خودروهای لوکس آلمانی

برنامه BMW Ultimate Service برای چهار سال اول بعد از خرید خودرو یا تا 50 هزار مایل راه رفتن (80 کیلومتر) کلیه خودروهای ب‌ام‌و را گارانتی کرده است و این برنامه تمام هزینه تعمیر و نگهداری (حتی مشکلات ترمز و تیغه‌های برف‌پاکن) را در این مدت‌زمان به‌طور کامل پوشش می‌دهد.

به گزارش «اخبار خودرو»، Bavarian Motor Works که با عنوان BMW شناخته می‌شود، یک شرکت خودروسازی با تاریخی غنی و جذاب است. این شرکت که خودروهای لوکس آلمانی تولید می‌کند، تقریبا یک قرن پیش تاسیس شد و با این‌که مشکلات بی‌شماری از جمله جنگ جهانی دوم را به خود دید، اما همچنان در نوآوری یکی از پیشگامان عصر مدرن خودروسازی جهان است. در دهه‌های اخیر، ب‌ام‌و یکی از قدرتمندترین رهبران بازار بوده و حضور پررنگش را در آن‌سوی مرزهای اروپا نیز گسترش داده است.

یکی از نخستین انتخاب‌ها برای خرید خودرو، BMW است. به‌همین دلیل خیلی وقت‌ها مردم این پرسش اساسی را دارند که: «مزایای خرید خودرو ب‌ام‌و چیست؟» درواقع مردم می‌خواهند بدانند چه‌ویژگی‌هایی سبب شده‌ است افراد به‌محض شنیدن نام BMW، ناخودآگاه خود را صاحب یکی از آن‌ها بدانند! برای پاسخ به‌این پرسش و درک این‌که چرا خریداران در تمام جهان تا این اندازه مشتاق برای خرید محصولات ب‌ام‌و هستند، «دنیای‌خودرو» مزایای این برند را برای خرید بررسی می‌کند.

ایمنی و امنیت بالا
ب‌ام‌و معمولا به‌عنوان یک خودرو لوکس شناخته می‌شود؛ زیرا دارای آپشن‌های مختلف و کاربردی است. اما با وجود این احساس لوکس بودن، کلیه خودروهای این شرکت باواریایی از ایمنی بالایی نیز برخوردار هستند. چندین آپشن ایمنی در ماشین‌های BMW وجود دارند که برخورد و ضربه را به‌حداقل می‌رسانند و با پیشرفت بیش‌تر فناوری، ویژگی‌هایی مانند کنترل هشدار نقطه کور، کنترل پایداری، سیستم ترمز پیشرفته، دید در شب، هشدار خروج از خط، هشدار صاف شدن تایرها، کروز کنترل و موارد دیگر بر ویژگی‌های ایمنی مدل‌های مختلف BMW تاکید می‌کنند.

کارآیی بالا
خودروهای ب‌ام‌و مجهز به‌آخرین تکنولوژی‌های روز هستند و سهم بیش‌تر این فناوری‌ها جزو نوآوری‌های شرکت BMW محسوب می‌شود. هنگام رانندگی خودروهای ب‌ام‌و عملکرد و سرعت بالایی را در اختیار شما قرار می‌دهند و بیش‌تر مدل‌های ب‌ام‌و از موتورهای توربوشارژ V-6 یا V-8 بهره می‌برند. به‌همین دلیل دارای عملکرد بسیار بالایی هستند. سیستم تعلیق خودروهای BMW به‌قدری بادقت طراحی شده ‌است که در زمان رانندگی، به‌هیچ‌عنوان نوسانات وارده به‌چرخ‌ها که ناشی از ناهمواری جاده‌هاست را احساس نخواهید کرد. به‌همین دلیل، کیفیت سواری و قابلیت هدایت و کنترل خودرو درحد بسیار بالایی است. درواقع کارآیی بالا یکی از مهم‌ترین مزایای خرید ماشین ب‌ام‌و است.

طول عمر و دوام بالا
یکی از چیزهایی که اغلب از طرف مردم می‌شنویم این است که نگهداری از خودروهای ب‌ام‌و پرهزینه است و درحالی ‌که این موضوع در ایران تاحدی صادق بوده، اما حقیقت این است که اگر به‌خوبی از خودرو خود مراقبت کنید، به‌احتمال زیاد به‌تعمیر و نگهداری از آن با هزینه بالا دچار نخواهید شد. با رانندگی ایمن نه‌تنها امنیت خود و دیگران را تضمین می‌کنید، بلکه به‌طور موثر و بهینه از خودرو خود استفاده خواهید کرد. به‌طور کلی به‌دلیل کیفیت بالای ساخت و برخورداری از آخرین فناوری‌ها، کلیه محصولات شرکت BMW دارای طول عمر و دوام بالایی هستند.

راحتی و آسایش
یک خودرو BMW دقیقا همان چیزی است که نشان می‌دهد و اگر زمان زیادی را در خودرو خود می‌گذرانید و می‌خواهید خودرو شما بسیار راحت باشد و بتوانید از رانندگی حداکثر لذت را ببرید، محصولات این خودروساز را انتخاب کنید. یک ماشین ب‌ام‌و برحسب نوع طراحی (ارگونومیک بودن) و کیفیت بالای ساخت، حداکثر راحتی و آسایش را برای سرنشینان فراهم می‌کند و حتی در مواقعی که ممکن است در ترافیک گیر بیفتید، چه‌راهی بهتر برای گذراندن زمان در خودرویی راحت و لوکس مانند BMW است؟!

سرمایه‌گذاری مناسب
یکی دیگر از مزایای خرید خودرو ب‌ام‌و این است که خودروهای این شرکت یک سرمایه واقعی هستند. درواقع نسبت‌ به‌دیگر شرکت‌های خودروسازی، خودروهای ب‌ام‌و به‌عنوان محصولاتی با سرمایه‌گذاری بلندمدت شناخته می‌شوند. واقعیت این است که ارزش خودرو از لحظه خروج از نمایشگاه کاهش می‌یابد؛ اما برندهایی وجود دارند که نسبت‌به‌سایرین، ارزش خود را به‌میزان زیادی از دست نمی‌دهند! یک خودرو BMW دقیقا مصداق این تعریف است و بسته به‌این‌که چقدر از خودرو ب‌ام‌و خود خوب نگهداری می‌کنید، باید بدانید که خودروهای این کمپانی بزرگ می‌توانند به‌مدت زمان زیادی برای شما کار کنند؛ درحالی ‌که ارزش آن‌ها در طولانی‌مدت کاهش نمی‌یابد.

تنوع گسترده در مدل‌ها
فرقی نمی‌کند که یک مدل کامپکتِ جمع‌وجور از برند ب‌ام‌و را خریده باشید یا یک سِدان یا حتی یک مدل شاسی‌بلند بزرگ! BMW توانسته است برحسب نوع کاربری، طیف گسترده‌ای از مدل‌ها را در تمام این سال‌ها تولید کند و با وجود تریم‌های مختلف مانند i3 و i8، حتی می‌توان به‌سراغ خودروهای برقی از این برند آلمانی نیز رفت. درواقع، ب‌ام‌و برای هر نوع سلیقه‌ای خودرو مخصوص در انبار خود دارد.

قابلیت‌های دینامیکی
نحوه رانندگی با BMW مانند هیچ خودرو دیگری در جاده نیست و شما می‌توانید این برند بزرگ را با رقبای آلمانی خود مقایسه کنید. آن‌ها هیچ شانسی برای رقابت با ب‌ام‌و ندارند و امروزه BMW بزرگ‌ترین خودروهای جاده‌ای جهان را می‌سازد. وجود موتور وسط-محور عقب (FMR) در بیش‌تر محصولات ب‌ام‌و سبب تقسیم وزن به‌نسبت 50 درصد در محورهای جلو و عقب خودرو می‌شود و همچنین اکثر مدل‌های ب‌ام‌و دارای قابلیت هندلینگ خنثی (Neutral Handling) و فرمان قابل پیش‌بینی هستند. در این میان موتورهای چهار و شش‌سیلندر را نیز به‌این سیستم اضافه کنید تا ببینید خودروهای ب‌ام‌و چه‌هیولاهایی هستند!

طراحی مدرن و لوکس
یک ماشین BMW همیشه یکی از لوکس‌ترین خودروهای جهان است و از داخل کابین گرفته تا طراحی بیرونی می‌توان ایده، طراحی و نوآوری را به‌وضوح در مدل‌های مختلف ب‌ام‌و شاهد بود. استفاده از متریال باکیفیت حتی درمدل‌های پایه سبب شده ‌است این ویژگی یکی دیگر از مزایای خرید خودرو ب‌ام‌و باشد. همچنین ظاهر اسپرت و سبک طراحی تهاجمی و قدرتمند خودروهای ب‌ام‌و به‌قدری زیبا و جذاب به‌نظر می‌رسد که بی‌اختیار افراد بی‌علاقه به‌صنعت‌خودرو را نیز مجذوب خود می‌کند.

تعمیر و نگهداری مناسب
برنامه BMW Ultimate Service برای چهار سال اول بعد از خرید خودرو یا تا 50 هزار مایل راه رفتن (80 کیلومتر) کلیه خودروهای ب‌ام‌و را گارانتی کرده است و این برنامه تمام هزینه تعمیر و نگهداری (حتی مشکلات ترمز و تیغه‌های برف‌پاکن) را در این مدت‌زمان به‌طور کامل پوشش می‌دهد. این برنامه متاسفانه در ایران دارای اعتبار نیست و محصولات ب‌ام‌و در کشور ما با شرایط گارانتی نامناسب و عدم‌تعهدات لازم (گران بودن و کمبود قطعات) از سوی شرکت‌های واردکننده مواجه است.

برنامه‌های تفریحی جانبی
هنگام خرید خودرو ب‌ام‌و می‌توانید در برنامه BMW Ultimate Benefits ثبت‌نام کنید و از مزایای داشتن سفری لوکس با خودرو خود لذت ببرید.
شما می‌توانید با دسترسی انحصاری و کاملا رایگان به‌رویدادهایی مانند PGA Tour (تور مسابقات قهرمانی گلف آمریکا)، BMW Track Days (مسابقات سواری با خودروهای ب‌ام‌و) و Pebble Beach (سواحل شنی) از آن‌ها لذت ببرید. همچنین هنگام مسافرت می‌توانید از خدمات بهترین و لوکس‌ترین هتل‌ها یا اقامتگاه‌ها نیز بهره‌مند شوید. می‌پرسید چگونه؟ تنها کافی است یک مدل BMW را خریداری کنید و ناگفته نماند این ویژگی در ایران شامل حال خودروهای ب‌ام‌و نمی‌شود.

جمع‌بندی بررسی مزایای خرید ماشین ب‌ام‌و
آنچه امروزه ب‌ام‌و را به‌چنین جایگاهی رسانده، ارزش معنوی این شرکت بزرگ باواریایی است. این ارزش در هر خودرو جدیدی که توسط BMW تولید می‌شود قابل مشاهده است. ب‌ام‌و روح و اصالت خود را در محصولاتش می‌دمد تا با آن عاشقان خود را بی‌قرارتر از گذشته کند. فواید خرید محصولات این خودروساز آلمانی به‌قدری آشکار است که می‌توان با چشمان بسته نیز وارد نمایشگاه شد و یک مدل خودرو ب‌ام‌و را خریداری کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =