کد خبر: 237395
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶
دیگنیتی

مدیرعامل شرکت بهمن موتور، نام سدان سواری جدید این شرکت خودروسازی را «ریسپکت» اعلام کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»،مدیرعامل شرکت بهمن موتور، نام سدان سواری جدید این شرکت خودروسازی را «ریسپکت» اعلام کرد.

محمد ضرابیان، با اعلام این خبر اظهار داشت: شرکت بهمن موتور برای سال جاری عرضه دو محصول جدید را در برنامه دارد که محصول اول یک ون کارگو است و دومین محصول، یک خودرو در سگمنت سدان سواری خواهد بود.

به گفته وی، سدان جدید بهمن موتور، "ریسپکت" نام دارد که با پیشرانه توربو 1.5 لیتری و گیربکس 9 سرعته سی.وی.تی تولید و عرضه می شود. این محصول دارای شش ایربگ،سیستم کنترل پایداری، دوربین 360 درجه، کروز کنترل، صندلی برقی، گرمکن صندلی، صفحه نمایش لمسی، نورپردازی داخلی و تریم چرمی و ... است.

وی با توجه به اینکه عرضه خودروهای اس.یو.وی در سگمنت های بالاتر و متفاوت با محصولات فعلی در برنامه بهمن موتور قرار دارد، تصریح کرد: دیگنیتی جدید و فیدلیتی پرستیژ نیز با تمرکز بر سگمنت های کنونی به بازار می آید و این خودروها با پیشرانه های قوی تر به منظور کسب رضایت مشتریانی که خودروهای قوی تری می خواهند، تولید و عرضه خواهد شد.

ضرابیان با توجه به اینکه دو خودرو مورد اشاره با مشخصات فنی و امکانات رفاهی ارتقاء یافته به بازار عرضه می شود، اضافه کرد: محصول فیدلیتی پرستیژ از منظر تعداد و تنوع آپشن ها بهبود پیدا کرده است، به طور مثال به سیستم ترمز اضطرار، هشدار حرکت بین خطوط، کروز کنترل تطبیقی و هشدار تصادف مجهز خواهد بود.

مدیرعامل بهمن موتور ادامه داد: نیو دیگنیتی نیز با گیربکس جدید و موتور دو لیتری با توان تولید 230 اسب بخار، تولید و عرضه می شود. که دارای طیف متنوعی از سیستم های ایمنی جدید خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه دو محصول مذکور تا پایان سال جاری روانه بازار داخلی خواهد شد، خاطرنشان کرد: دیگنیتی و فیدلیتی پرایم فعلی نیز همچنان تولید و عرضه می شود.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مصطفی IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    2 1
    افرین چ تنوعی تو چین نمیخرن میفروشید به ملت بعد اونا جدید تولید میکنن چند تا دونه نیو هم میزنید تنگش مرحبا
    • Masood IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
      1 1
      چرا بایدتوچین به این ماشین۱۵تا۲۰هزاردلارپول بدندوقتی که برندهای درجه۱توهمین پایه قیمت عرضه میشه؟این ماهستیم که به جای پول نفت مجبوریم ایناروواردکنیم وتازه شخصی هم موفق به ثبت نام وخریددست اول هم نشه واگه یه ماشین صفربخوادمجبوره از شرکتهای دلالی خودروبا یه قیمتی درحدود۶۰تا۷۰درصدگرون تربخره
  • حسین دمیرچی IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    1 1
    با سلام واقعا یکی از بهترین تولید کنندگان خودرو چه به لحاظ کیفی و چه به لحاظ خدمات پس از فروش گروه خودرو سازی بهمن هست که در حال حاضر هم خدمات vipدر نظر گرفته در جهت سهولت و خدمات بهتر به مشتریان انشاالله خودرو سازان داخلی دیگر هم تلاش کنند تا مردم رضایت مندی بهتری داشته باشند
  • قلی پلنگ IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    2 0
    روسیه و چین خارج حساب نمیشه ولی بقیه کشورا میشن، کره که کلا ممنوعه!! منابع ارزی ماشینای چینی چجوره که راحت وارد میشه و مونتاژ ،
  • شهرام IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    0 1
    دیگنیتی کیفیت سواری خوبی داره ولی گیربکس سی وی تی و موتور ۱۵۰۰ چمگی به دل نمیزنه ولی با این موتور ۲۰۰۰ اگر بیاد تقریبا در رده بی ام و ایک فر با ۲۳۰ اسب بخار قدرت داره و واقعا ارزش خرید داره
  • حسین IR ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    0 1
    قدرت موتور با وزن خودروباید هماهنگ باشه،۱۷۰ اسب بخار بهترین گزینه است ولی ۲۳۰ اسب بخار به جهت کم شدن قدرت ترمز گیری بسیار خطرناک خواهد بود،ایران شده آزمایشگاه برای تست و مردن.مثل این میمونه که موتور ۱۶۰۰پژو را روی پراید بزاری.
  • پیا DE ۰۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    0 2
    درود، لازم‌است اسامی چند شرکتی که برای جلوگیری از ورود کالای کره ای نامه نوشتند و همچنین مدیران و سهامداران آنها را بدانیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =