روغن موتور

پس از خروج توتال از ایران و لغو همکاری با شرکای ایرانی، ‌این‌بار قرار است فرانسوی‌ها با یک برند ناشناخته در ایران به بازار کشور ورود کنند.

به گزارش «اخبار خودرو»،پس از خروج توتال از ایران و لغو همکاری با شرکای ایرانی، ‌این‌بار قرار است فرانسوی‌ها با یک برند ناشناخته در ایران به بازار کشور ورود کنند. به گزارش روزنامه «دنیای‌خودرو» پس از خروج آمریکا از برجام توتال فرانسه به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده روانکار در این کشور، ‌همکاری با شریک تجاری خود را پایان داد تا درنهایت نشان تجاری جدیدی به‌نام «به‌تام روانکار» متولد شود. حال پس از گذشت چند سال خبرها حکایت از امضای یک قرارداد همکاری و تولید یک نشان تجاری دیگر از فرانسه دارند.
برندی که اگرچه تا پیش از این به صورت وارداتی و محدود در بازار ایران توزیع شده بود حالا قرار است از ابتدای سال آینده پس از تولید در سایت تولیدی در ایران، ‌روانه بازار کشور شود. برخلاف «الف» و «توتال» که تاییدیه‌های خودروسازان فرانسوی را با خود یدک می‌کشیدند و همین اعتبار باعث اقبال خوب فرانسوی‌سوارها به این روغن ‌شده بود ،این برند کمتر شناخته‌شده از داشتن امضای خودروسازان هموطن خود محروم است.
اما بررسی‌های خبرنگار روزنامه «دنیای‌خودرو» از بازار فرانسه نشان می‌دهد این برند روغن‌موتور از استقبال به‌نسبت مطلوبی در سرزمین مادری خود برخوردار است و حتی روغن‌پایه خود را از توتال فرانسه تامین می‌کند.به گزارش روزنامه «دنیای‌خودرو» این روغن‌موتور فرانسوی از ماه‌های ابتدایی سال 1401 تولید و در کنار رقبای آلمانی در بازار کشور عرضه خواهد شد. در لیست محصولات وارداتی این برند فرانسوی انواع روغن‌موتور بنزینی و روغن‌دنده دیده می‌شود. به‌نظر می‌رسد شرکت طرف قرارداد ایرانی قرار است سبد کاملی از محصولات همکار فرانسوی خود را در ایران تولید و عرضه کند. ناگفته نماند به‌رغم‌آنکه هنوز این محصول در بازار عرضه نشده اما باچالش‌هایی مواجه شده است، زیرا بررسی‌ها نشان می‌دهند عده‌ای با تقلب و تغییر در حروف و نوشتار این برند درحال عرضه محصولات تقلبی آن هستند. چنین اقدامی بازاریابی این فرانسوی نوظهور را کمی مشکل می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =