کد خبر: 238218
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲
جک J7

محمدرضا پورکاظمی معاونت فروش و بازاریابی کرمان موتور در مراسم تحویل اولین سری جک S5 با پیشرانه جدید TGDI از برنامه این شرکت برای عرضه سدان جدید جک J۷ در سال آینده خبر داد.

به گزارش «اخبار خودرو»،محمدرضا پورکاظمی معاونت فروش و بازاریابی کرمان موتور در مراسم تحویل اولین سری جک S5 با پیشرانه جدید TGDI از برنامه این شرکت برای عرضه سدان جدید جک J۷ در سال آینده خبر داد.

این سدان 4.7 متری از پیشرانه 1.5 لیتری توربو با حداکثر توان 150 اسب بخار بهره می‌برد و گیربکس نسخه اتوماتیک آن از نوع CVT است.

حضور جک J7 در بازار ایران قطعی شد

خودروسازی جک (JAC) درحال آماده‌شدن برای حضوری پررنگ‌تر در به بازار ایران است. کرمان موتور که برند جدید کی‌ام‌سی (KMC) را برای مونتاژ محصولات جک، راه‌اندازی کرده است، بعد از معرفی پیکاپ کی‌ام‌سی T8 و همچنین کراس‌اور کی‌ام‌سی K7 حالا به سراغ پرچمدار سدان‌های جک رفته است. خودرویی که در بازار چین بنام جک A5 شناخته می‌شود ولی در برخی بازارهای صادراتی، از جمله روسیه و آمریکای جنوبی، با نام جک J7 بدست مشتریانش می‌رسد.

جک در نسل جدید محصولاتش، که با برند ریفاین یا Refine در بازار آسیا شناخته می‌شوند، از الگو و قاعده خاصی پیروی نمی‌کرد طوری که انگار طراحانش برای خلق هر محصول، از قانون «سعی و خطا» استفاده کرده‌ بودند! برای پی‌بردن به این موضوع، کافی است طراحی پیکاپ جک T6 را ببیند و آنرا با پیکاپ جک T8 مقایسه کنید؛ یا مثلا طراحی جک S5 را با جک S4 بسنجید؛ بله! هیچ نقطه مشترکی میان این خودروها نیست.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ع ن IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    0 2
    هوالرؤوف؛ قیمت هابایدمناسب باشدتااستقبال گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =