کد خبر: 238494
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹
ب‌ام‌و 530

پرشیاخودرو طی مدت اخیر تعدادی از مدل‌های ب‌ام‌و را به‌روش اقساطی برای فروش آگهی کرده و یکی از این خودروها یک دستگاه ب‌ام‌و 530 مدل 2017 است که رنگ بدنه آن خاکستری است و از تودوزی موکا بهره می‌برد.

به گزارش «اخبار خودرو»،پرشیاخودرو طی مدت اخیر تعدادی از مدل‌های ب‌ام‌و را به‌روش اقساطی برای فروش آگهی کرده و یکی از این خودروها یک دستگاه ب‌ام‌و 530 مدل 2017 است که رنگ بدنه آن خاکستری است و از تودوزی موکا بهره می‌برد. این ب‌ام‌و 530 به‌این تجهیزات مجهز است: کیت بدنه M، بال عقب (اسپویلر عقب)، گرمکن و سردکن صندلی‌های جلو، گرمکن صندلی‌های عقب، ماساژور صندلی‌های جلو، دوربین 360 درجه، سیستم صوتی باورز و رادارهای نظارتی. ب‌ام‌و 530 مدل 2017 را با کارکرد 13 هزار و 250 کیلومتر می‌توان با پرداخت پیش‌پرداخت یک میلیارد و 590 میلیون‌تومان با بازپرداخت 36 ماهه خریداری کرد. مشخصات 530 بسیار نزدیک به‌ب‌ام‌و 528 نسل قبلی است؛ اما زیر کاپوت این خودرو یک موتور کاملا جدید دو لیتری چهارسیلندر توربو قرار دارد. این موتور می‌تواند ۲۵۵ اسب‌بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتون‌متر گشتاور تولید کند و نیروی موتور همانند قبل از طریق یک گیربکس هشت دنده خودکار به‌چرخ‌های عقب انتقال پیدا می‌کند و می‌تواند سری ۵ جدید را ظرف ۶.۲ ثانیه به‌سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند که یک‌دهم ثانیه نسبت به‌نسل قبلی سریع‌تر است.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
    0 0
    خخخخخخخ
  • میم IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
    0 0
    کسیکه بتونه این همه به ماشینی که سه چهارم قیمتش فیکه قسط بده وجود نداره.چون یا مثل ما بزور پول ماشین ایرانی رو میتونه جور کنه یا کلا پولداره یه ضرب اینارو میخره ۶ ماه تا یکسال استفاده میکنه میفروشه به یکی دیگه و یه خوشکله دیگه رو میشینه.حالا اینکه کلا کسی بخاطر داستان برجام اینارو با این قیمته فیک نمیخره که میخوان قسطی بندازن به یکی،اینم یه حرفه دیگه اس.فعلا گرون کنید اصلا هزار میلیارد یه بی ام و.کیه که بخره

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

آخرین اخبار