ایرانول

در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها به منظور تکمیل سبد کالایی و افزایش سهم بازار شرکت نفت ایرانول با حضور دکتر حجت‌اله عبدالملکی، وزیر تعاون کارورفاه اجتماعی از 7محصول جدید این شرکت و همسطح با بالاترین استانداردهای ملی و بین‌المللی رونمایی شد.

به گزارش «اخبار خودرو»،در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها به منظور تکمیل سبد کالایی و افزایش سهم بازار شرکت نفت ایرانول با حضور دکتر حجت‌اله عبدالملکی، وزیر تعاون کارورفاه اجتماعی از 7محصول جدید این شرکت و همسطح با بالاترین استانداردهای ملی و بین‌المللی رونمایی شد. به گزارش روزنامه «دنیای‌خودرو» در این مراسم که در محل پالایشگاه تهران برگزار شد، دکترمیر هاشم موسوی، مدیرعامل تامین اجتماعی، دکترعلی رستمی، مدیرعامل شستا و هیات‌همراه حضور داشتند. دکتر عبدالملکی در جمع خبرنگاران گفت: «امروز در یکی از سایت‌های تولیدی ایرانول حضور داریم تا از ۷محصول جدید رونمایی کنیم. این محصولات به زودی به بازار عرضه خواهد شد.»
وی افزود: «این محصولات شامل انواع روغن‌های دیزل و موارد دیگری هستند که استانداردهای آنها ارتقای قابل‌توجهی پیدا کرده و از امروز بخشی از این محصول وارد بازار می‌شود.»
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: «خطوط تولید این شرکت در سال‌های اخیر رشد مناسبی داشته و این روند ادامه‌دار است. در تمامی مجموعه‌های صنعتی تابع وزارت کار بر تمرکز بر ارزش افزوده بیشتر تاکید داریم که در این زمینه صندوق‌های بازنشستگی کشوری، شستا و دیگر نهادهای زیرمجموعه کار سرمایه‌گذاری‌های خوبی انجام دادند البته سرمایه‌گذاری بیشتری هم صورت خواهد گرفت تا شاهد باشیم تولید محصولات به سمت ایجاد ارزش افزوده بیشتر حرکت کند.»
ایـرانـول COOLMAX و هایپر سیال خنک‌کننده- ضدیخ و ضدجوش ازجمله محصولاتی هستند که برای استفاده در انواع خودروهای سبک‌، سواری، ون، کامیونت و مینی‌بوس و سنگین‌تر، تریلر، کامیون و اتوبوس طراحی شده‌اند و در این مراسم برای اولین‌بار از آنها رونمایی شد. ایرانول موتورو MOTOROW 10w-40 روغن‌ موتورسیکلت بنزینی چهارزمانه نیز برای استفاده در موتورسیکلت چهار زمانه بنزینی و غیراتوماتیک کاربرد دارد و دارای مشخصات استاندارد JASO MA انجمن استاندارد اتومبیل ژاپن است. از دیگر محصولات جدید شرکت نفت ایرانول محصول ATF SP-IV و ATFCVT روغن‌دنده اتوماتیک خودرو است که به‌طور ویژه در خودروهای سـواری ژاپنی و کره‌ای بـا گیربکس‌های ۴ ،۵و ۶سرعته مورد استفاده قرار می‌گیرد .
ایرانول رونیا پلاس API SN PLUS 5W-30 روغن‌مـوتور بنزینی نیز از دیگر محصولات جدید شرکت نفت ایرانول است که مطابق با بالاترین سطوح کارایی APIتولید شده است. این روغن‌موتور به منظور استفاده در خودروهای بنزینی با تکنولوژی موتور TGDI طراحی شده است و با کاهش پدیده LSPI از موتورهای بنزینی توربو شارژ، محافظت می‌کند.
ایرانول TOP ENGINE E5 با استفاده از روغن پایه نیمه‌سنتتیک و مواد افزودنی مرغوب، به‌منظور مصرف در موتورهای دیزلی سنگین مطابق با استاندارد سطح آلایندگی یورو ۵ و پایین‌تر برای تمامی فصول و شرایط آب‌وهوایی ایران تولید و در مراسم روز گذشته از آن رونمایی شد.
گفتنی است در حاشیه این مراسم از پروژه موم‌گیری که از مهم‌ترین واحدها در مراحل تولید پالایشی روغن پایه است نیز بازدید شد. دکتر زارع‌پوراشکذری، مدیرعامل شرکت نفت ایرانول گفت: «افتتاح این پروژه منجر به بهبود راندمان در بخش اسلاک وکس خواهد شد و ناخالصی این محصول را پس از راه‌اندازی بخش اول از ۲۵ به ۱۵درصد و پس از اتمام پروژه به زیر ۵درصد کاهش خواهد داد.»
وی ادامه داد: «با ورود محصولات جدید به بازار و راه‌اندازی پروژه موم‌گیری در سال جاری شاهد افزایش سوددهی این مجموعه خواهیم بود.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =