالی بود. نکته ای که اینجا می شه بیان کرد این که الان اومدن روی ساینا اس سیستم BCM نصب کردن همون طور که گفته شد مثلا کنترل می کنه تیغه برف پاکن در پایین حالتش قرار گرفته باشه ... خب این حرکت رو تیبای معمولی هم داره ... بازم اینم به کنار. دقت بفرمایید سیستم BCM یا سیستم های مشابه مثل مولتی پلکس که یه سری از 206 داشتن و در حال حاضر همه ی خودرو های روز دنیا دارن استفاده می کننف به منظور کاهش سیم کشی و کاهش خطرات احتمالی، صرف هزینه کمتر تولید ... نصب شدن، این چیزیه که همه جای دنیا همه ی خودرو ساز ها بیان می کنن... یعنی خودرویی که با سیستم BCM تولید شده، هزینه تولیدش خیلی کمتر از خودرویی هست که بدون سیستم BCM تولید شده. گرفتی مطلبو!!!؟ پس چرا گرونتر می فروشن به مردم؟
    • ناشناس IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
      5 0
      این موضوع که سیمکشی و هزینه‌ی تولید پایین اومده رو خود مدیرعامل سایپا هم گفت منظور نویسنده‌ی محترم اینبود که این سیستم چیکار میکنه
    • امیرحسین یاقوت IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
      3 1
      سلام، این سیستم رو پراید مدل 91 هم داشت
  • .... IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    12 0
    ساینا اس خریدم ولی اصن شتاب نداره بردم نمایندگی میگه چون دریچه گازش برقیه.باید چیکار کنم؟
    • محمد IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
      7 5
      صبر کنید تا یا خود شرکت یا برقکارای بیرونی نرم افزار ایسیوش رو بتونن اصلاح کنن تا ریمپ کنید کلا محصولات جدید شتابشون پایین تره سمند ef7 هم دریچه گازش تاخیر داره
    • رضا IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      11 3
      اینجوری نیست ، تشریف ببرید نمایندگی و آپدیت جدید رو بگیرید مشکل کاملا حل میشه و البته به نظر شتاب گیری با این موتور نسبت به تیبا خیلی خیلی بیشتر
    • داودي.. خوزستان اهواز IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
      1 0
      سلام... یکساله دارمش مشکلش خلاصی گاز دارد. درجاده هندیجان نزدیک بود شاخبشاخ بزنم چون در سبقت گرفتن مشکل دارد. بردمش نمایندگی یک قطعه عوض کردن یکم بهتر شد. ولی بازم راضی نیستم.. میگن قطعه که گذاشتن باید مال پژو 207بذارن
    • مهدی IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
      1 2
      بله درسته دریچه برقی کسری از ثانیه نیاز داره تا فرمان بگیره برای حرکت و شتاب
    • مسعود اس IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
      0 1
      باید ریمپ بزنی و یا ابدیت کنی
    • محمدی IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
      1 1
      دریچه گاز ساینا اس سیمی هست
    • علی IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
      0 1
      سلام واسه اینکه شتاب خودرو ساینا اس خوب بشه و مشکلش برطرف بشه برید ریمپ کنید هم مصرف سوخت کم میشه هم شتاب و قدرتش عالی میشه
  • امیررضا IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    10 7
    ماساینا معمولی داریم ولی ساینا s خیلی قشنگه دقیقا 19 ملیون کم داریم
  • وحید IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    6 15
    سلام، من دو روزه ساینا اس رو از درب خودکارخونه توی کاشان تحویل گرفتم، از افتضاح هم اونطرف تره، موقع تحویل توی یکی از چراغهای جلو آب بود که مسئول کیفیشون گفتم خیلی راحت جواب داد توی استاندارد ما مشکلی نداره!!!! در سمت راننده با لگد بسته میشد که اونم گفت مدیرکنترل کیفیمون گفته تاییده!!! با اعصاب خردی گرفتمش اومدم بیرون رسیدم به اتوبان چراغ چکش روشن شد، ترمزهاش که از پیکان هم ضعیفتره، توی سربالایی هم که با دنده ۳ فقط میره اونم اگه به دور۳هزار برسونی هنرکردی، دنده ۴ کنی وامیسته!!! واقعا حالم بهم خورده، ماشین به این بی زور و بی شتابی ندیدم به عمرم بعد از ۱۱ سال رانندگی
  • جواد IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    12 20
    خریدم اصلا راضی نیستم .آشغال تمام.
    • DB1FC0 IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      48 7
      اینجایی که از ساینا اس بد میگن چون پولشوندارن سوارسن اینو میگن من ۶ماه دارم باش خیلی جاها هم رفتم واقعا عالیه از همه لحاظ
    • علی IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
      26 3
      سلام من6 ماه ساینا اس گرفتم خیلی خیلی راضی هستم هیچ مشکل ندارم لطفاً واقعیت را بگید
    • امیر IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۸
      10 8
      من یک هفته است ساینا اس را تحویل گرفتم خیلی عالی از هر لحاظ شتاب ۲۰ ایمنی ۲۰ من راضیم از سمند و ۴۰۵ خیلی خیلی بهتره
    • محمد DE ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
      5 3
      چرا دروغ میگی عمو من ساینا اس دارم سربالاییا رو با ۵ میرم ساینا تنها مشکلش دیسکو صفحشه که اونم بخاطر جنسایه مزخرفیه که تو کارخونه روش میندازن برو دیسکو صفحشو عوض کن بعد ببین چجوری سربالاییا رو با ۵ برات میره منم این مشکلو داشتم با تعویض دیسکو صفحه رفع شد مشکلش
  • علی IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    27 7
    واقعا ساینا اس روخش خیلی قشنگ نسبت به ساینا معمولی طراحی داخلشم به سرنشینا انرژی میده من که راضیم
  • محمد IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    25 4
    من ساینا اس دارم خیلی رازیم
  • حمید IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    14 2
    سلام دوستان من چند روزی هست خریدم کیفیت ساختش خوبه یعنی مشکلی تو دربها،چراغها و .... دیده نشده.ولی ستایش خیلی پایینه من انتظارم خیلی بیشتر از اینا بود پرسیدم میگن بخاطر دریچه گاز برقیشه،هم تاخیر داره یعنی بعد از چند لحظه فشار دادن پدال گاز شتاب میگیره و کلا هم شتاب گیری ش ضعیفه.
  • مجتبی غلامی IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    13 5
    ازنظرطراحی عقب شبیهBMW-230iهست چراغ وسپر وفرم صندوق عقب
  • محمد IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    8 13
    خب ظاهر جلوش که فاجعه محض هست عقبش قابل تحمل هست اما ساینا معمولی بهتر بود ضمن اینکه همه اینها نمای بغلشون هیچ تغیریی نداشته و این یعنی همه اینها همون تیبا فرزند پراید هستند در ضمن لطفا کمتر تبلیغ کنید
  • جهان RO ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    5 9
    با سلام .ماشین من دو خط بنزین داشت، رفتم 37لیتر زدم تا فول شد... نمیدونم چندتا جا میگیره... تقریبا، 47تا جا گرفته، یا پمپ بنزین هوا زده...
  • Amir IR ۰۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    7 5
    سلام دوستان من یه ماهی میشه ساینا اس گرفتم ولی به نظرم اصلا شتاب نداره قبلا پراید داشتم دنده پنج ندادم ولی ساینا توی دنده ۴ دور موتور از ۳۵۰۰ رد میشه ولی سرعت به ۱۰۰ نمیرسه اشکال از ماشین منه یا ساینا اس کلا اینجوریه البته ساینا معمولی رو امتحان کردم اینجور نبود رفتم نمایندگی میگه ساینا اس اینجوریه
  • حمید IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
    11 7
    من تازه خرید اصلا شتاب نداره ۱۲۰به زور میره
    • sab.mousavix IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
      2 1
      سلام یه مدت باهاش کار کن ، حدود ۱۰۰۰ کیلومتر که شد دیسک و صفحه خارجی بنداز. ببین چی میشه. من ۲۰۶ و شاهین و پژو ۴۰۵ و کوئیک داشتم و دو تا ساینا هم داشتم. نسبت به قیمتش خوبه و از کوییک خیلی بهتره از شاهین کمی ضعیف تر. الان هم دومین ساینا هست که خریدم قبلی رو دیسک عوض کردم عالی شد ولی دومی رو بیست روزه تحویل گرفتم. گذاشتم کار کنه و برم عوض کنم. ماشین خیلی خوبیه
  • حمید IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
    9 1
    من دوماهه ساینا اس گرفتم شتابش پایین بیشترین سرعتی که رفتم تو جاده ۱۶۰ بود ولی کلا توی دور گرفتن خیلی کنده
    • مجتبی IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
      0 1
      سلام من چندماهی هست که ساینا sتحویل گرفتم دقیقا مشکل شمارو داره.لطفا بگین چه کار کردین آیا حل شد.ممنون میشم اگه جواب بدین باور کنید اعصابمو داغون کرده هرجاهم میرم فایده ندارد.دوستان دیگه هم اگه زحمتتون نیست به این شماره پیام بدین.تا مشکلم حل بشه.ممنون 09105776477
  • MMS IR ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
    5 1
    من بعد از یک سال این تجربه رو به اشتراک میگذارم، مصرفش خیلی بالاس به زور یه باک ۴۰ لیتری رو تو جاده برم به ۴۰۰ کیلومتر میرسه، زیر ۱۰۰ کیلومتر چراغ چکش روشن شد ۲ بار سنسور اکسیژن عوض کردم، بعد ۲ ماه بیشتر روزا وقتی توس دست انداز میافته یا میپیچم دیگه دو سه ثانیه گاز نمیخوره بیش از ۱۰ بار رفتم فعلا که گفتن باید سویچ پدال عوض بشه منتظر قطعه ام اما واقعا پشیمونم ... دنبال اینم که بفروشمش ... فقط یه کم قشنگه ۴۰ تومن گرونتر ... پول دادیم
    • سعید IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
      10 0
      داداش ماشین منم همین مشکل رو داره فعلا برطرف نشده، اگه نتیجه گرفتی خبرشو بهم بده
    • رابو IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
      1 1
      سلام منم دقیقا همین مشکل را دارم دقیقاً با ۴۰ لیتر بنزین ۴۰۰ کیلومتر بیشتر نمی‌تونم برم و اینکه نهایتاً با سرعت ۱۳۰ ۴۰ تا می‌تونم باهاش راه برم و مشکل اصلیم اینه که هنگامی که دور موتور به ۳۰۰۰ می‌رسه ماشین به صورت کاملاً عجیبی غار می‌کشه
  • مجید IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    3 2
    دوستان ساینای من سر سرعت گیر و موقع دنده کم کردن برای چن ثانیه کپ میکنه یا انگار گاز نمیخوره
  • محمدرضا IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
    4 2
    سلام عزیزان بنده یک ماهی میشه ساینا اس صفرخریدم اول اینکه نسبتا خوبه راضیم فقط چندتاعیب داره عیب مهم و اصلیش دریچه گازبرقیشه که اصلا راه نمیره و هی تودنده۳کم میاره دوره پایین دوم درب هاش ابتدا بدبسته میشدامارفته رفته درست شد سوم اینکه بیزر عقب نداشت نمایندگی هام زیره بارنمیرن چندنفردیگه هم پرسیدم بعضی هاشون گفتن براماهم نداشته و چهارم اینکه پدال های گاز و ترمزخیلی چسبیدن به هم اصلا فاصله استانداردی بینشون نیست ولی درکل نمای جلوش خیلی قشنگ تر شده ترمز هاشم خیلی خوبه بد نیست خداروشکر راضیم
    • خالدصادقی IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
      0 0
      سلام دوست عزیز مال من هم اینطوری بود سنسور اکسیژن بالا عوض کردم خوب شد
  • Sadeq IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
    4 4
    .... سه ماهه ماشینم جلو پنجره نداره اصلا گیر نمیاد تو بازار به هزار بدبختی یکی گیر آوردم میگه دومیلیون و پونصد ماشین آشغال دادن دستمون حالا برا جلوپنجره ش من باید دو و نیم میلیون بدم؟؟
  • محمدرضا IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    15 0
    کسی میدونه تو کیلومتر حدید اخطار ده هزار رو چجوری میشه پاک کرد ؟
    • Alireza IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
      0 2
      با سلام برای خاموش کردن چراغ آچار یا همون چراغ سرویس مه تو هر 10000تا روشن میشه باید اول ماشین خاموش کنی 10ثانیه بگذره بعد دکمه سمت راستی روی آمپر رو نگه داری بعد شوییچ باز کنی ولی استارت نزنی تا اینکه کیلومتر صفر بشه بعد دکمه رو ول کنی سوییچ ببندی بازم باز کنی میبینی ک چراغ آچار خاموش شده
  • Hamed IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    4 0
    سلام من الان چند وقتیه که ساینا اس رو تحویل گرفتم ، خودم مگان اتوماتیک دارم و به عنوان ماشین داخل شهری از ساینا استفاده میکنم چون مصرف سوخت مگان بالاست ، این چندماهی که من تحویل گرفتم نهایت یه تسمه رو مکانیک سفت کرد و یه آچار به عقب بندی ماشین کشیدم همین ، اصلا اشکالی و تنبلی شتاب گرفتن نداره و به شخصه خیلی خیلی رضایت دارم از ماشین،به نظرم شانسه که چه ماشینی تحویلت بدن و از شانست چه مدلی جمع شده و کیفیت اون قطعه استفاده شده تو ماشینت چقدره!لطفا ساینا رو باتوجه به قیمت های تمام ماشین های ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیون نو و کارکرده مقایسه کنید،من تنها اشکالی که میتونم بگم فقط به نظرم برای زیر ۸۰ کیلومتر عالیه یعنی داخل شهر ، برای ۹۰ کیلومتر اصلا احساس خوبی یا همون احساس امنیت و چسبندگی به جاده بهت دست نمیده ، چون مگان کوچکترین ترسی به دلت نمیده بالای ۹۰ تا ۱۵۰ کیلومتر، به هرحال دوستانی که دارن و خدا بیشتر بده بهشون ، برن بنز سوار شن ، ساینا و ساینا اس تفاوت چندانی ندارن فقط بحث گیر آوردن قطعات هستش که چون تازه در اومده طول میکشه فراوان بشه قطعاتش تو لوازم یدکی ها
  • رضا IR ۰۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    8 1
    سلام و صبح بخیر خدمت عزیزان، امروز ساینا S تحویل گرفتم و داخل صفحه کیلومتر یک مثلث فلش کوچک زیر عکس خودرو داخل صفحه کیلومتر بعضی وقتها میاد و میره..عزیزان کسی اطلاع دارند چی هستش؟
    • رصا IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
      11 1
      فلش کوچک که میادیعنی دنده رو باید عوض کنی
  • رضا IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    6 0
    یک ماه شده ساینا اس صفر خریدم واقعا ازش راضیم
    • مسلم IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      7 0
      سلام من یک ماه ساینا اس گرفتم وقتی تو جاده هستم یک علامت فلش مثلثی روبه بالا زیرعکس ماشین داخل صفحه کیلومتر ظاهر میشه ولی زمانی که سرعتم کم میشه فلش دیگه نمیاد کسی میدونه مال چیه
  • رضا IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    6 2
    سلام و خسته نباشید..یکهفته هستش خریدم.خیلی راصی هستم..فقط فلش تعویض دنده که سیستم جدیده،چرا برای کم کردن دنده چیزی روی کیلومتر نمیاد؟
    • Haenyo IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
      0 0
      منم همین مشکلو دارم فهمیدین بمنم بگین
    • A.majid IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
      0 1
      مربوط به خودروهای اتوماته میگه که دنده بالاتر میخاهد
    • مصطفی IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
      0 0
      همونطور که بقیه دوستان هم گفتند زمانی که فلش رو به بالا ظاهر میشه به این معنی هست که بهتر هست که به دنده بعدی برید. زمانی هم که خیلی دنده مرده (مثلا زمانی که باید با ماشین توی دنده 2 باشه ولی ماشین توی دنده 4 باشه) رانندگی کنید، فلش رو به پایین نمایش داده میشه که به این معنی هست که دنده رو باید سنگین کنید (کم کنید). در مجموع این دو فلش (رو به بالا و رو به پایین) مربوط به سیستم راهنمای تعویض دنده GSI که مخفف (Gear Shifting Indicator) هستش که این سیستم به راننده کمک میکنه که بهترین زمان دنده رو عوض کنه تا مصرف سوخت و استهلاک کاهش پیدا کنه. این سیستم یه جاهایی مثل سربالایی یا سرازیری یا ترافیک درست دستور نمیده چون بالاخره از شرایط محیط که خبر دار نیست و خود راننده قطعا میتونه بهترین تصمیم رو بگیره. در مورد مکان نمایش این دو فلش باید بگم که اون فلشی که میفرمایید جای دقیقش بالا و پایین شمارنده دنده هست (توی مدل دنده ای زمانی که ماشین رو در دنده عقب میذارید حرف R نمایش داده میشه که نشان دهنده محل نمایشگر دنده هست)، که این شمارنده دنده توی مدل اتوماتیک همه رو نمایش میده (توی مدل دنده دستی گویا بعد از آپدیت، یا فعال کردن اون تنظیم با دیاگ به روز، ممکنه برای دنده های 1 تا 5 نمایش داده بشه). پس جاش توی صفحه کیلومتر در بالا و پایین شمارنده دنده هست و زیر چرخ جلو نیست، چون مثلا اگر شما با زدن دکمه ست (SET)، دمای بیرون خودرو رو ببینید (که دیگه توی این حالت تصویر ماشین نمیاد)، همچنان اون فلش رو به بالا زمان مناسب نمایش داده میشه.
  • saeed IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    3 0
    خاک بر سر سایپا با این خودرو ساختنش. بعد دو هزار کیلومتر نگه دارنده کمربند خراب شد وصفحه کیلومتر هم قاطی میکنه و کارانتی هم نمیدن وهزار بهانه میارن. به امید روزی که خودرو خارجی وارد بشه من که نگاه به این آشغالا هم نمیندازم
  • مسلم IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    0 5
    سایناsمال من که خیلی خوبه کسایی که میگن ماشین خوبی نیست اشتباه میکنند از من شتابش خیلی بالاست موقع تحویل هم مشکلی نداشت در ضمن ماشین راحت و بدون تاخیر گاز میخوره
    • رضا IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
      1 0
      مگه شما به گارانتی اعتقاد دارین؟
  • کورش IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    10 2
    یک ساله ساینا اس دارم و تو این یک سال ۵ بار باتری ریموت تموم کرده. آیا هنه این مشکل رو دارن؟
    • زهرا IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
      0 0
      سلام آبان ۱۴۰۱ ساینا اس گرفتم،تا فروردین دو بار کمکی سمت راننده رو عوض کردم ،سنسور صندوق عقبش خرابه مدام آلارم باز بودن در صندوق میده...نمایندگی هم یه کم دستکاریش کرد بازم درست نشد مجبور شدیم کلا قطعش کنیم....ریموتش هم تو این یک سال سه بار باطری تموم کرده.... در کل ماشین خریدن تو ایران مثل خرید هندونه سر بسته س....شانسیه
    • رضا IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
      0 1
      منم دوساله ساینا اس دارم و ۳۵۰۰۰ ک راه رفته و دوبار باطری ریموت عوض کردم و یکبار هم در کیلومتر ده هزار دیسک و صفحه عوض کردم با هزینه گارانتی و خدا را شکر تا به حال هیچ مشکلی نداشتم و کشش و شتابش تا ده هزار کیلومتر کم بود ولی الاندخیلی خوبه و مصرف میانگین شهر و جاده هم حدود ۷ لیتر در صد ک هستش
    • جامع IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
      0 0
      دقیقا
  • سلمان زمیری IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    6 2
    من حدودی ماه ساینااس خریدم وباهاش رفتم شمال ومشهدخیلی راضیم ازش
    • همت IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
      1 0
      بله زود تموم میشه
  • محمد حاجی پوذ IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    3 1
    سلام ، چرا وقتی ماشین را خاموش می کنم و یکی از درب های جلو را باز می کنم بوق خطر فعال میشه و وقتی درب بسته میشه صدا هم قطع میشه چند روزی است که این جوری شده
  • حسام US ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    6 3
    دوستان هرکسی مشکل‌گاز نخوردن ماشینشو تونسته درست کنه به منم‌بگه. ماشین منم‌کوییک‌اس هست، الان ۳ ماهه دارمش درست حسابی گاز‌نمیخوره سربالایی‌کم میاره.پدال رو تا ته فشار میدم بازم‌گاز‌نمیخوره
    • محسن IR ۰۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
      3 0
      من سنسور پدال ترمز ۲۰۶ تیپ ۵ گذاشتم گازخورش بهتر شد ولی هنوز سرعت بیشتر از ۱۲۰نرفت . و طبق نظر یکی از نمایندگی سایپا باید پدال رو هم عوض کنی که بهتر بشه شتاب. رفتن پدال گاز رو تعویض کنم هنوز نیوردن
    • حمید IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
      0 0
      سلام چندتا سوال دارم اول اینکه کسی ساینا اس رو ریمپ کرده مشکلی پیش نیومده دوم با ریمپ بهتره شده یا نه سوم اگه بخام دریچه گاز رو سیمی کنم باهمون ای سی یو جواب میده یا باید عوض بشه
    • خسین IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
      0 0
      سلام فقط ریمپ کن.همش درست میشه
  • مهدی IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    6 3
    من ساینا 1401 معمولی گرفتم. چند دقیقه بعد از حرکت آمپر آبش نزدیک علامت وسطی میرسه. موقعی که می خوام دنده عقب بذارم ، یه صدای تقی از دنده میاد.
    • جواو IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
      0 0
      سلام من هم ۱۴۵ بیشتر نرفت پدال گاز رو عوض کردم همونه تغییر نکرد فعلا کاری دیگه انحام ندادم ببینم چی میشه
  • جواد IR ۰۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    2 0
    کسی میدونه ساینا اس که سه ماهه هستن چقدر طول میکشه تحویل بدن از سه ماه بیشتر هست یا نه اگر هست چقدر بعد از سه ماه هست
    • علی IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      4 1
      ۱/۵تا ۲ ماهه تحویل میدن .و ماشین رو میتونی از کاشان یااز نمایندگی تحویل بگیری.
  • امیر IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    2 1
    من ساینا اس ۱۴۰۰ دارم ، مشکل تاخیر شتاب بخاطر دریچه گاز برقیشه ، و کاملا عادیه ، بسیار نرم و عالی هستش ، ماشین من خدارو شکر هیچکدوم از این مشکلاتی که شما گفتین رو نداره ، واقعا راضیم و ماشین خوشگل و راحتیه ، تو رانندگی باهاش اصلا خسته نمیشی ، یه مانیتور و دوربین عقب کم داره که واسش خریدم
  • ابراهیم IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    0 1
    سلام روی صفحه کیلومتر ساینا اس زیر اون ماشین کوچیک توی صفحه کیلومتر یه مثلث میاد و می‌ره کسی نمیدونه چیه ؟
    • قاسم IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
      1 0
      سلام منظورش اینه که باید دنده عوض کنی
    • سعید IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۷
      2 1
      میگه دنده رو عوض کن..
    • arash IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
      1 1
      سلام وقتی اون مثل نمایش داده میشه یعنی باید دنده بدی
    • میکاییل IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
      0 0
      تعویض کردن دنده
  • علی IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    3 0
    با سلام . من ساینا اس تحویل ۹ مهر خریدم ، بعد از چند دقیقه سوار شدن متوجه شدم کیلومتر شمار و آمپر بنزین ماشین مشکل داره و هم نشانگر سوخت قاطی داره و هم شمارنده کیلومتر به نحوی که بعضاً خودکار چندین کیلومتر می پرونه و غیر از اون تغریبا هر ۱۰ کیلومتر را ۱۴ کیلومتر میندازه !!! بعد از کلی پیگیروی و رفت اومد و حرف شنیدن از نمایندگی که ماشین چیزیش نیست و اینا بلاخره براشون محرز شد ایراد داره و تازه ثبت درخواست قطعه زدن ! تا کی بیاد و بعد تست بشه مجدد و اگر حل نشد برن رو گزینه های بعدی !!! واقعا آیا این درسته ؟ ماشین صفر باید خراب بیاد بیرون ؟ حالا اومد باید اینجوری برخورد بشه و بره تو سیکل عادی و ... !!
    • Mehdi IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      3 0
      سلام دقیقا منم این مشکل رو دارم و کیلومترم زیاد میندازه یهو ۲۰۰ الی ۳۰۰ کیلومتر بالا میندازه امروز سوار شده بودم ۱۷۰۰ تا رفته بود یهو شد ۱۹۹۸ تا ۳۰۰ تا پرید بالا رفتم نمایندگی گفتن برو تهران من ساکن قمم گفتن برو تهران مشکلت رو حل کنن
    • فرشاد CH ۰۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
      5 1
      سلام اقا. مال منم همین طوریه. بیش از حد میندازه. کدوم نمایندگی رفتین ثبت قطعه کردین ؟ و اینه چه قطعه ای خراب هس ؟ لطفا بگین. ممنون
    • اکبر حسینی IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
      1 0
      واسه منم دقیقا همین مشکل هست دی ماه تحویل گرفتم امروز یهویی از ۴۲۰۰ تا کار پرید رو ۶۲۴۰ حالا برای سرویس اولیه باید روی ۵۰۰۰ تا میبردم نمایندگی الان شده ۶۳۰۰ حالا برم نمایندگی اگه قبول کنن کیلومترش هم هر ۱۰ کیلومتر ۱۴ کیلومتر میندازه تو ۱۰۰ کیلومتر ۴۰ کیلومتر اضاف میندازه برات
    • علیرضا IR ۰۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      8 1
      سلام من هم پنج ماهی هستش ماشینو تحویل گرفتم کیلومترش یهو میپره ،تو اسن پنج ماه اگه ۲۴ ساعته پشت فرمون باشی ۱۵ هزار تا میشماره ولی کیلومتر من ۲۱ هزار انداخته مطمئنم که ایراد داره بردم نمایندگی گفته ساینا اس و کوییک اس همچین مشکلی دارن بزودی حل میشه بجز اون مشکل خاصی نداره و به لحاظ قیمتش و قیمت ماشینهای هم رنج خودش پنج یه هیچ جلوعه
    • رضا IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۶
      3 0
      سلام منم این مشکلودارم اتفاقا امشب یهو از ۷۶۲ پرید رو ۹۳۶ وبعد ده متر شد ۹۳۸ اومدم اینجاببینم کسی دیگه هم این مشکل روداره یانه متاسفانه چندمورد خوندم ودیدم بله تنها نیستم
    • هادی IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      سلام ماشین منم دقیقاهمین مشکل داره مدل برج۷ سال۴۰۱هست یهویی ۳۰۰تا۴۰۰کیلومتربی دلیل میره بالا مشکل شماحل شده
  • علی IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    2 0
    وقتی میخوام دنده ۱ و ۲ بزارم قبل از جا رفتن دنده تقی صدا میده شما میدونید چیه؟
  • ممد IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    2 0
    سلام من ساینا اس دارم ۲ هفتست تحویل گرفتم و تنها مکشلش اسنه که کیلومتر رو بیتشر از مسافت طی شده میندازه یعنی مسافت ۱۰۰ کیلومتری رو ۱۶۰ یا ۱۷۰ تا میندازه وطوری میتونم درستش کنم راهنمایی کنید لطفا
    • علی IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      2 1
      سلام دوست عزیز من هم این مشکل را از زمان تحویل دارم و الان بعد کلی رفت و اومد و ... تازه رفته تو فاز تامین قطعه ! شما اول تریپ خودرو را صفر کنید عکس بگیرید از کل‌ صفحه کیلومتر ، بعد‌ هر رفت و اومد یه عکس از صفحه داشته باشید . اگر کارکرد تریپ با افزایش کیلومتر اصلی نمونه ثابت میکنه که کیلوتر شمار خرابه ! دقت کنید این یک ایراد گم هست و اثباتش به نمایندگی خیلی سخت هست چون ممکنه‌ مقطعی درست کار کنه و تو تست جاده نشون نده ! آمپر بنزین هم معمولا تو این شرایط پرش پیدا می کنه و مرتب پایین بالا میشه !!
    • امین IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      0 0
      دقیقا ماشین منم همین مشکل رو داره بردم نمایندگی میگن باید برنجی دنده ۲رو تعویض کنی،وقتی ماشین سرده صدا نداره اما ۵دقیقه که حرکت کنی صدا میده موقع ۱به۲رفتن
    • عرفان IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
      0 0
      منم همین مشکلو داشتم بردم نمایندگی یک برنمی جدید انداخت و مشکلش رفع شد و نمایندگی تهران بود
  • محمد صالح IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    3 1
    پس خدا به داد ما برسه، ماشینم سه ماه دیگه تحویلشه، با خوندن نظرات شما کلا نا امید شدم
  • امین IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    4 1
    دوستان شماهم مشکل مصرف سوخت بالارو دارید؟
  • علی IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    2 0
    آینه های غیر ساینا بستن
  • علی IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
    1 0
    با سلام دوستان ، کسانی که مشکل زیاد نشون دادن کیلومتر پیمایش خودرو و پایین بالاشدن آمپر بنزین دارن توجه کنن که خوشبختانه مشخص شده که این مشکل نرم افزاری هست و شرکت سایپا چند روز پیش یه پروگرام جدید برای حل این مشکل به نمایندگی ها ارایه کرده . خدا را شکر مشکل ماشین من که بعد از یکماه حرص خوردن و دوندگی حل شد . البته کیلوتر اشتباه ثبت شده قبلی دیگه هست و به عقب برنمی گرده !
    • سعید IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
      0 0
      سلام منم میانترم میپره باید ببرم کجا ما اراک هستیم
  • ینفر IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    2 0
    امروزیدونه خریدم 234میلیون.. اونم روناچاری خداخیرکنه.. چون اگه ایرادپیداکنه واقعاتوخرجش میمونم...
  • محمد IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
    1 0
    دوستان بعد تکمیل وجه چند روز طول میکشه که ماشینو تحویل بدن؟
  • اسی IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
    0 3
    سه روزه خریدم،مثل سگ پشیمونم.. ازسرعت 60به بالاماشین میلرزه،انگارروویبره رفته. کیلومتردیربالامیره،آمپرش پایینه وبخاریش گرم نمیکنه،دورموتورش همش بین 2و3هست وبالاترنمیره،آمپربنزینش خرابه،مصرفش بشدت بالاست.. جنس داخلش پلاستیک دسته چهارمه ونازک وخشک... یه فرمون ماشین چینی به کل این ماشین میارزه.. 234میلیونم خریدمش..
    • داوود US ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
      3 3
      سلام منم 4 روز هسته خریدم مث سگ که چه عرض کنم مث خر پشیمونم باید التماسش کنم تا راه بره هیچ چی از ماشین استاندارد نیست آمپر بنزین خراب، سرعت پنجاه بالا میلرزونه، دعا میکنم یکی پیدا بشه مث خودم ....بشه بفروشم بهش
  • قادری IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
    2 1
    سلام دوماهه سایناsازنمایندگی خریدم بعدازچندروزتوی حرکت چراغ چک روشن میشه بردم نمایندگی میگه ازسوییچ پدال کلاچه عوضش کردن بازتوی حرکت چراغ چک روشن شده کسی میدونه مشکل ازکجاست اگه کسی این مشکلوداشته درست کرده به منم بگید
  • مسعود IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    1 4
    سلام من چند ماهی هست خریدم تقریبا هفته دوم چراغ چک برقش روشن شد، البته گاها خودبخود خاموش هم میشه تا الان سه بار نمایندگی سنسورهای مختلفش رو عوض کرده، درست نشد کا نشد بیخیالش شدم اصلا، سعی میکنم بهش عادت کنم
  • حامد IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    0 0
    سلام من ثبت نام کردم الان نظرات خوندم کلا پشیمون شدم همه ناراضی هستند از ساینا اس
  • رسول IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    0 2
    من هفدهم ابان 1401 از کاشان تحویل گرفتم. تا 1000 کیلومتر اول طبق نظر خیلی ها ماشین رو با دور پایین اب بندی کردم. تو این مدت هم فشار به ماشین نیاوردم که ماشین سرحال باشه. بعد از هزارتای اولیه چندبار چک کردم که شتاب ماشین رو بسنجم. راستش کاملاااااا ناامید شدم. حتی اندازه تیبا و ساینا معمولی مدل پایین هم شتاب نداره. پراید 78 راحت ازش سبقت میگیره.... اونم در حالی که صدای موتور ساینا اس تا اسمون بالا میره و وحشتناک رو مخه. هنوز 1200 تا کارکرد داره، صدای قاب کیلومتر شمار و دستگیره داشبورد دراومده و با شتاب گرفتن شروع به لرزش میکنن. راستش به طرز فجیعی دلمو زده. مصرفشم بالاست. کیفیت صدای سیستم صوتیش هم که برای اموزش الفبای انگلیسی. به بچه های پیش دبستانی خوبه. اینو هم اضافه کنم چراغ دی لایت سمت راننده هم سوخت! تو کمتر از 1000 کیلومتر. نمایندگی هم میگه جز گارانتی نیست. قیمتش هم یک میلیون دویست تومنه... بااینکه همیشه گفتم ماشین صفر بهتر از مدل پایینه ولی به لطف ساینا، حس میکنم حرفمو پس بگیرم بهتره. هر ماشین صفری ارزش نداره. خدایی پراید بهتر از اینه از نظر من. حداقل صدای موتورش گوشهاتون رو کر نمیکنه... نهایتا انتظار یه ماشین صفر خوب رو به اندازه پولی که هزینه میکنید نداشته باشید.
  • علیرضا IR ۰۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    1 1
    سلام دوستان. من تازه ساینا اس گرفتم.. چطوری باید آب بندی کرد؟؟
    • میلاد IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
      3 2
      میبریش کارواش..شیر آب رو باز میکنی و قشنگ از زوایای مختلف آب بندی میکنی تازه تمیزم میشه
  • امین IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    3 2
    سلام دوستان منم ساینا اس دارم و مهم ترین مشکلی که داره اینه که وقتی دارم گاز میدم یه دفعه دور موتور میفته و ماشین نمیره و باید پامو از رو پدال وردارم و دوباره گاز بدم،کسی میدونه ایراد از کجاشه؟ و یه سوال دیگه اینا رو میشه دوگانه سی ان جی کرد یا نه ؟
    • کاوه IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
      8 3
      این دقیقا مشکل منم هست، بردم نمایندگی میگه برای برقش، گفت بعد از ظهر بیام که برقکارش هست. اگر جواب گرفتم، دلیلش رو اینجا می نویسم. اگر کسی هم میدونه مشکل از کجاست، لطفا اینجا بنویسه. ممنون
    • علی IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
      2 0
      سلام. امروز با همین مشکل رفتم نمایندگی و با دیاگ تشخیص داد که نیاز به تعویض "سوئیچ پدال یا ترمز" دارد. بعد از تعویض تا کنون (1 ساعت رانندگی) مشکلی اتفاق نیافتاده است.
  • روح الله رضائی IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    4 0
    اشکال کیلومتر بخاطر اینه که قبلا رینگ این تیپ ۱۳ بوده و الان تو ساینا s رینگ رو ۱۴ کردن. ولی نیومدن برنامه ای که از چرخ ها فرمون میگیره رو عوض کنن.بخاطر همون اعداد با مسافت طی شده همخونی نداره.خدای سوتی سایپا مطمعن 🤣
    • مهران IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
      0 0
      سلام چه ربطی داره بحث پیمایش ماشینه حالا هررینگ ولاستیکی میخواد باشه
  • حامد IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
    4 3
    سلام دوستان من دو ماه میشه ساینا اس تحویل گرفتم از نظر زیبایی پخش ترمز چراغ کولر بخاری پشت آمپر صندلی سنسور دنده عقب و یه سری امکانات دیگه میشه گفت خوبه و راضی کنندست خوشبختانه ماشینی که من گرفتم ایراد خاصی نداشت فقط چنتا نکته هست که گفتنش خالی از لطف نیست: 1-مشکل پرش کیلومتر نرم افزاریه و قابل حل ، مال من حدود4000نشون میده درصورتی که بزور 2000رفته باشم بعد از هزارتا این مشکل نمایان شد که پیگیری زیاد کاشف به عمل اومد مشکل نرمافزاریه و با یه آپدیت حل میشه نگران نباشید 2-اگه کیلومتر زیاد نشون میده مثلاً 100کیلومتر طی شده ولی پشت آمپر 120کیلومتر اضافه شده باید به نمایندگی بگید که سایز پهنا و فاق لاستیک رو در کامپیوتر ماشین با چیزی که روی ماشین نصب شده تطبیق بده تا مشکل حل بشه 3-مشکل شتاب ماشین با دریچه گاز برقی طبیعیه چون اگه شما گاز رو تا آخر هم فشار بدید کامپیوتر ساینا اس با تاخیر زیر یک ثانیه و بصورت تدریجی دریچه گاز موتور رو باز نمیکنه اونم به خاطر عمر بیشتر موتور هست ، این مشکل هم قابل حله فقط بزارید گارانتی خودرو تموم بشه و بعد ببرید پیشه یک فرد خبره تا ریمپش کنه کامپیوتر ساینا اس که من دارم کزنس هست و امیر ساینا اس های کزنس مشکل پرش کیلومتر رو دارن
  • علی IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
    5 0
    سلام دوستان منم ساینا اس 10روزه تحویل گرفتم درخصوص افزایش مقدار ویلومتر باید ببرین نمایندگی نرم افزارش رو بروز کنن من بردم پذیرش کردن 60تومن هم گرفتن کیلومتر درست شد من نمایندگی بجنورد میدان شهریازی فکر کنم معینی بود
  • مهدی IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    1 1
    دوستانی که مشکل گاز نخوردن ماشین رو دارند ، ماشین من هم این مشکل را داشت که ایراد از سوییچ ترمز بود که کل نمایندگی های شیراز را گشتم و قطعه مورد نظر را نداشتند. که خودم قطعه را از بیرون تهیه کردم و عوض کردم و مشکل کاملاً رفع شده.حتی مشکل شتاب کم ماشین به صورت کامل رفع شد (باید سوییچ ترمز 206 تیپ 5 تهیه کنید) در مورد چراغ چک هم ماله من چندبار روشن شد و هربار خطای یکی از سنسورها را می داد که با نصب کابل تقویت اتصال بدنه و موتور ایرادها کاملاً بر طرف شد.
    • میلاد DE ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
      2 1
      سلام. ماشین منم مشکل گاز نخوردن و روشن بودن چراغ چک رو داشت و هر روز حداقل ۱۰-۱۵بار در حین گاز دادن یهو گار نمی‌خورد و کلا چراغ چکش روشن بود..همه کار کردم و همه قطعات رو عوضکردم اما درست نشد و دیگه قصد فروشش رو داشتم که در کمال ناباوری و با عوض کردن یکی از کوئل ها همزمان هم چراغ چکش کلا خاموش شد و هم مشکل گاز نخوردند برطرف شد.. باور کنید اینقدر خوشحال و سوپرایز شدم که انگار خدا یه ماشین دیگه بهم داده... واقعا کلافه شده بودم و بارها و بارها برده بودم نمایندگی و مشکلش حل نمیشد چون گارانتی داشت... خدا شاهده اولین باری که بردم تعمیرگاه متفرقه با عوض کردن کوئل ماشین کاملا بی‌نقص شد
    • حسین IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
      0 0
      سلام منم ساینا اس دارم گاز نمیخوره اصلا ..الان یه هفتس تو تعمیرگاهه هرجا بردمش میگن مشکل از کامپیوترشه...ولی اصلا پیدا نمیشع ممنون میشم بهم بگید کجا میتونم دقیق پیداش کنم ...کلافم کرده و داغون
  • رضا IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    0 0
    سلام ساینا اس چند روز گرفتم تحویل در جا کار می‌کنه گاز زیاد میخورد یا در رانندگی گاز زیادی میخوره با دنده معکوس میاد پایین دوباره گازه میخوره کسی می دونه مشکلش چی است
  • مجید IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    1 2
    دوستان بنده ساینا s دارم یک ایراد جدید پیدا کرده هنگام رانندگی ناگهان ماشین گاز نمی خوره و حتما باید خاموش و روشن کنم کسی می دانه ایراد از چی هست ؟
    • Shd IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
      0 0
      سلام من قبلاً یک پژو ۴۰۵ اس ال ایکس دریچه گاز برقی داشتم که همچین مشکلی داشت و برای اون دریچه گاز و چندین بار رله دوبل و پروگرام ایسیو انجام دادم اما مشکل حل نشد. در نهایت با تعویض دسته سیم مشکل حل شد. وقتی سوکت های دسته سیم کمی در اتصال مشکل داشته باشند همچین مسئله ای پیش میاد
    • محمد IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
      0 0
      سلام من هم تازگی این مشکل رو پیدا کردم تو حین رانندگی یهو گاز نمیخوره و خطای پدال و دریچه گاز میده البته ماشین اتوماته و باید خاموش روشن کرد هم پدال و فشنگی ترمز هم عوض کردم ولی همچنان مشکل برقرار کسی میتونه کمکی کنه
  • جعفر IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    0 0
    سلام یک‌ماهه تحویل گرفتم و حدود ۴۰۰۰ تا باهاش رفتم. ایراد اساسیش مشکل پیمایش بود که بیشتر مینداخت رفتم نمایندگی کامپیوترشو بروز کرد و مشکلش حل شد. یه مقدار در سرعت ۸۰ بالا گاها لرزش داره که همیشگی نیست و در بعضی از جاده ها نشون میده. مشکل دیگه ای ازش ندیدم. رخش خوبه، کم مصرفه واقعا، واسه من که اینجوریه
  • امید IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    0 0
    سلام من یک ماهی هست ساینا s0 تحویل گرفتم در بیشتر مواقع موقع استارت باید ده ثانیه سوئچ رو نگه دارم تا استارت بزنه علتش چیه؟؟؟
  • علی IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    7 0
    واسه من آخر برج ۱۰ درمیاد ،واقعا تا امید شدم با خواندن نظرات ،کاش بشه برم با ساینا معمولی عوض کنم حوالشو 🤦
  • مهران IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    0 0
    باسلام من سایناsدارم مدل ۱۴۰۰ از دیروز کلاچ میگیری ماشین روشن نمیشه باید استارت اظطراری بزنی و چند ثانیه سوییچ نگهداری تا روشن بشه دوستان عزیز اگه کسی همچین مشکلی داشته لطفا راهنمایی کنه .با تشکر
  • وحید IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    1 0
    سلام ...یه هفتس ساینا اس رو تحویل گرفتم ...تو دنده چهار رو دور موتور سه کلا هشتاد تا میره یا دنده سه با دور موتور سه هزار شصت تا ..واسه من اینجوریه یا کلا ساینا اس ها اینطورن ...من قبلا پراید داشتم دنده چهارش رو دور موتور سه راحت صدتا میرفت با اینکه مدلش هم پایین بود ..
  • حامد IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    1 0
    سلام ساینا S من دنده معکوس نمیخوره الان از چهار میخوای بزنی سه نمیره دنده جا یه یک ماه هست از کاشان گرفتم
  • حسین IR ۰۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    0 0
    دوستان نظرتون راجب ساینا اس اتومات چیه بنظرتون خوب در میاد آخه پیش فروش کردن خریدم ممنون میشم نظرات تونو‌. بگین ؟؟قیمتش‌ بالا نیست
  • پیام IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    0 0
    سلام دوستان من قصد خرید یک خودرو اتومات را دارم چند وقته که دارم رویه کوییک تحقیق میکنم واقعاً نظرات متفاوت و متناقض است الان یه رانا ۹۶ دارم با صدهزار کارکرد مشکلم با رانا خشکی ماشین و سفتی کلاچ است به نظر شما آیا کوییک اتومات من را راضی می‌کنه ، البته در مورد ۲۰۷ اتوماتیک هم تحقیق کردم که اون را فقط اگه تو قرعه کشی برنده بشم توان خریدش را دارم که اون هم مشکلات کم ندارد و افراد نا راضی زیاد هستند به نظر شما این کار را بکنم یا نه
  • amir IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    0 0
    من جهار ساله مدل 97 گرفتم بدترین قسمتش سنسور اکسیژنه که تا حالا جهار بار عوض کردم .بعدش رله تهویه هواست که اصلا گیر نمیاد و توی این هوای سرد بخاری قطع شده
  • مهدی IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    0 1
    سلام. من چند وقتیه با این مشکل مواجه شدم پدال کلاج رو میگیرم استارت بزنم استارت نمیخوره. به امداد سایپا زنگ زدم میگه سویچ چند ثانیه نگه دار استارت میخوره. عیبشو پرسیدم میگه رله ها قاطی میکنه هرزگاهی این اتفاق میفته.. راهنمایی کنید
  • حسن IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    2 0
    دوستان از نمایندگی تحویل بگیریم بهتره یا کارخانه کاشان؟
    • علی اشکانی IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
      1 0
      از نمايندگی بگیر . من رفتم شرکت اشتباه کردم
    • حسین IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
      0 0
      سلام .ساینا اس گرفتیم ماشینو خاموش میکنیم وقتی میخایم استارت بزنیم روشن نمیشه.باید هل بدیم کسی هم نمیتونه حلش کنه واقعا افتضاحه
  • ساسان عباسی IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    0 0
    باسلام من ماشینم ۲تا مشکل داره یکی اینه که رو یه تایمی از سرعت ارزش داره یه دونم اینه که وقتی بعضی شبا خاموش میکنم از ۳۰۰تا ۷۰۰کیلومتر زیاد میکنه
  • بهزاد IR ۰۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
    3 0
    یه دوتا سیم ۲۵ از باطری یکیشو به سر کمک و یکی دیگشو به پایه کوئل که به موتور وصل شده ببندید مشکل تو راه گاز یهو قطع میشه تو ساینا اس حل میشه من ایسیو اپدیت کردم نشد سوییچ پدال ترمز روشن کردم نشد بعد دیدم چراغ های ماشین و روشن میکنم بیشتر این اتفاق می افته فهمیدم مال برق که از سر منفی باطری سیم کمکی اتصال وصل کردم درست شد
  • حسبن IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
    0 1
    آقا من سه ماه تحویل گرفتم وقت و بی وقت بوق اخطار بی‌دلیل میزنه و اسیرمون کرده. کسی دلیلشو میدونه؟
    • hosein IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
      1 0
      سلام. دستی گاهی خوب جا نمیره و بوق میزنه.برا من بعد مدتی درست شد
    • Shaylan IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
      0 0
      سلام ازرو ریموت قفل باز کن رو بزنین درست میشه منم همین مشکل رو داشتم بردم نمایندگی اینو گفت درست شد
    • حامد IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۶
      0 0
      احتمالا یکی از درهات جفت نمیشه سنسور لا دری خوب درگیر نمیشه
    • اکبر IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
      0 0
      درب صندوق عقبشان خرابه اگه داخل مانیتور نگاه کنید بسته نیست.
  • محمد جواد IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    1 0
    10 ماه ساینا اس دارم چند وقتی میشه که ماشین که روشن میشه پا رو کلاچ نباشه صدای تق تق میاد همین که دوباه کلاچ گرفته میشه کلا صدا قط میشه. تو حرکت هم کمی صدا داره. مشکلش چی میتونه باشه؟
  • علی IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    1 0
    سلام من تحویل گرفتم چند روزه هیچ مشکلی نداره توی آب بندی نترسید به ماشین گاز بدید که نفس ماشین باز بشه و قطعات با دور بالا آب بندی بشن تاخیر دریچه هم کم میشه. شتابه ماشین من عالیه باش ای اف سون و تیوفایو و تیبا دریچه سیمی هم گرفتم هیچ مشکلی نداره
  • علی US ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۸
    1 1
    ۲۰روزی میشه ماشین ساینا اس تحویل گرفتم ماشین کلا خاموش شده از نماییدگی امدن میگه دزی برق داره
  • مهدی IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
    1 0
    نخرید من خریدم صدای میده خودش درش قفل میشه بعضی اوقات کلاچو هم میگیری روشن نمیشه تاخیر داره گاز می‌دین طول می‌کشه تا گاز بخوره و.........
  • محمد IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
    1 0
    سلام دوستان ماشین بسیار عالیه از نظر عایق بندی و صدای موتور و تقویت بدنه ماشین و نرمی من لاستیک ۱۹۵ چینی انداختم ماشین دنبه شده سیستم تعلیق و فرمان و گیربکس و کلاچ هم بسیار نرمه تاخیر در گاز خوردن داره چون درچه برقیه و با آب بندی و سرویس اولیه به حداقل میرسه میشد از نظر امکانات رفاهی مثل مانیتور و کفپوس ۳ بعدی و روکش چرم و رینگ اسپورت هم خساست به خرج ندن ولیکن دیگه اینجوریه متاسفانه
  • علی IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    2 0
    برای من صفحه کیلومتر فرق داره کسی این جوری است ماشینش
    • امیرعلی زمانی IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
      0 0
      بله.بعضی هارا خوشگل تر میزنن
  • Navid IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    2 1
    مشکل گاز خوردنش چجور حل میشه خواهشا یه نفر که تجربشو داره توضیح بده
  • محمد IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    0 1
    دوستان ماشین ساینا s امسال دی ماه تحویل گرفتم دنده ۳ و ۴ به سختی جا میرود کسی میداند علتش چیست ، لطفا راهنمایی کنید
  • محمد IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    0 1
    سلام من ساینا است خریدم کیلومتر چند ماه خراب شده هر جایی بردم درست نمیشه کسی می دونه من چکار کنم
  • امیر IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    0 1
    آشغال ترین ماشینی که تا هالا داشتم ساینا اس بود هزارتا کار کرده ده تا عیب پیدا کرده به خدا نخرید آشغاله
  • امیر NL ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
    1 0
    سلام، به همه دوستان عزیز، نظرهای همه دوستان و خواندم، و استفاده کردم، خداروشکر بنده تو این مددت یک ماه و اندی که خودرو رو تحویل گرفتم، هیچ مشکلی نداشته و ازش راضی هستم، دوستان عزیزی که میگن مصرف سوختش بالاست، این مطلب و برای تجربه به این دوستان میگم، همان طور که میدونید دریچه گاز پدال برقی است، شما بعد از تعویض دنده پدال گازو فشار زیاد ندید و بزارید رو استاندارد سواری کردن با خودروهای که دریچه گازشون برقی حرکت کنید، یک هفته بسته به مسیر حرکت خودتون امتحان کنید، متوجه می شید که مصرف سوخت این خودرو طبق استاندارد راهنمای توضیحات خرید خودرو است، پس تگر میبینید مصرف سوخت شما بالاست علت رعایت نکردن این مثله است،
  • توحید IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    1 0
    سلام،دوستان اون کیلومتر بالای صفحه کیلومتر چیه رو نشون میده!؟
  • سعید IR ۰۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    1 0
    ساینا اس خودروی بسیار خوب و کم مصرفیه، اینایی که بزرگ نمایی میکنن یا شانسشون ماشین اونا بد از آب در امده یا اصلا بلد نیستن رانندگی درستی کنن یا از ساینا انتظار کیفیت بنز رو دارن، عزیزان شما پول ساینا رو پرداخت میکنی انتظارتم در همون حد باشه
  • محمدآزادی IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    1 0
    سلام دوستان ببخشید برای کندی سرعت ماشین میگن ریمپ کنی حل میشه با سوخت و فت و اینا درسته ؟؟کسی ریمپ نکرده ماشینش رو بفرمایید چطوره ؟من یه ساینا اس حواله دارم میخوام تحویل بگیرم ببینم اگر اوکی میشه ریمپ کنم
    • قاسم IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
      1 0
      سلام.باریمپ مشکل حل میشه.
  • حسین IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
    1 0
    من ساینا اس ۱۴۰۱ دو ماهه گرفتم یه پراید ۹۲ داشتم بخدا از این ماشین بهتر بود از نظر شتاب وصدای موتور کم اول اینکه شتاب اصلا نداره دوم صدای موتور وحشتناک رو مخ هست طوری صدا موتور اذیت میکنه که میخوام بفروشم
    • قاسم IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
      1 0
      ماشین رو باید ریمپ کنی .یه سری دیگه از مشکلاتش هم حل میشه.
  • Navid IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
    0 0
    مشکل گاز خوردنو کی حل کرده؟؟!!!!!
    • قاسم IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
      2 0
      سلام.مشکل تاخیر گازخوردن دریچه گاز برقی باریمپ برطرف میشه.تو اینترنت سرچ کن شرکت معتبر پیدا میکنی.
  • امین IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
    1 0
    با سلام اول داستان بزار بگم من ساینا اس دارم این یک ماهه جوان هستم مورد پسندمم بود که خریدمش هیچ گونه مشکل در تاخیر گاز و شتاب و استارت ندارد ... سرابالایی ها رو با دنده ۴ و ۵ میرم با شتاب بالا و خیلی خیلی نرم ... ادم ندیده ای هم نیستم که بگم ماشین اولمه ۳۰ سال سنمه پراید پژو سمند و تیبا داشتم که طی مدتها تا ب امروز که ساینا اس دارم هیچ گونه مشکل نداره و خیلی هم عالی ... کسی که بد میگه از ماشین حالا نمیگم از ساینا از هر ماشینی یا پولو ندارع که بخره و یا نخریده الکی ایراد میزاره... این جور افراد بجز کذب گفتن هیچ چیز دیگری بلد نیستن.... یک کلام ختم کلام خیلی خیلی ماشین ساینا اس فیس و موتور و حتی قالب از ماشینای دیگه ایرانی بهتره و سر تره حالا یسری آپشنها رو ازش حذف کردن اما در کل یسری آپشن جدید بجاش اراعه دادن . که اون آپشنهای قدیمی رو میتونید توی بازار ازاد تهیه و نصب کنید ...... دم دیزاین کردن ساینا برای تحول جدیدش گرم من با اینکه ماشین بازم و بعنوان یه ماشین باز تایید میکنم بهترین ایشالا پیشرفت و دیزاین بهتر 👏👏👏🌹🌹🌹
    • امین IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
      4 0
      دوست عزیز خداروشکر که ماشین شما مشکلی نداره ماهم خوشحالیم که راضی هستید ولی لطفا به شعور افراد توهین نکنید.وقتی ۸۰درصد خریدارا دارن از مشکلاتی صحبت میکنن که کاملاً مشترکه از خودتون تئوری کارشناسی ندید که انگار مردم بیسوادن. یه مدت دیگه بگذره و ۴تانمایندگی اذیتتون کنه ببینم بازم همین نظرو دارید. ولی در جواب عزیزانی که پرسیده بودن باریمپ مشکل کندی ماشین برطرف میشه یانه؟آره برطرف میشه ولی صدای زیاد موتور متاسفانه همچنان آزار دهندست.مصرف سوخت تاحدودی بخاطر کیفیت پایین بنزین کشوره اما درمجموع مصرف سوحتش بالاتر از سطح انتظارتونه. کیفیت قطعات هم بشدت ضعیف
    • Navid IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
      5 0
      تو اول ارائه رو نوشتن یاد بگیر نمیخواد تئوریسین مکانیک خودرو باشی این همه آدم دروغ میگن تو راست
  • میکاییل IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    0 0
    من الان نزدیک یک ماهه که تکمیل وجه ساینا اس کردم. کسی میدونه که چقدر طول میکشه که فاکتور بشه؟؟
  • ناصر US ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    1 0
    ساینا اس ۱۴۰۱ دارم وقتی ماشین گرم میشه سر سرعتگیرا که سه به دو میخوام بکنم ماشین ریپ میزنه دیگه گاز نمیخوره هی کله میکنه،کسی میتونه راهنمایی کنه؟
  • حمید IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    0 0
    نظرات و ک خوندم ترسیدم بخدا ۲۰ روز دیگه ماشین منو تحویل میدن ساینا اس ب تین اوصاف باید بفروشم
  • علی IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    1 0
    سلام من یه ماهه ساینا اس و تحویل گرفتم از نمایندگی خیلی ازش راضی هستم ترمز ش عالیه بی سر و صداست موتورش خوبه خوش رخه خوش فرمونه چند ایراد داره یکی اینکه صدای موتور داخل کابین میاد دو از پشت کمی کم ریخته میشد یه چند سانتی متر پهن ترش میکردن که نکردن
    • رضا..... IR ۰۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
      3 1
      دایی عزیزات زیاد جدی میگیرن قضیه رو. از پاییز ۱۴۰۰ که دارم ماشینو اذیت نکرده. ماشین نرمیه در حد خودش. خوبیاش: - دردسر کم نگه داری فنی - سیستم تعلیق قابل قبول (در حد ماشین ۸۰۰۰ دلاری) - پایداری قابل قبول و بیصدا در سرعت ۱۴۰ تا - سیستم تهویه قابل قبول - سنسور دمای محیط - فرمان دی (قابلیت اضافه کردن دکمه های کنترل مدیا و کروز) - امکان اضافه کردن آپشن کروز به علت دریچه گاز برقی - گشتاور مناسب در دورهای بالا معایب: - ضعف تعلیق عقب (در صورت سنگین بودن عقب خوردو کف ماشین میگیره به سرعتگیر) - زیادی جلو بودن سپر جلو. ضعف طراحی داره - تاخیر دریچه گاز برقی (در صورتی که براتون مهم باشه که پرشتاب راه بیوفتید. قلق داره و چیز خیلی رو اعصابی نیست) - ضعیف بودن لایه های رنگ ماشین پیشنهادات: - از کیفیت روغنی که باید نهایتا هر ۶۰۰۰ تا عوض کنید مطمئن بشید. ایرانول ۱۲۰۰۰ پیشنهاد اول و آخر منه. - به کارنشناس! های سایپا اعتماد نکنید و به مکانیک مورد اعتمادتون مراجعه کنید در هر مورد. - اگه لاستیک تحویلی شما گلدستون بود در اسرع وقت با جنس بهتر عوضش کنید. پیشنهاد من ۱۹۵ هست. - نمد زیر کاپوت تاثیر خوبی توی صدای کابین داره - از هرگونه تغییر در سیستم برق ماشین بپرهیزید.(خصوصا هدلایت) - سینی کف موتور رو حتما بهش اضافه کنید. - از ضربه گیر های دور گلگیر ها ببندید (گلگیر ساینا کمی بیرونه کلا و احتمالا مالیدن یا ضربه خوردنش بالاست) - از کارهایی که گارانتی ماشین رو باطل میکنه بپرهیزید. قطعاتش به شکل اعصاب خورد کنی الکی گرونن. - از کفی های یک تکه حتما استفاده کنید. بوی ریختن مایعات قابل فساد روی موکت فابریک ماشین غیر قابل تحمله. - در صورت امکان سالی دو سه بار ماشینو واکس بزنید. رنگش ضعیفه. تغییراتی که روی ماشین دادم و بدون دردسر بودن: تعویض رینگ اضافه کردن مانیتور و دوربین عقب اضافه کردن دکمه های فرمون تقویت سیستم صوتی. بدون آمپ انشاءالله که مفید بوده باشه. علی یارتون
  • رضا IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
    1 0
    سلام، ساینا اس تحویل گرفتم، علاوه براینکه صداش بدجور میاد تو اتاق، بعدیه هفته خراب شدصدای عجیبی ازتو موتورمیومد، رفتم نمایندگی میگه اسبکش خرابه،من نمیدونم اینا ماشین رو تست نمیکنن آخر تولید، اصلا انتظارنداشتم.
    • مجتبی IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
      0 1
      مشگل تو گاز موقع حرکت نداری.؟.من باید چندباراروم گازبدم تاگازبخوره انگار سه کارمیکنه .سربالایی داغونه..
  • مجتبی IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    2 0
    آقا کاری که ازدستتون برنمیاد انجام ندید ..ساینااس تحویل گرفتم سربالایی انقدباید کلاچ ترمزکنی تا خاموش نشه راه بی افته ..دریچه ی گازو مثلا برقی کردن باکپ یک تادو ثانیه ..آقا همون فرمون که این همه سال اومدید بیایید ارتقا نخواستیم .نمایندگی میبرم منت سرم میزارن که ماشین تو خیلی خوبه پس بقیه چی هستن ..به زور صدتا پرمیکنه ..هرچه میبری میگن کاریش نمیشه کرد ..آشغال زیر قیمت باید ردش کنم فرغون بخرید ساینا اس نخرید..
  • علیرضا IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    2 0
    دوستان دریچه ی گاز سایناs دوگانه مکانیکیه درسته !؟چیزی که تحقیق کردم اینجور نوشته بود اگه برقی نباشه خیلی بهتره
  • ناصر IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    2 0
    سلام من یک هفته هست ساینا اس گرفتم فعلا ازش راضی هستم مخصوصاً شتباب گیریش
  • محمد IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    1 0
    سلام من هم تازگی این مشکل رو پیدا کردم تو حین رانندگی یهو گاز نمیخوره و خطای پدال و دریچه گاز میده البته ماشین اتوماته و باید خاموش روشن کرد هم پدال و فشنگی ترمز هم عوض کردم ولی همچنان مشکل برقرار کسی میتونه کمکی کنه
  • نادر IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
    3 0
    سلام دوستان من ساینااس شهریور 401 تحویل گرفتم شنیده بودم اصلاشتاب نداره وقتی از درب نمایندگی خواستم بیام بیرون هرچه گاز میدادم نمی‌رفت خلاصه بردم خونه دو سه روز اصلا شتاب نداشت ولی بعداً خوب شد . آنهایی که تازه تحویل گرفتن نگران نباشند بعداز چند روز شتابش عالی میشه . درضمن در هم رده های خودش فوق‌العاده است از لحاظ اتاق از پژو سمند محکمتره مصرف سوختش عالیه و اینکه آپشن شم بد نیست حتما دفترچه اش رو بخونید خلاصه کنم بدون تعصب میگم ماشین خوبیه خداییش من راضیم و هیچ مشکلی نداره .
  • مظاهر ناجی IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    2 0
    سلام دوستان صدای ماشین من خیلی زیاد از چیه
  • میثم IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
    0 0
    ساینا یک‌ماهه تحویل گرفتم از همون روز اول دنده برنجی ۴خرابه آب هویج میگیره..کیفیت رنگشم پایینه الان جفت درهای عقب رنگش داره میره..رکابای ماشین ک کلا داره نقره ای میشه رنگش داره میره کلا من ماشینو دو دفعه شستم فکرکنم با آبرنگ رنگش کردن میترسم دوباره بشورمش
  • مهران IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    1 0
    موتور ماشین باید درست آب بندی بشه مشگل شتاب درست میشه نصف بیشتر ماشین دارا آب بندی موتور رو برعکس یاد گرفتن یعنی با بستن گازبه ماشین بعدش ماشین داخلی بیشتر ازاین انتظار نداشته باشید چون رقابتی برای کیفیت وجود ندار
  • علیرضا IR ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    0 0
    سلام منم یه هفته اس تحویل گرفتم ساینا s رو صحفه کیلو متر شکل خودرو هست سمت جلوش پایینش یه فلش ریز میاد کسی این مشکل داره
    • قاسم IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
      0 1
      سلام.یعنی دنده رو عوض کن
  • تورج IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    1 2
    ساینا من فرمونش سفته وکل دنده هاشم یکمی سفت جا می‌ره رفتم نمایندگی میگه چون صفره اینطوریه ولی من فکر میکنم دروغ میگن صفر بودن ربطی به سفت جا رفتن نداره
  • بچه تهران IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
    4 0
    سلام دوستان ماشین من مدل ۱۴۰۰ هست تجربیاتم رو خدمتتون اعلام میکنم امیدوارم مفید واقع بشه ۱ دلایل کپ کردن یا خفه کار کردن یا تخیر دریچه گاز باید استپ ترمز رو عوض کنید حل بشه ۲ برای شتاب بالاتر در سربالایی و جاده ای باید شمع اشغال ماشین رو عوض کنید که اکر با دون شمع ۲۰۰۰۰ تا بیشتر راه بری به موتور ماشینت اسیب میرسونه ۳ شمع سوزنی نور بخرید مدل fr8di30 و اصلا شمع انجیکا و بوش نخرید که ۱۰۰٪ فیکه تو بازار اصلیش اگر باشه بالای ۴ میلیون هست دوستان فریب نخورین ۴ اگر باز هم خواستین ماشین نرمتر کار کنه و رانندگی ارامش بخشی داشته باشید سنسور کیلومتر رو‌تعویض کنید ارزان هست کپ ماشین هم یکی از علتهای مهم هست بر طرف میشه ۵ روغن خوب توی ماشینتون بریزین روغنی که خود سیپا نمایندگی برای شما میریزه بی کیفیت هست و با ۲ هزار کیلومتر کارکرد مخصوصا توی تابستان میبینی روغن کم شده در حالی که روغن بخار کرده ببینین دوستان موتور این ماشین با شاهین یکیه نمایندگی برای شاهین از کیفیت SN استفاده میکنه ولی برای ساینا از sj و این ینی فاجعه روغن خوب بریزید بعد به ماشینتون هم با خیال راحت گاز بدین من معتقدم خوب خرج کن تا سواریه خوب بگیری ازش ۶ بابت کلاچ گرفتن برای استارت زدن هم دوستان ی رله نصب کنین مشکل کاملا برطرف میشه ۷‌ تنها ضعف ماشین سیستم صفحه کلاچ هست که برای من ۱۰ هزار تا موقع حرکت لرزش شدید داشت بردم نمایندگی عوض کرد و الان ۲۴ هزار تا دوباره این مشکل پیش اومده که دلیلش هم میدونم میگم که شما هم بدونین باید دیسک و صفحه که تعویض میشود فلایویل هم تعویض شود یا تراش بخورد که باهم مچ بشن ولی نمایندگی چون فنی نیستن تعویض کارن نه تعمیر کار بخاطر همین علمشو ندارن و در اخر فیلتر هوای اتاق ماشینت زیر داشبورده عوضش کن سلامتیت از همه مهم تره به امید پیروزیه ایران عزیز تا بنز .بوگاتی
  • حسین IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    1 0
    من ی ساینا داشتم اصلا از راضی نبودم مشکل دیسک جلو مشکل کپ پدال گاز مشکل کم آوردن حتی تو صافی مشکل سنسور گاز دنده بعد جا می‌رفت مخصوصا دنده عقب
  • محمد IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    0 0
    من چند روزی هست تحویل گرفتم. حقیقتش بنظرم سواری نرمی داره و امکانات خوبی.. در حد خودش نسبت به بقیه خودروا از جمله پراید حرفی برای گفتن داره.... بدنه قوی و خوب.موتور کم صدا. هندلینگ خوب ترمزهای خوب. اتاق جادار. .سیستم داشبورد زیبا و چراغ امپر زیبا و کارا. صندوق جادار. بخاری و کولر عالی.اما کمی صدای فن تهویه بالاست. کمی تو شتاب اولیه کم کاری داره.. البته برای منی که اهل گاز و سرعت نیستم. خوبه. ولی در کل بنظرم خودروی خوبی هست. هر چند گذشت زمان کاملتر نشونش میده
  • باقر IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    0 0
    سلام میگم این دماسنج محیط بیرون کجاست هرچی گشتم تو صفحه کیلومتر نبود تو صفحه تاریخ وساعت هم چیزی نیس😐
  • احسان IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    0 0
    سلام این گارینا فس که دوستان می‌فرمایند استارت میخوره روشن نمیشه با کلاچ با اضطراری با ۱۰ ثانیه سوئیچ گرفتن با ریست کردن برق هر کلکی بگین زدم نمایندگی بردم برقکار بیرون کل ماشین رو چک کرده مشکل حل نشد که نشد فقط باید به حال خودش رها کنی بعد از چند ساعت با یه استارت روشن میشه اما دوباره خاموش کنی همین مشکل پیش میاد کسی نمیدونه چه خاکی تو سرش باید بریزیم یا فقط باید ... نثار ارواح پدر سازندگانش کنیم؟
  • سیاوش IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
    1 0
    لطفا صندلی های نرمتر در ساینا اس دوگانه سوز به کاررود و صدای موتور در کابین کمتر شنیده شود همچنین در طراحی های سپرها و گلگیرها ظریفتر و هنرمندانه تر عمل شود
  • حامد IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۶
    0 0
    سلام ، من ۳ ماهه ساینا اس خریدم ، باهاش رفتم مسافرت تو گردنه های خرم آباد ماشین یهویی گاز نمیخورد دیگه ، بعد تماس با امداد خودرو و چک کردن متوجه خرابی پدال گاز شدیم که متاسفانه تمام نمایندگی های سایپا با تماز یدکی هارو گشتم هیچ کدوم نداشتن خلاصه با کلی بدبختی یه دونه از کاشان از طریق یه آشنایی گیر آوردم به نظرم من شرکت سایپا باید نظارت بیشتری رو نمایندگی هاش کنه ، هر چی بهشون بگی سریع میگن موجود نداریم برو نمایندگی بعدی!!من چند روز بخاطر نبود قطعه تو شهر غریب گیر افتادم
    • M.y IR ۰۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
      0 0
      چشم در اسرع وقت حل میشه 😶😶😶
  • علی IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۶
    0 0
    من‌ هم‌ ۶ماه‌ است‌ ساینا s گرفتم‌ هیچ‌ مشکلی‌ نداره‌ فقط‌ یکم‌ میگن‌ کند گاز میخوره‌ و اینکه‌ نشانگر تعویض‌ دنده‌ فعال‌ نیست‌ باید ببرین‌ شرکت‌ ی‌ پولی‌ میگیرن‌ فعالش‌ میکنن‌ خیلی‌ جالب‌ میشه
  • میثم IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
    2 0
    سلام من ساینا اس دارم الان یه مثلا علامت میزنه سمت چرخ جلو یعنی چی راهنمای کنید عزیزان
  • علی IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
    1 0
    وقتی کلید بالابر شیشه و رو میگیری صدای موتور ماشین ساینا اس عوض میشه؟؟چرا؟؟
  • حامد IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    0 0
    سلام آقا رضا در مورد نصب مونیتور بیشتر توضیح بدین و کجا نصب کردید؟
    • رضا IR ۰۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
      0 0
      مانیتور ۱۱ اینچ، با قاب و سیم کشی آماده نصب میشه و تغییری تو سیم کشی و داشبورد مثل برش و اینجور چیزا ایجاد نمیکنه. دید راننده هم محدود نمیشه. بعد نصب ضبط فابریک ماشین تو محل خودش باقی میمونه ولی بلا استفاده‌اس. من تهران بستم. پیشنهادش میکنم، مخصوصا که محل نصب مانیتور ساینا و کوییک خیلی استاندارده، پژو و پارس و سمند و دنا محل مناسبی برای نصب مانیتور ندارن که هم دید خوبی داشته باشه هم باعث حواس پرتی نشه. هزینه‌اش از ۶ تومن هست تا حدود ۲۰ تومن. حواستونم باشه که اتو درایو رو دستگاه باشه.🙋‍♂️
  • مسعود IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    1 0
    من شهریور ۱۴۰۱ ساینا اس رو با کلی تاخیر از کاشان تحویل گرفتم هر پنج تا لاستیک گلدستون نمد و سینی زیر نداشت فقط یک سوییچ ریموت دار بود بعد یک ماه ریموتش کار نکرد دنده هاش به سختی جا می‌ره مخصوصا سه و چهار احساسم اینه که کیلومترش بیشتر میندازه نسبت به هر نرم افزار مثل نشان ، بلد ، ویز هر ۷۰۰متر رو یک کیلومتر میندازه چندین بار تست کردم رنگش اصلا خوب نیست پلاستیک های داخلی خوب نبود اما نسبت به پژوها نرم تره شکل ظاهریشم بد نیست مخصوصا رخ جلوش خیلی زیباست اما در کل اصلا ارزش خرید نداره
  • محمد IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    0 0
    ابان ۴۰۱ تحویل گرفتم بعداز حدود ۱۰۰۰ کیلومتر دریچه گاز خراب شد بعد از چند بار رفتن به نمایندگی تعویض شد اما بعد از ۱۵۰۰ کیلومتر کارکرد دوباره دریچه گاز خراب شده
  • رضاعرب IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
    0 0
    من ماشینم چندروزی هستیش توکیلومتر نوشته میشه منفی 974 یاسرویس ضروری ولی تمام سرویس هاروانجام دادم دلیلش چیه
  • علی IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    1 1
    سلام وقتتون بخیر من میخام ساینا sبخرم آیا راضی هستین ممنون میشم کمکم کنید
  • مجتبی IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    3 1
    دوستان ی جور در مورد ماشینا صحبت میکنن که انگار خبر ندارن ماشینای ایرانی مثل تخم مرغ شانسی هستن. من امروز ماشین از نمایندگی با ۱۲ کیلومتر کارکرد تحویل گرفتم اومدم خونه ماشین با ۲۱ کیلومتر کارکرد دیگه روشن نشد امداد خودرو اومده داره بارش میکنه ببره نمایندگی ولی من ریلکس هستم اعصابم هم خراب نیست چون میدونم از کجا ماشین گرفتم و باید چقدر توقع داشت.
  • منصور IR ۰۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    1 0
    سلام وقت بخیر ماشین من چراغ کمربند وصدای که باید کمربند ببندی قطع شد کسی میدونه مشکل کجاس
  • علی IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
    1 0
    ساینا اس صفر ریموتش قاطی میکنه بعضی وقتا با اینکه صندوق بستس نشون میده بازه ... یه مدت ریموت درب صندوق رو باز نمیکرد ...الان کلا در ها رو هم باز نمیکنه جون نداره باید پدال گازو تا ته فشار بدی انگار ن انگار چن بار اصلا گاز نخورد زدم کنار سوییچ رو باز و بسته کردم خوب شد دیاگ ارور عدم سیگنال ایموبلایزر میده دکمه بالابر شیشه رو که بگیری دور موتر تغییر صدا میده چراغ سقف داخل خودرو هم بعضی و قتا خوب عمل نمیکنه بنظرتون مشکل
    • حسین IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      0 0
      مشکل ریموت از باتریشه تموم شده باتریشو عوض کن ضمنا کد سوییچ پریده ببرش کلید ساز برات کدشو همخانی کنه مشکلت حل میشه این که بالابر شیشه رو میگیری صدای موتور عوض میشه من دلیلشو نمیدونم
  • علیسان IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
    1 0
    سلام من تازه از نمایندگی تحویل گرفتم وقتی روشن میکنم چراغای پایین مه شکن دائم روشن میمونه البت وقتی ماشینو خاموش میکنم خاموش میشه یکی اینم که سینی محافظ موتور روش باید باشه یا باید جدا بگیریمش شرایط گارانتیش چطوره چون من خودم ماشین دارم اینو انداختم پارگینگ مونده بهمن تحویل گرفتم تا الان ۵۰۰ کیلو متر رفتم
    • علی IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
      0 0
      سلام اون چراغ سفید که روشنه اسمش دیلایته و خاصیتش اینه که در روز روشن باشه جز آپشن های ماشین است از سال 1402 همه خودرو ها باید این ویژگی را داشته باشند
  • حسین IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    0 0
    بعد از تکمیل وجه چقدر طول میکشه تا ماشین بیادماندنی میشم دوستان راهنمایی کنند
  • محمد IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
    2 0
    سلام من ساینا اس گرفتم قبل از این 206 صندوق دار داشتم به خاطر مشکل مالی فروختم چند سال قبل ولی از نظر سرعت اول یکم مشکل داشتم بعد دیسک که عوض کردم مشکل برطرف شد ساینا اس دیسک کارخانه اصلا بدرد نمیخوره و دیسک عوض کنید عالی میشه با کولر تو جاده سر بالای با 120 دنده پنچ راحت بالا میاد دیسک عوض کنید و لاستیک از 60 با 65 تغییر بدین ماشین فوقلاده نرمی میشه
  • بهنام IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    0 0
    ۲۰ روز تا ۲ ماه
  • علی IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
    0 1
    من یک سال هست ساینا اس دارم راضی هستم نسبت به تیبا آپشن زیاد داره تو محصولات سایپا بعد از شاهین عالیه
  • ناشناس NL ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
    1 0
    واقعا ماشین نرم وراحتیه.
  • جواد IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    0 0
    سلام چرا ساینا s مدل ۱۴۰۱ صفر ۱۴۵ تا بیشتر سرعت نمیره لطفا راهنمایی کنید...هر چی گاز بدی بیشتر نمیره
  • جواد IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    2 0
    چرا ساینا اس مدل ۱۴۰۱ صفر بیشتر از ۱۴۵ تا سرعت نمیره
  • حسین IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    4 2
    سلام علت اینکه ساینا اس صفر بیشتر از ۱۴۵ تا نمیره چی میتونه باشه لطفا راهنمایی کنید
  • صفدر IR ۰۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    درود، سنسور باد لاستیک در ساینا اس کجای کیلومتر نمایش داده میشه؟
  • میلاد IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    2 0
    سلام لطفا اونای که دزگیر انلاین یا GPSگذاشتن چطور (شرکتی)خوبه یا خیلی ضعیف؟؟
  • امیر IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    1 0
    سلام دوستان من چند روز هست ساینا اس گرفتم درساعت ۱۰۰ تا ۱۱۰ دنده پنج خیلی لرزش داره ودر سرعت بالا موقع ترمز گیری فرمان میزند ایا خودرو شما هم این طور است وعادی میباشد
    • مهران IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
      0 0
      من هم همین مشکل لرزش را داشتم دیسک چرخ جلو رو عوض کن درست میشه
  • آیدین عبدالله پور US ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    0 0
    سلام میشه صفحه کیلومیر ساینا اس رو به ساینا معمولی نصب کرد
  • علیرضا IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    0 0
    ایا پول سینی زیر موتور واریز میشه؟
  • قاسم IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    0 0
    آقا ماشین من دماسنج نداره ، شما هم نشون نمیده. در اینکه ماشین آشغالیه شکی نیست. همه محصولات ایرانی نسبت به خارجی بیخودن.
  • راننده با تجربه IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
    0 0
    سلام من آبان 1401 تحویل گرفتم.پراید 89 تمیز داشتم واقعا الان پشیمونم مشکلات ساینا اس خیلی زیاده 1- بالانس نبودن لاستیک ها و لرزش فرمان و عدم قبول گارانتی 2- نداشتن شتاب مناسب مخصوصا موقع سبقت در جاده دو طرفه و یا در دور برگردون ها 3-کم کردن روغن در 3000 کیلومتر 4-صدای وحشتناک موقع گاز دادن داخل کابین 5- لق شدن آینه بغل و عدم قبول گارانتی
  • سعید IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
    0 0
    سلام وقت بخیر من چند روزه ساینا اس تحویل گرفتم از همون لحظه داخل نمایندگی سایپا چراغ موتور یا همون چراغ چک روشنه گفتن بخاطر نوع بنزینه چند وقت دیگه خودکار خاموش میشه ...واقعا درسته یا مشکل جای دیگست ؟؟ ممنون میشم راهنمایی کنید...
  • Jarvis IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    0 0
    سلام عزیزان یه سوال داشتم امیدوارم یکی جواب بده موقعه استارت خودرو وقتی سوییچ رو میچرخونی تمام امپر های خودرو یه دور بالا میرن و برمیگردن پایین خواستم بپرسم اسم این کار چیه ممنون
    • سیامک US ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
      0 0
      مدلش همونطوریه ایراد نداره،ینی باید سوییچ بازکنی آمپر بره برگرد سر جاش استارت بزنی
    • مجتبی IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
      1 0
      چک آمپر
  • علیرضا سلجوقی IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
    0 0
    سلام ساینا اس چهار روز که از بازار ازاد خریدم ماشین نرم و خوبیه قبلا تیبا و ساینا EXداشتم امکاناتش از اونا بیشتر و شیک تر از اون هاست فقط تو شتاب اولیه مقداری ماشین کند حرکت میکنه ولی بقیه اش عالیه
  • حمید IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
    0 0
    میگن ریمپ بشه شتابش خوب میشه
  • محسن IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
    1 0
    سلام من تازه ساینا اس گرفتم پس از حرکت پس از یک کیلومتر تادوکیلو متر امپر اب میاد وسط ایا ماشین مشکل داره یا از خصوصیات ماشین جدیده
  • جواد IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    0 0
    سلام وقت بخیر ماشین ساینا اس خریدم از همون اول فرمان سفت بود دلیلش چیه لطفا راهنمایی کنید.
    • علیرضا سلجوقی IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۲
      0 0
      مشکلی ندارد
  • نادرکریمی IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
    0 0
    سلام من یه ساینا اس اردیبهشت امسال تحویل گرفتیم دنده ۳دورموتور بیشتر از ۲ونیم صدای ماشین خیلی بد میشه مشکل چیه ؟
  • پژمان IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
    1 0
    سلام ساینا اس بدون گرفتن کلاج استارت نمیخوره این مدلش یا ایراد داره
  • علی مختارپور IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    1 0
    سلام من ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ ساینا s تحویل گرفتم منتها متوجه شدم ۵ ال ۱۵ دقیقه اول که موتور ماشین هنوز خنک خوبه ولی رفته رفته که موتور ماشین گرم میشه ماشین به غرش میافته کف ماشین به لرزش در میاد و افت شتاب پیدا میکنه که هر چقدر گاز میدی ماشین سرعتش یه کم بره بالا غرشش بیشتر میشه که پیکان مدل پایین این صدارو نداره نمایندگی هم که میبرم میگن چون ظاهر قطعات سالم پس ماشینت سالمه ...واقعا دست سایپا درد نکنه....
  • رضا IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۸
    0 0
    ساینا رو ابان ۱۴۰۱ گرفتم.۱۷ بار نمایندگی رفتم تو ۷ ماه . از سنسور کاتالیز.سنسور بالایی. خود کاتالیز. چراغ چک ک هر هفته میرم دیاگ میزنم میگن خطا ا. الانم ک دیگ سرعت ۱۲۰ ماشین دیگ گاز نمیخوره نمایندگی ام میگ پدال گاز باید عوض شه.کلا خیلی اذیت میکنه
  • علی IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۸
    1 0
    ساینا ماشین بسیارخوب وزیباییه
  • امیر IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    0 0
    سلام دوستان عزیز من وقتی کولر روشن میکنم و فرمون تکون میدم صدای خیلی بدی میداد مشکلی چیست؟
  • مجتبی IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    0 0
    چک آمپر
  • میثم IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    0 0
    چهار هزارتا رفته سر سیلندر باز کردن نمایندگی
  • همتی IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
    1 0
    باسلام شش ماه قبل ساینا اس خریدم کیلومتر شمار قاطی کرده بود سنسور در عقب خطا میداد که باز هست. پدال گاز محکم فشار بدی که شتاب بگیره ولی نمی‌رفت هر چه نمایندگی میبردم‌میگفتن همینه طبیعیه گازی هست آخرش یک ماه قبل پدال گاز کامل خراب شد و دیگه گاز نخورد رفتم چک کردم گفتند مشکلی نداره دوباره رفتم خطای پدال گاز بود گفتند باید عوض بشه نمایندگی های مختلف یزد رفتم یکی شون گفت سایت شون بسته هست نمیتونند درخواست بدهند نمایندگی بعدی رفتم گفتند انبارگردانی دارند درخواست ندارند نمایندگی سوم گفتند درخواست ميدند بعد یک ماه اومد و عوض شد حالا هم هنوز خوب نیست کاتالیزور هم خراب بود عوص کردند ۱۵ میلیون تومن هزینه هست که اگه بعد گارانتی خراب بشه درست کردنش هزینه بالا میخواد.
  • حجت IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۲
    0 0
    من ساینا s گرفتم 8 هزار تا راه رفت دریچه گازش خراب شده نمایندگی هم گفته باید بخوابه ماشین تا قطعاتش بیاد تو همون نمایندگی چند نفر دیگه هم همین مشکلو داشتن. این دریچه گازش خیلی مزخرفه
  • قاسم IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۷
    5 2
    بعد از 4 ماه استفاده از ساینا : 1- مصرف سوخت بالا که نمایندگی میگه یورو 5 همینه !!! ببر برنامه بده یورو 2 درست میشه ولی قید گارانتی رو بزن!! 2- ماشین شتاب نداره و بعد بیا کولر بگیر ماشین استپ میکنه !! 3- موتور لعنتی صدا میده (تازه نمد کاپوت داره که اینه) 4- یک هفته بعد تحویل باطری خوابوند و بعد سه ماه هم باطری ریموت خوابید ( سایپا تنبله و اهل خواب) واسه دوستان سینه چاک ساینا عرض کنم ماشین های دیگه هم سوار شدم پس میفهمم ماشین چیه ویژگی های مثبتش هم کیفیت بدنه و سلیقه داخل ماشینه که دستشون درد نکنه بد نیست ( داخل کابین نسخه فیک کابین رانا رو میبینید) و در کل ماشین قیافه داره ولی متاسفانه باطن اذیت کننده هست
  • محمد IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
    0 0
    سلام در ماشین ساینا وقتی حرکت می کنم به سرعت۱۰۰ میرسه صفحه کیلومتر عکس ماشین زیرش علامت فلش میاد وقتی سرعت رو کم میکنم میره هرچی سرچ کردم چیزی ندیدم لطفا راهنمایی کنید.ممنون
    • حسن IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
      0 0
      میگه باید دنده رو عوض کنید
  • میلاد IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
    2 0
    سلام ساینا اس ۱۴۰۲ ماشین خوبی از پراید خیلی بهتر مثل تیبای سوخت اش خوبه خدایش سواری خوبی داره صدای داخل کابین که همه میگفتن زیاده خدایش زیاد نیست ولی مثل تیبا ی خورده کمتر
  • ساینا اس IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    4 0
    با سلام دوستان. بنده یکسال هست که ساینا اس دارم جووان هستم و سنمم 32 سال و فوقئولاده سرعت رو هستم اومدم بگم اکثر پیاما برای شما دوستان رو خوندم خدایی دارم حرف میزنم اندازه پولی که دادم واقعآ از ساینا اس راضی ام از همه نظر. ماشین اولم نیست و ماشین آخرمم نیست اومدم اینو بگم که ساینا اس من خداروشکر هیچگونه مشکل تا ب امروز پیدا نکرد با اینکه باهاش هم سرعت میرم و هم تمام روز باهاش کار میکنم. حالا دوستان میان میگن نمیدونم کیلومتر و شتاب و فلاشر و ووووو مورد داره خداروشکر برا من همچین نیست و خیلی هم مرتب کار میکنه تو جاده ی بندر دیلم 190تا هم پرش کردم هیچ گونه مشکل نداشت خداروشکر و ماشینمم تخت میرفت .. حالا نمیدونم بعضی دوستان چطور میگن این مشکلات دارن .... در کل بگم عالی و بهترین به مقدار پولی که براش هزینه کردم🤗🙏
  • فاضل IR ۰۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    0 0
    سلام…ساینا صفر مدل ۱۴۰۱ دارم از ابتدا در سرعت ۹۰ تا۱۱۰ لرزش شدید فرمان داره بالانس جداگانه و روی کار چرخها ، چندبار تکرار شده ، لاستیکهای جلو را تعویض کرده و ایراد بجای خود باقیست به اظهار مکانیکها و بعضی از خریداران ساینا و همچنین کوئیک دارای این مشکل بوده و هنوز راه حلی پیدا نکردم اگر کسی موفق به رفع مشکل شده خواهشمندم مرا نیز راهنمایی که از این بابت محبت و راهنمایی تان را فراموش نخواهم کرد ، باسپاس فراوان ۰۹۳۵۷۰۰۶۴۰۴
  • صدف IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    0 0
    خریدار ساینا مدل ۱۴۰۲ هستم درسرعت ۹۰ تا ۱۱۰ لرزش شدید فرمان داردبالانس چرخها بهمراه تعویض لاستیکهای جلو ، هیچ تاثیری در بهبود شرایط نداشته است اخیراً در فضای مجازی گفته شده با توجه به همه گیر بودن این مشکل ، شرکت سایپا جهت رفع این مشکل فراخوان داده ، آیا صحت دارد؟
    • محمدرضا IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
      0 0
      سلام ماشین منم همینجوریه اردیبهشت ۱۴۰۲ تحویل گرفتم فرمونم از ۸۰ به بالا میزنه بالانس چرخ هم بردم مشکل حل نشده حالا باید ببرم نمایندگی ببینم چی میگن دوستانی که سابقه این مشکلو دارن پیام بدن
  • ناشناس IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
    3 0
    والا ازنظراتی که دادین .آدم کفرش میات چخبرتونه .کمی رحم کنین مردمو دارین سکته میدین.ماشیناهمشون یکی هستن.ماقبل ازخریدتحقیق کردیم گفتن ساینااس بهترازهرماشینی..دوستان هرکی خریده مبارکش باشه حرفهایی که شنیدین همشون دلال هستن.۱
  • موسی IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۱
    1 0
    سلام من چند روز ساینا اس ۱۴۰۲ خریدم رفتم باک بنزین را پر کردم داره خطا میزنه چراغ بنزین خاموش و روشن میشه یه خونه هم بیشتر نشون نمیده اونم داره چشمک میزنه کسی نمیدونه باید چکار کنم
  • سجاد IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    0 0
    سلام من چند روزه ساینا اس رو تحویل گرفتم هنوز 1500 کیلومتر نرفتم ماشین چراخ چک روشن شد رفتم نمایندگی میگه اسیو ماشین مشکل داره باید بمونه گفتم چند روز گفت معلوم نیست.رفتم صندوق رو باز کردم دیدم کفی صندوق داغ کرده نمایندگی گفت اگزوز رو عایق نزدن داغ میکنه.چیکار کنم؟؟؟؟
  • تنظیم موتور پارس خودرو IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    2 1
    با سلام خدمت همه من کارم تنظیم موتور خودرو هست و تمامی پیام ها رو خوندم همه رو برای شما ها توضیح میدم که کمتر سوال بپرسید ساینا اس دریچه گاز برقی داره و این باعث میشه تاخیر در گاز خوردن خودرو داشته باشه این تاخیر فقط با برنامه های ریمپ رفع میشه ، شتاب ماشین سوال پرسیدن موتور ۱۵۰۰ نباید انتظار داشت از گردنه بکشه بره بالا اونم با دریچه گاز برقی ، در مورد فلش توی صفحه آمپر سوال پرسیدن وقتی دنده به مدت نسبتاً طولانی عوض نمیکنی و صدای غرش موتور بالا میاره هشدار میده که دنده عوض کن ، متاسفانه چون بلوک سر سیلندر بزرگ هست و خودرو هشت سوپاپ هست صدای موتور بالاست و غرش می‌کنه ، نوع سوخت هم بستکی داره کدام شهر باشید هرچه شهر سرد تر باشه مصرف سوخت کم میشه ، یک ایراد شایع داره زمان کولر گیری افت توان داره که با بستن اتصال بدنه رفع میشه هرگونه سوال بود در خدمتم
    • سجاد IR ۰۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
      1 1
      سلام خسته نباشید .ساینا اس یه هفتس تحویل گرفتم تک سوز .بعصی وقتا استارت میخورع ولی روشن نمیشه ماشین باید چند بار سوییچ باز بسته کنم بعد اسنارت بزنم روشن بشه یا وقتی استارت میزنم روشن نمیشه باید چند دقیقه صبر کنم بعدش استارت بزنم تا روشن بشه .از لحاط استارت خوردن هم مشکلی ندارا تمیز استارت میخورع فقط روشن نمیشه چیه مشکلش ممنون میشم راهنماییم کنسد؟؟؟
    • فرشید IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      0 0
      با سلام ماشین من ساینا معمولی مدل ۱۴۰۰ هست و دریچه گازش هم برقی نیست و این مشکلی که عزیزان فرمودند که دارن و گاز نخوردن یاخفگی و گاها کله کردن رو داره به من گفتن بخاطر ECU هست بگه کلافه شدیم چون کسی نمی دونه چطور مشکل حل می شه
  • سمیه IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    0 0
    سلام دوستان سیم زیر صندلی راننده در ساینا اس برای چیه؟
    • تنظیم موتور پارس خودرو IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
      0 0
      سیم پیش کشنده کمربند هست
  • محمدپارسا IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    0 0
    بنده یه ساینا اس دارم اواخر ۱۴۰۰،،چند وقتیه ریپ میزنه،چند بار بردم نمایندگی بنده خداها کلی کار کردن سوزن اتژکتور عوض کردن نشد،وایر و شمع عوض کردن با فیلتر هوا بازم نشد،نمیدونم با تعویض سنسور درست میشه یا نه،کسی اگه تحربه ای مشابه ایی داشته باشه ممنون میشم به منم بگه مشکل منم حل بشه،ممنون
    • تنظیم موتور پارس خودرو IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
      0 0
      اگر ریپ در دنده یک و دو هست احتراق ناقص داره که یا کمپرس ضعیف هست یا کوئل اگر کله می‌کنه سنسور دور موتور و کاتالیست امتحان بشه
  • رضاباقری IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    0 0
    سلام من دیروز ساینا اس و تحویل گرفتم ۴۴ تا بنزین بهش زدم آمپر بنزین دو خونه بیشتر بالا نیومد کسی اطلاعی داره ممنونم میشم راهنمایی کنه
    • تنظیم موتور پارس خودرو IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
      0 0
      نگران نباش اون شناور بنزین هست که یک مدت کار کنه همخوانی پیدا می‌کنه اگر نشد یک مرتبه سر باطری رو جدا کن و دوباره وصل کن که ۹۰ درصد درست میشه
  • سهیل IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
    1 0
    سلام من کوییک اس خریدم وقتی قفل ریموت میزنم ماشین ۳ تا بوق میزنه؟ کسی میدونه چطو غیر فعالش کنم، شتاب اصلا نداره درب سمت راننده به زور بسته میشه
  • عباس IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
    2 1
    سلام خدمت همه ی بزرگواران داخل صفحه کیلومتر ساینا اس وقتی که کاپوت باز باشه باید نشون بده
    • Roli IR ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
      0 0
      خیر دربها و صندوق عقب نشون داده میشه
  • محمد IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    0 0
    سلام من 1هفته میشه تکمیل وجه کردم تابستان امسال تحویلش هست کسی می‌دونه میتونم بفروشم منظور بهش مالیات نمیخوره یا این که سند آزاد هست
  • محمد IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
    0 0
    دوستان سلام ساینا اس گاهی باید ۲۰ ثانیه صبر کنی تا استارت بخوره و روشن بشه و با استارت معمولی روشن نمیشه... الان ماشین من ۲ روز این مدلی شده اصلا با استارت اول روشن نمیشه و سوییچ را باید ۲۰ ثانیه در حالت استارت نگهداری کسی می دونه مشکل چیه؟
    • غلامعلی IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
      0 0
      سلام اول کلاج بگیر بعد استارت بزن.
  • Roli IR ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    1 0
    سلام برای کپ کردن ساینا اس سویچ ترمز ۲۰۷ اتومات. بندازین یا مگانی بعد تعویض حتما باید دیاک بخوره وگرنه ماشین کپش بیشتر میشه. ۲از کارخونه ماشینو تحویل گرفتین روغن موتور و گیربکس حتما ختما تعویض کنید خودتون . ۳برای شتاب سویچ ترمز و شمع وایر بندازین و هر بار که روغن عوض میکنید فیلتر بنزین هم تععویض بشه ۴ دیسکو صفحه ماشین ساینا اشغالیه حنس خوب خودتون بندازین و فلایویلم ببرین تراشکاری که یک پاس از روش برداشته بشه تا دیگه لرزش نداشته باشید ۵ بالای ۸۰ تا لرزش فرمونو احتمالا باید از دیسک چرخ باشه که ۹۰ درصد سایناها دیسک تاب داره اول بالانس و تعویض ضربدری چرخها انجام بشه وبعد از مشورت مکلنیک خوب دیسک تعویض بشه این ماشینا اش کشک خالست .... زیاد سخت نگیرید همین که ماشینو میدن پولو نمیخورن خوبه یا علی موفق باشید
  • سعید IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    1 0
    سلام از برج ده پارسال تحویل گرفتم چند بار چراغ چکش روشن شده بردم دیاگ زدم گفتن مال کاتالیزور هست الآنم دوباره روشن شده بردم میگن مال کاتالیزور و پدال گاز هست مشکل گاز خوردن داره ماشین گاز نمیخوره بایدهی روشن خاموش کنی ماشینو دوباره گاز میخوره بعضی وقتا خیلی زیاد باید
  • سعید IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    0 0
    سلام من خرید از برج ده پارسال تحویل گرفتم اولاش خیلی راضی بودم ولی الان داره اذیتم میکنه
    • علی IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
      0 0
      منفی باتریو جدا کن چن دیقه
  • سعید IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    1 0
    باسلام مشکل ماشین من اینه که گاز نمیخوره بایدماشین روشن خاموش بشه دوباره گاز بخوره الان ۱۵هزار تا راه رفته چراغ چکش یکسره روشنه چند بار بردم دیاگ زدم میگن مال کاتالیز هست ممنون میشم راهنمایی کنید باید چیکار کنم
  • S IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    2 0
    سلام وقتی استپ روشن میشه رو کیلومتر ماشین باید چیکار کرد ؟؟؟
  • Hamed IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    0 0
    سلام وقت بخیر من یه ساینا اس گرفتم حدودا ده روز ولی مانیتورش پر پر میزنه به نظرتون طبیعیه رفع میشه؟؟؟
  • امیر IR ۰۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    0 0
    سلام کسی هست راهنمایی کنه من یکماه ساینااس گرفتم عایق اگزوزروکارخونه نذاشته پدرصدوق عقبم دراومده سوخته.نمایندگی هم میگه فعلانداریم. کسی میدونه ازکجابایدخودمون بخریم؟؟؟ممنون
  • کاظم IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
    2 0
    سلام من ساینا اس صفر خریدم 1 ماهه دارم مشکلات بالا گفتن هیچکدوم نداره ولی چراغ کوچک عقبش فقط روشن نمیشه که برنامه bcm حل شد. ماشین نرم، بی‌صدا و ترمزهای قویهم داره از ماشینهای ایران‌خودرو خیلی بهتره. شک نکنید تو خریدش
  • مهدی IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    1 0
    سلام من تازه سایناsخریدم خودم تراشکار هستم ولی اصلا به درد نمیخوره چیزی نشده کمک عقب خودرو روغن ریزی داره از لحاظ سیستم قدرت موتور خیلی ضعیف هست ترکیبی از موتور ریو و نمیدونم چی بکم داره داخل سربالای کم میای من 23 ساله با ماشین سرکار دارم به نظر من خیلی به درد نخورهست
  • علیرضا IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    1 1
    سلام ،لطفا واسه خرید عایق منبع اگزوز ساینا اگه اطلاعی دارید ،راهنمایی کنید ،ازروزی که شنیدم صندوق داغ میشه،میترسم سوارش بشم
  • بهمن IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    1 0
    سلام سنسور باران ساینا اس چطور فعال میشه و کجا نصب هست
    • عباس IR ۰۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۲
      0 0
      باشرکت تماس بگیرید و شکایت کنید.وبعدش پرونده شکایت شما رو به قسمت تایید کیفیت می‌فرستن و بعد از حدود یه ماه باهاتون تماس میگیرن و پیامک براتون میاد که به نمایندگی مراجعه کنید جهت ثبت سفارش قطعه مورد نظر
    • علی IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
      0 0
      به نمایندگی های مجاز مراجعه کنید
  • عمران IR ۰۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
    0 0
    سلام کسی از دوستان میدون راا حل چی هست ی ساینا اس گرفتم بعد از ۶ ماه توی دنده ۱و۲ و۳ توی گاز دادن ماشین هی خفه میشه یعنی یبار گاز میده ی بار خفه میشه مشکل دوم اینه که ماشین بعد از ۱۰۰ کیلومتر یا ۲۰۰ کیلومتر ماشین خود به خود خاموش میشه
  • سید IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
    2 1
    اگرمیخواهیدسایناخوب سوارشویدفقط فقط ساینامعمولی زیبابدون عیب ونقص
  • امیرعلی IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    1 0
    سلام سال ۱۴۰۰صفر گرفتم،خیلی اذیتم کرد،اصلا شتاب نداشت،چندتا سنسور اکسیژن عوض کردم،اخرش هم خطای سرگاز میداد که هر جا بردم تشخیص نمیدادند،ماشین با سرعت ۵۰تا راه می‌رفت واصلا گاز نمی خورد،خللصه توی یک سال پدرم رو دراورد،اخرش هم زیر قیمت فروختمش.
  • عبدالواحد منصور IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    3 0
    سلام ساینا اس گرفتم مدل ۱۴۰۰گاز نمیخوره ،و تو صفحه کیلومترم یه فلش زیر لاستیک جلو میاد ،سنسور بارون چطوری فعال میشه....خلاصه راهنمایی کنید با ریمپ اوکی میشه؟سوختش هم میگن از طریق برنامه یورو دو کنبن کم میشه
  • ساجدعلی IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    0 1
    سلام علیکم ساینا اس دوگانه تیر ۱۴۰۲ تحویل گرفتم . وقتی ماشین روشن می کنم روی گازه آیا این مشکل برای ماشین یا عادیه؟؟؟ باتشکر
    • مجتبی IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
      0 0
      اول باید روی بنزین باشه (چراغ سی ان جی روشنه و چشمک زن می باشد) بعد از یک دقیقه روی گاز ثابت میشه
  • کامبیز IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
    0 1
    سلام من ۰۷/۱۴۰۱ تحویل گرفتم خدارو شکر راضیم از ماشینای بی کیفیت ایرانخودرو بهتره چون شما حساب کنی فرق وزن خودرو ساینا ۱تن ۹۰ تقریبا وزنشه ولی مثلا پژو پارس که هم کشیده تر از ساینا هم عرضا پهنتره ۱۰۰ کیلو تقریبا اختلاف وزن داره پس صد در صد دزدی تو سایپا نصبت به ایرانخودرو که اصلا به قیمتش نمی ارزه بهتره
  • Mohsen IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
    0 0
    سلام دوستان،من ۳روز گرفتم،هنوز بلد نیستم چه جوری بهش گاز بدم،چون برقی هستش،لطفا راهنمای کنید
  • بهنام IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    0 0
    سلام دوستان ساینا ۱۴۰۲ اتومات دارم به تازگی روی صفحه مونیتور قسمت چرخ عقب علامت Hقرار گرفته وصدا میده کس هست راهنمایی کنه ممنون
  • محمد IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    0 0
    سلام دوستان بنده ساینا sمدل ۱۴۰۰ دارم یکسال هست که خریدم ۳ بار پمپ بنزین سوخته که نمایندگی بردم عوض کرده با گارانتی . شتاب نداشت گفتن دیسک و صفحه خرابه خودم بیرون تعویض کردم .مشکل دریچه گاز هم بیشتر ساینا ها دارند در کل راضی نیستم
  • اسماعیل IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    0 1
    سلام من ده روز هست ساینا اس دوگانه تحویل گرفتم شش بار چراغ چکش رو شن شد وایر وشمع رو هم عوض کردم هربار یک خطا یک بار پاشش یک بار سیلندر دو حالا سیلندر سه میگن کوئل ولی هرکس هم عوض کرده درست نشده ۰۹۳۰۶۹۶۱۶۶۹ هر کس تجربه داره یک پیامک بده داغونم
  • مجتبی IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
    0 0
    سلام دوستان کسی میدونه چرا تو شتاب اولیه ماشین یه ناله ای میکنه بعد ول میشه
  • منصوری از خواف IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    0 0
    با سلام بنده ساینا اس گرفتم که اصلا شتاب خوبی نداشت ،کپ در حین حرکت و کلی ایرادای دیگه من رفتم مشهد پیش متخصص ایسیو که کارش همینه و نرم افزاراشو از ترکیه آورده و هیچکس تو خراسان نتونسنت برام‌ درستش کنه تا رفتم پیش ایشون و برام درستش کردن ،شاید باورتون نشه من میخواستم ماشینو بفروشم اما ایشون کارمو راه انداختن و واقعا راضی کننده شده ،خیلی خیلی راضی ام هر سوالی داشتین میتونین ازشون بپرسین حتما بگین از سمت منصوری خواف ‏‪0915 511 2756‬‏ تماس بگیرید
  • ایمان IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    0 0
    سلام من ساینا اس خریدم اصلان سکن ها روشن نمیشه بردمش پیش برق کار گفتن اصلا تو مدار نزاشتن کلا ماشین سکن نداره
  • میلاد IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    2 0
    سلام آقا من این ماشینو از روزی ک گرفتم فقط مشکلش اینه ک بعضی وقتا تو حرکت کپ میکنه و وایمیسته و گاز نمیخوره دیگه تا مجدد سوئیچ و ببندی و دوباره باز کنی و استارت بزنی خطرناکم هست چکشم روشن میشه ب این خاطر میبرم خطاشو پاک میکنن میارم چند روز دیگه روشن میشه و باز همون مشکل کسی تجربشو داره کمک کنه در ضمن این ماشین میگن آپدیت یا بروز میشه یعنی چی و ممکنه
  • قاسم IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    0 0
    با سلام من ساینا اس ۱۴۰۱ دارم خودرو در برخی موارد حین شتاب گرفتن گاز نمی خوره باید ماشین رو خاموش و روشن کنی خوب بشه بردم نمایندگی پدال گاز رو عوض،کردن ولی باز دوباره همین مشکل رو داره کسی اگه این مشکل رو داشته و مشکلش هل شده راهنمایی کنه ممنون می شم
  • مجتبی IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    0 1
    اول باید روی بنزین باشه (چراغ سی ان جی روشنه و چشمک زن می باشد) بعد از یک دقیقه روی گاز ثابت میشه
  • یلدا US ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 0
    یه ماهی هس ساینا اس گرفتم استارت می خوره روشن نمیشه نمایندگی هم تشخیص نمیده چیکار کنم
    • امیر IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      0 0
      باید اول سوییچ رو روشن کنی بعدش کلاچ رو تا آخر بگیر
  • علی IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 0
    با سلام اونایی میان میگن من ساینا s خریدم خیلی عالیه یا شانس باهاشون یار بوده یا دروغ میگن یعنی اصلا ساینا ندارن.... ۵ ماه ساینا اس خریدم دومین روز متوجه صدای شدید غرش از کاتالیزورش شدم که نمایندگی خودش‌هم میگه صداش زیاده ولی....نمیتونیم عوض کنیم چون سایپا از حقوقمون کم میکنه..دومین ایراد ساینا حرارت بیش از حد موتورشه که توی داخل کابین هم حرارتو کامل احساس میکنی ...سومین ایراد نداشتن شتاب علی‌الخصوص اگه جاده یه کم شیب داشته باشه ..چهارمین ایراد ضعف گیربکس و صفحه دیسک..پنجمین ایراد خشکی کمکها در کل......ششمین ایراد نداشتن تعاد در پیچها حتی در کمترین سرعت.....هفتمین ایراد ضعیف بودن ایسیو و برق ساینا s بسه یا بازم بگم ..تو رو خدا دیگه نگین عالیه یا ناشی هستین یا تازه کارین یا از پرسنل سایپا هستین که سرپوش میزارین.....
  • محسن IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    0 0
    سلام دوستان خسته نباشین من ساینا اس دوگانه تحویل گرفتم تقریبا ۱۰روزه ۲۸۳تمنم پول ریختم کیلومترش قدیمیه بیشتر آپشن هارم نداره جریان چیه؟کسی میدونه؟
  • مجید IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 0
    سلام .ساینا s دو روز تحویل گرفتم. . چراغ قفل جلو داشبورد را وقتی میزنی که قفل بشه قرمز نمیشه(قفل میشه ولی قرمز نمیشه) .‌ولی بقیه دکمه های کناریش وقتی فعالش کنی قرمز مین،مشکل از چیه دوستان؟
  • سعید IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    2 0
    من الان 7ماه ساینا اس دارم رو کیلومتر زده640تا بردم دیاگ ایسیو میزنه6000هزار تا کار کرده بردم نمایندگی میگه خودت انگولک کردی کسی براش پیش اومده تورو خدا بگید چجوری حل کردینش
  • سعید IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 0
    سلام 6ماه ساینا اس تحویل گرفتم رفتم نمایندگی برای صدای چرخ عقب دیدم کیلومتر رفت روی 6000تابعدچند روز همون کیلومتری که باهاش رارفتم شد ولی توی کامپیوتر ماشین 6000تاثبت شده نمایندگی میگه دستکاریش کردی هرچی پیگیری کردم جوابی نگرفتم الان کیلومترماشین 608تارونشون میده دیاگ میزنم 6098تارونشون میده .... کیلومتر ماشینتون روباکیلومتر کامپیوتر ماشین چک کنیدبادیاگ معلوم میشه
  • شکوفه IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
    0 0
    سلام دوستان وقت بخیر شتاب که نداره همون چیزی که خودتون گفتید خدا وکیلی به پرایدم خیانت کردم .آقا شتاب نخواستیم کسی از مصرف سوخت بالا اطلاعی داره؟شنیدم میگن بعد از 10 هزارتا سوختش اوکی میشه ؟لطفا کسی اطلاع داره از این موضوع اطلاع داره پیام بده 09366916456
  • سجاد IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    0 0
    سلام دوستان امروز ساینا s تحویل گرفتم .ظاهرا سنسور دما نداره و نشانگر تعویض دنده هم فقط دنده عقب رو نشون میده . مشکل از ماشین منه یا کلا اینجورین؟؟؟
  • مهدی IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    0 0
    با سلام خدمت دوستان من یه ساینا اس برج ۱۲ گرفتم از ماشین و اپشن ها خیلی رازی هستم فقط یه مشکل دارم انم اینه که چراغ چکم دایم روشنه چند بار بردم نمایندگی ولی فایده نداشت گفتم ببینم کسی میدونه ایراد چیه و چطوری رفع میشه لطفا راهنمایی کنید
    • شکوفه IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
      0 0
      به نمایندگی مراجعه کن دستگاه بزنن میاد بالا
    • رضا IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      0 0
      سلام دماسنج ندارد نشانگر دنده دارد ماشین شما ایراد دارد به نمایندگی مراجعه فرمایید
  • مهدی MD ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    1 1
    من نرسیدم تموم نظرات رو بخونم اما خودم از صفری یه ۴۰۱ دی کات دستمه میخوام نظرم رو صادقانه بگم شاید کمکی باشه واسه دیگران،، در کل خودرویه بسیار بسیار آشغالیه، البته مثل بقیه ی تولیدات داخلی آشغال تولید میشه وگرنه اگه با همون موتور پرایدهای کره ای تولید میشد که این همه شاکی نداشت، یه سری از مشکلاتشو مینویسم که فقط مال من اینجوری نبود ۹۰ درصد مراجعین نمایندگی همین مشکلاتو داشتن؛ ؛ الکی روشن شدن چراغ چک، ریپ زدن، بهم ریختن صفحه ی کیلومتر، خرابی در گازبرقی، صدای شدید پیشرانه، گیرکردن دنده عقب، سوختن شراغ سوم ترمز،لرزش فرمون در سرعت بالای ۹۰، خرابی در بلبرینگ چرخها، شتاب آشغال، خرابی در سیتم اتولایت و چراغهای داشبرد، خرابی در abs ،سروصدای دربها، درست چفت نشدن دربها، کارنکردن gsiیا غلط کارکردن بعد از آپدیت، ریموت کنترل ضعیف، لاستیهای آشعال بارز، کیفیت بسیار بد روغن موتور و روغن گیربکس، والی ماشالله عیبهای دیگه ...........خدا شاهده بنده توو ۱۰ هزارتا اینهارو تجربه کردم اونقدر نمایندگی رفتم کلافه شدم یه چی بگم باورتون نمیشه به تمام مقدسات ماشین من توو ۴ هزارتا یاتاق زد تازه من خوشبخت بودم خیلیها توو پایینتر از هزار موتور تعمیر کرده بودن بدبختیشم اینجاست واسه دریافت بعضی قطعات باید چهارپنج روز علافی بکشی، الاغ بخرید این آشغالها رو نخرید.....
  • حمید رضا IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    0 0
    بهترین نوع ساینا در ایران ساینا دوگانه اس هست البته بنده چندین نکته در این خودور مشاهده کردم که عرض می نمایم یکی سیم گاز غیر برفی و دوم کمک های قوی عقب و نوع الیاژ سر سیلندر که از تمام نوع خود محکم تر میباشد و گاز مصرفی که مقدار مسافت 270 کیلومتر پایش دارد و با توجه به وجود منابع گاز در ایران بسیار به صرفه میباشد و ایمنی منبع گاز بالا از تمامی منبع های موجود در ایران و بنده تا گاز و بنزین تست سرعت 180 kگرفتم البته در جاده واقع خلوت در شهرستان و به هیچ عنوان نه لرزش و نه دل زدن و غیره مشاهده نکردم در کل به عنوان یک فرد فنی به شما عزیزان توصیه خیر مینمایم و خودم یکی از بازار ازاد بد از تست خودروی اقوام خریداری نمودم و دومین ساینا اس دوگانه همعالی بود و در جریان باشید محافظ اگزوه هم دارد و فقط نیاز به سینی زیر موتور میباشد .
  • دومان IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    1 0
    با سلام خدمت دوستان من آبان ۴۰۲ تحویل گرفتم از همین روز اول عقربه بنزین کار نمی کنه موقع روشن کردن گاز می خوره بعد تو سر بالایی خیلی کم میاره خیلی کنده زیر بندی صدا میده
  • بینام IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    0 0
    به حرف یه مشت بیسواد که هیچی حالیشون نیست گوش نکنید ساینا اس خیلی هم خوبه تاخیر گاز اصلا نداره زیر پاش هم نرم وهیچ کدوم از مشکلاتی رو که گفتید هم نداره
  • علیرضا IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    1 0
    با سلام بنده 4 روزه ساینا اس از نمایندگی تحویل گرفتم اصلا شتاب نداره تو دنده 4 که دور موتور روی 3 باشه 84 کیلومتر سرعت میگیره به نمایندگی گفتم میگه بخاطر دریچه گازش برقی . از چند نفر پرسیدم گفتن ببر ریمپ اش کن بهتر میشه ولی قید گارانتی باید بزنی چون پرسیدم گفتن گارانتی اش باطل میشه.
    • میکائیل IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
      0 0
      سلام‌ ‌من شنیدم سوئیچ ترمز رو عوض کنی خیلی بهتر میشه. سوئیچ ترمز ۲۰۷ بنداز
    • حامد IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
      0 0
      نگران نباش اولشه خوب میشه،منم گرفتم اولش همین طوربود
  • رضا IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
    0 0
    والا من مدل ماشینم 10/401هس این چیزای ک گفتین هیچکدوم نداشتم حالا یا من خوش شانس بودم یا نمی‌دونم علت این همه نالیدن چی هس،فقط در حد1ثانیه تاخیر گاز هس اونم تو‌حرکت اصلا نشون نمی ده و بسیار پرشتابه فقط موقع راه افتادن یکم تاخیر ب چشم میاد،ک بنظرم عادی میشه،راجع ب چراغ چک دوستان موتور ساینا sارتقا یافته و برنامه ایسیو با یورو 5مچ شده سعی کنید بنزین یورو4 بزنید اگر یورو 2بزنید حتما چراغ چک روشن میشه درب باک کج باشه شل باشه یا ترک داشته باشه چک‌روشن میشه،دوستانی ک‌میگم لرزش شدید داریم احتمالا دیسک ترمز تاب برداشته حتما چک‌کنید و بالانس روکار بزنید حتما،سوختش هم 100ب7هس تو شهر جاده امتحان نکردم،کمک ها یکم خشک‌هس بنظرم اما دوستان گفتن لاستیک 185یا195بندازین‌خیلی نرم میشه بنظرمن ک ماشین خوبیه حداقل تا اینجا ماشین من خوبه بوده
  • دومان IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    2 0
    سلام خدمت دوستان عزیز آبان امسال ساینا اس از نمایندگی تحویل گرفتم از همون روز اول آمپر بنزین کار نمی کنه هر نمایندگی هم می برم الکی میگند صبر کن برنامه بروز رسانی هنوز نیامده همین امروز ۵تا نمایندگی سر زدم لطفا بنده را راهنمایی بفرمایید
  • حسن از سیرجان IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    0 0
    بخدا من 5ماه هست گرفتم حیف صد حیف پول بابت ماشین ساینا اس ،صد رحمت به پدر و مادر گاری من که راضی نیستم رفتیم برای رفع عیب نمایندگی همشون با مدرک چوپانی کار میکنن بخدا هیچی بلد نیستن فقط خراب تر کنن
  • محمد US ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    1 0
    کسی می دونه چرا قبل استارت کیلومتر میره و برمیگرده کامل چند روز اول اینجوری بود مثل ماشین های جدید .حالا همه نصفه میرن بالا ماشین بنزین کاملا پر هستش اما آمپر رو نصفه دلیلش چیه نمایندگی دردشو نفهمیده
  • ارسلان IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    0 0
    سلام کسی میدونه چراغ آچار ساینا اس چجوری خاموش میشه؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
    • شکوفه IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
      0 1
      سلام خودش رو 10 هزارتا خاموش میشه روبرو آچار زده
  • احمد IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    0 0
    از بس مردم نقو نقو هستیم که از هیچی راضی نمیشیم والا منم ساینا دارم خیلی هم خوبه و نسبت به قیمتش عالیه یکی دوبار اشکالات جزئی مثل قفل هاشو صدای تسمه دینام داشت که بردم نمایندگی درستش کردن دیگ وسیله دوتا عیب کوچیک توش پیدا میشه دیگ
  • هادی IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    0 0
    باسلام دوستان من ۳ ماه خودروی ساینا اس دوگانه گرفتم انصافا راضی هستم اون اوایل دکمه صتدوق پران روی سوییچش رو که میزدم صندوقش باز میشد اما الان نمیدونم چرا باز نمیشه مجبورم از زیر صندلی که دکمه داره بازش کنم خودروی بسیار نرم و خوبیه اما شتاب آنچنانی نداره نسبت به وزنش قدرت موتورشو کم زدن
  • مهدی IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
    0 0
    ماهم یک ساله ماشین سایناs خریدیم از روز اول امپر بنزین درست کار نمیکنه چند دفعه نمایندگی بردیم دستگاه زدن برای برنامه کامپیوتری خوب نشده پمپ بنزینش رو هم عوض کردم کسی میدونه عیبش چیه؟
    • ساینا IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
      0 0
      سلام برنامتون رو تو نمایندگی آپدیت کن بعد سر باطری را بردار دوباره وصل کن حل میشه
  • مهدی IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
    1 0
    سلام دو ماهه ساینا اس خریدم پنج روزه که ریموت قطع شده با سوییچ هم که در و باز میکنم شروع می‌کنه بوق زدن، نمیتونم ماشین و حرکت بدم که تا نمایندگی ببرمش، کسی راهکاری داره؟؟
    • محمد IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
      0 0
      باطری ریموت رو عوض کن
    • علی IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
      0 0
      سلام رفیق .سرباتری ماشین شل کن دیگه بوق نمیزنه ببر ریموت بده تعمیرات دزدگیر احتمالا باتریت تموم شده چون برای منم اینطوری شد
  • هادی IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    2 0
    سلام من حدود ۴ ماهه دوگانه ساینا اس گرفتم و ۵ هزارتارفتم ماشین نرمیه امکاناتش خوبه و قابل ارتقا مصرفش خیلی پایین با یکبار گاززدن حدود ۲۵۰ راحت میره شتابشم خوبه بدنش خوبه جاداره صندلیش راحته تیپش واقعا بینظیره من خودم ۴۰۵ مدل ۹۶ دوگانه داشتم خیلی بهتر از اون شاسیش محکم و سنگین ایراداتش هم که پیش میاد بخاطر اینکه کارخونه جنس ضعیف میزاره تا بیشتر سود ببره الان دست بزاری روی سقف پرشیا حلبیه در ضمن ۶۰۰ قیمتش و ساینا ۳۷۵ دوگانش اما ساینا اس فوق العادست توی پیچها اصلا تعدلشو از دست نمیده
  • جلال IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    1 0
    سلام منم ساینا اس تحویلی برج ۸ دارم از همون اول آمپر بنزین خراب بود چراع بنزین که روشن میشه ماشین شروع میکنه به ریپ زدن وخاموش میکنه به هر نمایندگی میرم میکند برنامه اش رانداریم شاید هم پمپ بنزین باشه ولی هزینش دو میلیون را باید خودت بدی تا عوض کنیم زنگ تهران زدم میکه پمپ با گارانتی باید برات عوض کنند ولی نمایندگی ها زیر بار نمیرند چند تا نمایندگی رفتم عوض نمیکنند نمیدونم چیکار کنم تو اتوبان چراغ بنزین رو خونه آخر بود یهو چراغ بنزین روشن شد ماشین خاموش کرد نزدیک بود تصادف کنم واقعا نمیدونم چیار کنم اگر کسی میتونه کمکم کنه ممنون میشم
  • مهدی رحمانی DE ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    0 0
    دوستان من یک ماهی هست ساینا اس دوگانه گرفتم خدا رو شکر موردی هم ندارد فقط روی گاز می‌ره نمی‌دونم صدای سوزن یا صدای سوپاپ نمایندگی هم بردم سر در نیاوردن کسی تجربه در این زمینه داره راهنمایی کنید ممنون
  • محمد CA ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
    0 0
    والله هیچکدوم از این اپشنا تو ساینای ما نیست تحویلشم برج ۶ .......۱۴۰۲بنظرم توهمه یچیز گفتن وشما همونا رو نوشتید ولی تو خط تولید برنامشون عوض شده ....اشکال نداره بالاخره باید ی سودی بکنن
  • الی IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
    0 1
    سلام من ساینا s گرفتم حالا یه دوهفته ای میشه تو صفحه کیلومترش یه فلش میاد زیر چرخ جلو ونمیدونم چشه چزخشم مشکلی نداره
    • امیر IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
      1 0
      چون سیستم برق ساینا اتومات هست اون فلشو میزنه چیزه مهمی نیست // ماشینای اتومات اون فلشو میده واسه تعویض دنده
  • جواد رضایی IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    1 0
    سلام به همه دوستان.بنده تاالان ۳تا ساینا اس خریدم.هم مدل 1400هم 1401و الآنم 1402دارم ..شکر خدا تا الان به مشکلی بر نخوردم .که بخوام گله کنم .همون طور که میدونید ساینا خریدن شانسی. هست یکی خوب درمیاد یکی هم سرتاپا مشکل داره.درکل من بدندیدم . بنظرمن همه لایق یه ماشین خوب هستن .و انشاالله همه هم یکیشو داشته باشند .
  • توحید IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
    0 0
    سلام دوستانی که ساینا اس دارن و میگن شتاب نداره توجه کنید ببینید کلاچ بالا گرفته میشه یا پایین.. اگه بالا گرفته بشه تنظیمش کنید عالی میشه
  • رضا IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
    0 0
    سلام کسی میدونه سنسور باران کوییک یا ساینا چطور فعال میشه؟
  • سلام IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    0 0
    کسی میدونه چرا نشانگر دما سنج برای ساینا اس روی صفحه ساعت تاریخ نشان داده نمی شود؟ جای خاصی داره ؟ یا اینکه کلا نداره؟
    • رضا IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
      0 0
      دکمه ی set رو چند بار بزن میاد
  • وحید IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    0 0
    سلام ساینا اس۴۰۲ دارم از پشت صفحه کیلومتر باد میاد داخل کابین وقتی شیشه ها بالا هم هست همین مشکل وجود داره کسی هست راهنمایی کنه؟
  • مجتبی IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
    0 0
    سلام دیروز ماشین ساینا اس تحویل گرفتم. اون قسمت وسط صفحه کیلومتر که وضعیت ماشین رو نشون میده، در زمان خاموش بودن ماشین، باز هم روشنه. باید همینجوری باشه یا اینکه مشکلی داره یا راه خاصی داره برای خاموش کردنش؟ خیلی ممنون
  • جواد IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    0 0
    ده روزه ساینا s تحویل گرفتم،،اول صبح حین استارت داخل موتور یه سر و صدا میاد بعد قطع میشه،،دیگه این مشکل پیش نمیاد تا فردا صبح که دوباره استارت بزنم،،یعنی وقتی موتور چند ساعت خاموش باشه با سر و صدا روشن میشه،،کسی میدونه دلیلش چیه؟؟
  • عبادی IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۶
    0 0
    دوستانی که ساینا اس دارند و نمایشگر دنده را نشون نمی ده ، برید نمایندگی ابدیت کنند درست میشه تازه بردم ابدیت کرد درست شد همه دنده ها را نشان میده

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =