رَم

دپیکاپ‌ها و محصولات کوچک‌تر از کامیونت‌ها نیازمند سیستم ترمز قدرتمند با لنت‌هایی با کیفیت هستند؛ سیستم ترمز و لنت‌هایی که بتواند در شرایط مختلف و درجاده‌های متفاوت بهترین عملکرد را ارائه دهد.

به گزارش «اخبار خودرو»،پیکاپ‌ها و محصولات کوچک‌تر از کامیونت‌ها نیازمند سیستم ترمز قدرتمند با لنت‌هایی با کیفیت هستند؛ سیستم ترمز و لنت‌هایی که بتواند در شرایط مختلف و درجاده‌های متفاوت بهترین عملکرد را ارائه دهد. موضوعی که سبب شده است شرکت خودروسازی رم برای برخی محصولاتش به‌فکر لنت‌ترمزهای متفاوت و به‌طور کلی سیستم ترمز خاص خود باشد. از این حیث همکاری با NRS Brakes توانسته پاسخگوی نیاز این شرکت آمریکایی باشد.NRS Brakes با تلفیق فناوری مدرن و با دوام بالا، خط جدیدی از لنت‌های گالوانیزه ممتاز را منحصرا برای پیکاپ‌های Ram 2500 و 3500 2019-2021 راه‌اندازی کرده است.لنت‌های ترمز NRS مطابق با قدرت و کیفیتی که پیکاپ‌های Ram به‌آن معروف هستند، عملکرد و دوام مورد نیاز صاحبان محصولات RAM را ارائه می‌کنند.
به‌گفته مدیران شرکت رم، محصولات قدرتمند این شرکت نیازمند سیستم ترمز و لنت‌های با کیفیتی هستند که درشرایط مختلف عملکرد بسیار بالایی داشته باشند و بتوانند خودرو را با بار اضافی هم متوقف کنند. همچنین محصولات رم نیازمند لنت‌ترمزی هستند که بتواند درهرشرایط آب‌وهوایی عملکرد خوبی داشته باشد و مشتریان در درازمدت نیاز کم‌تری به‌تعویض آن پیدا کنند.
مانند تمام لنت‌های ترمز NRS Brakes، سری Ram دارای اصطکاک بی‌نظیر، فناوری اتصال مکانیکی ثبت‌شده و صفحات پشتی فولادی کاملا گالوانیزه است. فولاد گالوانیزه دربرابر زنگ‌زدگی و خوردگی مقاومت می‌کند؛ به‌این معنی که لنت‌های ترمز NRS به‌طور قابل توجهی به‌تعویض کم‌تری نسبت به‌سایر لنت‌های برخوردار از خدمات پس از فروش نیاز دارند که آن‌ها را به‌مقرون‌به‌صرفه‌ترین گزینه براساس هزینه تمام‌شده برای مشتری درطول عمر خودرو تبدیل می‌کند.
علاوه‌براین، لنت‌ترمز NRS دارای مس یا سرب صفر است و این لنت‌ترمز از نظر زیست‌محیطی پاک‌ و سبز محسوب می‌شود؛ موردی که مورد درخواست مدیران شرکت رم است. NRS Brakes مستقر در تورنتو، یک شرکت پیشرو جهانی درفناوری لنت‌ترمز است و این شرکت با لنت‌های ترمز گالوانیزه ضدزنگ، بادوام‌ترین نمونه‌ها را در این بخش راهی بازار جهانی کرد و محصولات آن به‌دلیل برخورداری از کیفیت، دوام و طول عمر بالا کاملا مشهور هستند.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • AAAAA IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    رم اصلا ماشین نیست! بعدش اون دوج لطفا در زمان نوشتن مطلب رعایت کنید اسم خودروساز رو بیارید مثل این میمونه بگی که خودروسازان 508 و 301 به جای پژو خنده دار جون عزیزتون اسم خودروساز رو بیارید
  • Mehnazzzz IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    سلام من خودم خیلی عشق ماشینم ولی چیزی بنام رم نخوندم میشه بگید منظورتون کدوم ماشین؟؟؟ ... لطفا کامنتم رو منتشر کنید اگر رسانه ای هستید که منعطف باشید باید کامنت های مخاطبانتان رو منتشر کنید باتشکر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

آخرین اخبار