شل

سازنده خودروهای برقی چینی نیو «NIO» مستقر در شانگهای برای همکاری بیشتر در صنعت خودروهای الکتریکی و تامین انرژی مشتریان خود در سطح جهان، قرارداد همکاری استراتژیک با کمپانی رویال داچ شل منعقد کرده است. 

به گزارش «اخبار خودرو»،سازنده خودروهای برقی چینی نیو «NIO» مستقر در شانگهای برای همکاری بیشتر در صنعت خودروهای الکتریکی و تامین انرژی مشتریان خود در سطح جهان، قرارداد همکاری استراتژیک با کمپانی رویال داچ شل منعقد کرده است.
بر اساس این توافق، NIO و شل به طور مشترک تاسیسات شارژ و تعویض باتری را راه‌اندازی و نصب خواهند کرد. NIO و شل قصد دارند تا سال 2025 یک‌صد ایستگاه تعویض باتری در چین احداث کنند و از سال 2022 شروع به ساخت و راه‌اندازی ایستگاه‌های آزمایشی در اروپا می‌کنند. شبکه شارژ شل در اروپا نیز دردسترس کاربران NIO قرار خواهد گرفت.
البته NIO و شل به بررسی فرصت‌های همکاری بیشتر در مدیریت دارایی قطعات باتری، مدیریت ناوگان، سیستم عضویت، خدمات شارژ خانگی، توسعه فناوری شارژ باتری پیشرفته و تعویض، و ساخت تاسیسات شارژ در چین ادامه خواهند داد. شل به‌عنوان بزرگ‌ترین خرده‌فروش بنزین در جهان، متعهد به تبدیل شدن به یکی از پیشروترین ارائه‌دهندگان خدمات شارژ در سراسر جهان است.
NIO نیز یکی از پیشگامان جهانی تولید خودروهای الکتریکی هوشمند است که فعالیت خود را در چین از سال 2018 آغاز کرد. در سال 2021، NIO تحویل در نروژ را آغاز کرد و اولین گام در خارج کشور را رقم زد. در سال آینده، NIO با محصولات و خدمات خود وارد بازارهای اروپایی بیشتری خواهد شد. بر اساس توسعه استراتژیک هر دو برند، NIO و شل دست‌به‌دست هم خواهند داد تا از قدرت یکدیگر استفاده و به توسعه صنعت خودروهای الکتریکی هوشمند کمک کنند. ویلیام لی؛ بنیانگذار، رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل NIO گفت: «این همکاری نشان از عزم شل برای تسریع استفاده از انرژی برق و تعهد برای کمک به توسعه پایدار در سطح جهانی دارد.
ما معتقدیم همکاری بین NIO و شل خدمات و تجربه بهتری برای کاربران خودروهای الکتریکی در سراسر جهان به ارمغان خواهد آورد». استفان کاپتانی، معاون اجرایی بخش بین‌المللی حمل‌ونقل شل گفت: «کربن‌زدایی یک چالش جهانی بوده که نیازمند راه‌حل‌های بین‌المللی گسترده و چندوجهی است.
این هیجان‌انگیزترین موضوع در مورد همکاری جدید ما با NIO است. همچنین وسعت همکاری و ارزشی که می‌توانیم به مشتریان خودروهای برقی خود، هم در اروپا و هم در چین ارائه دهیم؛ بسیار زیاد است. با هم برای بهبود هر جنبه‌ای از تجربه برقی‌ها کار خواهیم کرد. این بدان معنا که ما شارژ سریع «Shell Recharge» را در مکان‌های منتخب NIO ارائه می‌کنیم، تعویض باتری نیز در مکان‌های مناسب نمایندگی‌های شل در دسترس قرار خواهد داشت، همچنین بهترین راه‌حل‌های شارژ خانگی و تجاری خود را به مشتریان NIO ارائه می‌کنیم.» مراسم امضای آنلاین این قرارداد توسط فی شن، معاون ارشد NIO پاور و جورجیو دل‌پیانو، معاون ارشد بخش راهکارهای مربوط به ناوگان‌ها و حمل‌ونقل برقی در شل برگزار شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =