تویوتا لندکروزر

سال‌هاست نام بریجستون در بین ۱۰ برند مطرح تایر در دنیا دیده و گفته می‌شود از رقبای بسیار سرسخت برند میشلن است.  این کمپانی بااستفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا و همچنین متریال مرغوب توانسته است تایرهایی باکیفیت و  با عملکرد عالی را روانه‌ بازار جهانی کند.

به گزارش «اخبار خودرو»،کمپانی بریجستون سال ۱۹۳۱ تاسیس شد و با گسترش فعالیت و توسعه کارخانه‌های خود در سراسر دنیا توانست یکی از ابرقدرت‌ها در زمینه‌ تولید تایر باشد. این شرکت برند معتبر دیگری نیز با نام شناخته‌شده‌ فایرستون دارد. سال‌هاست نام بریجستون در بین ۱۰ برند مطرح تایر در دنیا دیده و گفته می‌شود از رقبای بسیار سرسخت برند میشلن است.
این کمپانی بااستفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا و همچنین متریال مرغوب توانسته است تایرهایی باکیفیت و با عملکرد عالی را روانه‌ بازار جهانی کند. طرح گل Dueler H/T D840 برند بریجستون به‌طور گسترده به‌عنوان تجهیزات اصلی در انواع پیکاپ‌های سبک، ون‌ها، کراس‌اوورها و شاسی‌بلندها استفاده می‌شود زیرا برای ارائه چسبندگی و فرمان پذیری در تمام سال طراحی شده همچنین یکی از لاستیک‌های کم‌صدا در کلاس لاستیک‌های تمام‌فصول است. ترکیب بهینه‌شده آج تمام فصل باعث می‌شود لاستیک سواری نرم و راحت داشته باشد. به‌طوری‌که هنگام رانندگی متوجه خواهید شد سواری این لاستیک چقدر راحت است.
شیار وسط تایر و شانه‌های لاستیک باعث می‌شوند لاستیک در انواع پیچ‌ها پایداری عالی داشته باشد، همچنین ترمزگیری و شتاب خوبی را در این جاده‌ها ارائه دهند. شیارهای ریز سطح تایر نیز باعث افزایش چسبندگی در سطوح بارانی شده و از خطر هیدروپلنینگ و لغزش تایر جلوگیری کرده است. این شیارهای همچنین به فرمان‌پذیری بهتر تایر در جاده‌های برفی (برف‌سبک) کمک می‌کنند، اگرچه عملکرد زمستانی نقطه قوت واقعی این تایر نیست. در داخل تایر نیز دو تسمه فولادی با بدنه بند پلی‌استر وجود دارد که استحکام و دوام و همچنین راحتی سواری را بهبود می‌بخشد. تایرهای جدید از چسبندگی عالی در جاده‌های خشک، عملکرد بی‌نظیر در پیچ‌ها، چسبندگی عالی در جاده‌های بارانی و مقاومت در برابر هیدروپلنینگ برخوردارند. ارائه سواری راحت و بی‌صدا و چسبندگی مطلوب در زمستان ازجمله ویژگی‌هایی هستند که بریجستون بر آنها تاکید دارد. این لاستیک در سایزهای متنوع عرضه می‌شود به‌همین‌دلیل برای رانندگی در جاده و خارج از جاده مناسب خواهد بود. این تایر به‌دلیل برخورداری از طراحی منحصربه‌فرد، می‌تواند برای آفرود نیز مناسب باشد. همچنین گزینه خوبی برای خودروهای شاسی‌بلند و کراس‌اوور مانند تویوتا پرادو دو در و چهار در، تویوتا هایلوکس، فوتون تونلند، فوتون ساوانا، آمیکو آسنا، جی‌ام‌سی، هیوندای توسان، لکسوس، اف جی کروزر، نیسن سافاری و غیره ... به‌شمار می‌رود. ازسوی‌دیگر می‌توانید لاستیک بریجستون مناسب تویوتا پرادو دو و چهار در را با طرح گل Dueler H/T D840 به‌ قیمت مناسب و خدمات پس از فروش از هایپرتایر خریداری کنید. همان‌گونه که گفته شد این طرح گل از لاستیک ژاپنی بریجستون برای هایلوکس نیز مناسب است زیرا می‌تواند عملکردی عالی در آفرود و جاده داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =