خودروی ایکس22

خودروی ایکس22 به عنوان یک مینی کراس اوور جوان پسند در اسفند ماه سال 1395 به بازار معرفی گردید و مورد استقبال مردم به ویژه جوانان قرار گرفت.

به گزارش «اخبار خودرو»،خودروی ایکس22 به عنوان یک مینی کراس اوور جوان پسند در اسفند ماه سال 1395 به بازار معرفی گردید و مورد استقبال مردم به ویژه جوانان قرار گرفت این خودرو در زمان معرفی به دلیل طراحی جذاب و پویا و کاربردی به سرعت توانست به فروش فوق العاده بیش از 50000 دستگاه برسد.

در طول این سال ها شرکت مدیران خودرو به منظور رفاه و سرگرمی مالکان خودروی ایکس22 اقدام به برگزاری ایونت های متنوع باشگاه مشتریان نموده است. در آخرین فعالیت باشگاه مشتریان مدیران خودرو که در روز پنجشنبه 29 مهرماه برگزار گردید از مالکان خودروهای ایکس22 دعوت گردید تا در مسابقات نفس گیر پینت بال به همراه اعضای خانواده شرکت نمایند و در کنار رقابت با یکدیگر لحظات جذاب دلنشینی را برای خود و خانواده عزیزشان تجربه نمایند.

گردهمایی مالکان خودروهای X22 در مراسم باشگاه مشتریان شرکت مدیران خودرو



در این برنامه متنوع کودکان و بزرگسالان از بازی های جذاب کامپیوتری و آرکید بهره مند شدند و با یکدیگر به رقابت پرداختند و در آخر به تمام برندگان جوایزی اهدا گردید.

شرکت مدیران خودرو به منظور تکریم و توجه ویژه به مشتریان فعلی خودرو ایکس 22 برای اولین بار در ایران خودرو ایکس22 پرو را به عنوان محصول جدید این شرکت در این مراسم به منظور تست و بررسی در اختیار مشتریان محترم قرارداد تا این عزیزان بتوانند قبل از رونمایی رسمی از نزدیک با امکانات و طراحی جدید این خودرو نظیر طراحی کاملا جدید چراغ ها و سپر جلو و به ویژه فضای داخلی کاملا دگرگون شده مدرن و جذاب بهمراه نمایشگر با کیفیت 9 اینچی و ترمز پارک برقی و... آشنا شدند و پس از تست رانندگی این خودرو فیدبک های خوبی را در خصوص تغییرات جدید این خودرو ارائه دادند . طبق اعلام نظر مشتریان نمای ظاهری این خودرو مانند طراحی محصولات جدید هیوندای به صورت فشن و ترند طراحی شده است و امکانات جدید اضافه شده به این خودرو توانست نظر مشتریان را به شدت جذب نماید و همچنین طبق نظر مشتریان هندلینگ رانندگی به مراتب بهتری را در کنار افزایش قدرت این خودرو تجربه نمودند.

گردهمایی مالکان خودروهای X22 در مراسم باشگاه مشتریان شرکت مدیران خودرو


همچنین لازم به ذکر است کراس اوور ایکس 22 پرو مجهز به پیشرانه کم مصرف و توربوشارژر میباشد و سیستم انتقال قدرت این خودرو از نسل جدید گیبربکس های اتوماتیک 9 سرعته سی وی تی میباشد که نوید از یک رانندگی ایده آل و جذاب را میدهد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =