کریس هوی

برای انجام این کار پیست Autódromo Internacional do Algarve  به‌عنوان یکی از مسیرهای مسابقات فرمول‌یک در پورتیمائو انتخاب شده است تا پروتورا اسپرت چالش واقعی را در سرعت‌های بالا تجربه کند.

به گزارش «اخبار خودرو»،کریس هوی، اسطوره بریتانیایی المپیک در حال آزمایش سری Protoura Sport از محصولات «داوینتی‌تایر» در پرتغال است تا مطمئن شود آیا واقعا تجربه رانندگی با عملکرد بالایی را ارائه می‌دهند یا خیر. برای انجام این کار پیست Autódromo Internacional do Algarve به‌عنوان یکی از مسیرهای مسابقات فرمول‌یک در پورتیمائو انتخاب شده است تا پروتورا اسپرت چالش واقعی را در سرعت‌های بالا تجربه کند. سِر کریس با راندن مرسدس E53 AMG با سرعت بیش از ۲۴۰ کیلومتربرساعت از این فرصت استفاده کرده است تا تمام قابلیت‌های عملکردی این محصول سطح بالا را به‌عنوان پرچم‌دار محصولات داوانتی کشف کند. سِر کریس که از زمان بازنشستگی به‌عنوان یکی از پرافتخارترین المپیکی‌های بریتانیا، فعالیت حرفه‌ای خود را در موتوراسپرت آغاز کرده است، گفت: «من در هر دور Protoura Sport را آزمایش کردم، آنها باورنکردنی هستند. اولین‌بار است که آنها را در پیست تجربه می‌کنم، در سرعت بالا واقعا خوب خودرو را نگه می‌دارند. نمی‌توانم باور کنم با وجود اینکه دائما آنها را تحت‌فشار گذاشتم، چقدر کم ساییده شده‌اند. اگر می‌توانید تایری را برای اجرای حرکات نمایشی و سرعت بالا در اینجا تهیه کنید، پس می‌دانید می‌توان هر کاری را در جاده به آن سپرد.» Protoura Sport نخستین تایری است که زمان توسعه قابل‌توجهی را در مرکز توسعه اروپایی جدید داونتی در موسسه IDIADA به خود اختصاص داده است. نتایج ارائه‌شده به تولیدکننده ازسوی موسسه‌های معتبر همچون TÜV SÜD در یکسری تست‌های فنی بیانگر عملکرد بهتر حتی نسبت به رقبا در برندهای پیشرو بودند.
عملکرد و طراحی پروتورا اسپرت که برای بازار خودروهای ممتاز طراحی شده است، آن را بین پیشروان کلاس UHP قرار می‌دهد. ازجمله ویژگی‌های کلیدی Protoura Sport ارائه چسبندگی استثنایی در سرعت‌های بالاست زیرا تضمین می‌کند چسبندگی و کنترل در جایی که نیاز است فورا ارائه می‌شود.
بلوک‌های آج به‌هم‌پیوسته با مهندسی دقیق، سیستم مدیریت هوشمند آب یکپارچه با شیارهای محیطی گسترده، برجستگی‌های ذوزنقه‌ای و فرورفتگی‌های هیدرودینامیکی بدون آنکه تاثیر منفی بر رانندگی در هوای خشک داشته باشد، سبب می‌شوند آب از ناحیه تماس دور شود. سِر کریس گفت: «تفاوت قابل‌توجهی بین Protoura Sport و سایر لاستیک‌های UHP که در گذشته امتحان کرده‌ام، وجود دارد.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =