روغن

به‌گفته این متخصصان با سابقه در حوزه خدمات‌رسانی به خودروهای دیزل، مهم‌ترین دلیلی که راننده‌های وسایل نقلیه باربری و مسافربری به یک روانکار اعتماد می‌کنند، ماده اصلی تولید روانکار یعنی روغن پایه است.

به گزارش «اخبار خودرو»،محسن نوروزی و احمد شیرانی از سال 1389 فعالیت خود را در زمینه ارائه خدمات به خودروهای سنگین و نیمه‌سنگین آغاز کرده و در این ۱۱ سال و از ابتدای فعالیت خود در استان اصفهان با راه‌اندازی دو شعبه به‌نام‌ «راننده سلام» در خیابان امیرکبیر با موتوسل همکاری می‌کنند. در ادامه پای صحبت‌های این دو می‌نشینیم زیرا بیش از هرچیزی بر تنوع و کیفیت محصولات در سبد روانکارهای دیزلی تولیدشده برند موتوسل شامل روغن موتور، واسکازین و ضدیخ تاکید دارند.

روغن‌پایه، مهم‌ترین عامل در انتخاب سنگین‌سواران
به‌گفته این متخصصان با سابقه در حوزه خدمات‌رسانی به خودروهای دیزل، مهم‌ترین دلیلی که راننده‌های وسایل نقلیه باربری و مسافربری به یک روانکار اعتماد می‌کنند، ماده اصلی تولید روانکار یعنی روغن پایه است. آنها گفتند: «به دلیل استفاده همیشگی و پایدار از روغن پایه مرغوب در محصولات موتوسل شاهد توجه و استقبال مشتریانمان بوده‌ایم. به دلیل فرمولاسیون‌ انحصاری و مطابق با الزامات کیفی بالای API همچنین استانداردهایی که سبد محصولات موتوسل دارد، این برند موفق شده است اعتماد مشتریان را جلب کند.»

روغن «HP» نیازهای رانندگان را تامین می‌کند
نوروزی و شیرانی درباره محصولی خاص صحبت کردند که توانسته است از همان ابتدا، به دلیل قابلیت حفظ فشار بالای روغن در شرایط سخت نظر بسیاری‌از مشتریان را به خود جلب کند. آنها اشاره کردند فرمولاسیون ویژه این محصول (که دارای مولکول‌های ستاره‌ای است) باعث می‌شود خیال رانندگان از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین معضل جاده‌ای که همان افت فشار است، آسوده شود. همچنین به صورت تجربی آنها مشکلی از بابت تبخیر و فرسایش نداشته‌اند.
علاوه‌بر این کیلومتر کارکرد این محصول نسبت‌به سایر گزینه‌های موجود در بازار بیشتر بوده و طی همین کارکرد نیز حفظ کیفیت و خواص را شاهد بوده‌اند. این در حالی است که در تست‌های میدانی ما نیز ثابت شد توان پیمایشی این محصول به مراتب فراتر از انتظار است، به‌گونه‌ای که براساس ۳۰۰ تا ۴۰۰ تست‌انجام شده، برآیند آن بسیار خوب و بدون مشکل خاصی بوده است.

بیمه‌نامه محصول «HP» باعث اطمینان مصرف‌کننده است
«راننده سلام» درخصوص محصول HP تا به‌حال با هیچ گلایه‌ای روبه‌رو نشده، البته ارائه تضمین از بابت پرداخت خسارت توسط بیمه ‌نامه در این محصول باعث شده است مشتری با خیالی راحت سراغ آن برود. به‌گونه‌ای که هنگام ارائه بیمه‌نامه لبخند رضایت مشتری را مشاهده می‌کنیم.

کیفیت و توان پیمایشی واسکازین‌های موتوسل تضمین شده است
نوروزی دلیل اصلی اعتماد مجموعه «راننده سلام» و درنهایت مصرف‌کنندگانش به واسکازین‌های موتوسل را کارایی عالی در کیلومترهای بالا و همچنین حفظ کیفیت در مدت استفاده می‌داند؛ به‌عنوان‌مثال حداقل یک‌صد هزار کیلومتر از این محصول بدون افت کیفیت استفاده می‌شود.

به کیلومتر کارآیی توجه داشته باشید
در پایان گفت‌وگو، مالکان «راننده سلام» توصیه‌ای به رانندگان خودروهای سنگین داشتند: «در بسیاری‌از موارد دیده شده رانندگان به خاطر پیمایش‌های طولانی دچار مشکل می‌شوند.» آنها توضیح دادند: «بسیار دیده شده است محصولی با ۲۰هزارکیلومتر کارآیی، در کیلومتر ۲۲هزار تعویض می‌شود. این در حالی است که روغن در خارج از کیلومتر استاندارد، خواص خود را از دست می‌دهد، ویسکوزیته آن پایین می‌آید و خواص لغزندگی آن از بین می‌رود که این موضوع باعث ذوب شدن یاتاقان‌ها می‌شود. موضوع اصلی اینجاست چنین مشکلاتی در درازمدت خود را نشان می‌دهند و به صورت لحظه‌ای نمی‌توان آثار آن را مشاهده کرد. اگرچه تصور رانندگان این است با ۵۰۰ یا هزار کیلومتر پیمایش بیشتر؛ مشکلی ایجاد نمی‌شود اما در حقیقت با طی کردن این کیلومترها، زیان واردشده بیشتر از صرفه‌جویی انجام شده است و به همین خاطر پیشنهاد می‌کنیم، رانندگان حتی همین ۵۰۰ تا هزار کیلومتر را زودتر از موعد، اقدام به تعویض کنند.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

آخرین اخبار