ون سیتروئن اسپیس تورر‌

در این میان ون‌های بزرگ مرسدس‌بنز کلاسV، سیتروئن اسپیس تورر، فولکس‌واگن، ون ویوارو لایف و تویوتا پروایس در پنج رده نخست به رقابت پرداخته‌اند.

به گزارش «اخبار خودرو»،وب‌سایت خارجی هی‌کار (HEYCAR) در ماه‌های پایانی سال 2021 یک نظرسنجی از شهروندان اروپایی انجام داد تا براساس آن، بهترین‌ ون‌های 2021 در اروپا از نظر مردم را معرفی کند. بر این اساس مردم به خودروهایی رأی داده‌اند که از نظر آن‌ها بیشترین کارایی، بهترین طراحی ظاهری و برترین مشخصات فنی را در اختیار دارند. در ادامه این گزارش نگاهی خواهیم داشت به 5 ون برتر و مردمی در بازار اروپا در سال گذشته میلادی. در این میان ون‌های بزرگ مرسدس‌بنز کلاسV، سیتروئن اسپیس تورر، فولکس‌واگن، ون ویوارو لایف و تویوتا پروایس در پنج رده نخست به رقابت پرداخته‌اند.
سیتروئن «اسپیس تورر» (سال رونمایی 2016)
ون سیتروئن اسپیس تورر یک ون بزرگ و کارآمد در این نظرسنجی شناخته شده است. این ون فضای بزرگی دارد و با سه نسخه 5، 7 یا 9 صندلی انتخاب گسترده‌ای را در اختیار متقاضیان می‌گذارد. اسپیس تورر با فرمان‌پذیری آسان، هدایت آسانی را در مسیرهای شلوغ و حتی مسیرهای بزرگراهی در اختیار رانندگان قرار می‌دهد. این خودرو در مدل‌های خانوادگی و تجاری در دسترس است و نیاز تمام متقاضیان را برآورده می‌کند. تمام مدل‌های این خودرو مجهز به کیت‌های کاربردی مانند سنسورهای پارک و سیستم اطلاعات سرگرمی هستند و این امکان را دارند که با برداشته شدن صندلی ردیف سوم، فضای بار بزرگ‌تری داشته باشند. نسخه‌های دیزلی این خودرو هم با موتورهای 1.5 و 2لیتری و با قدرت 150 و 180 اسب‌بخار و با گیربکس هشت سرعته ارائه می‌شوند. این در حالی است که سایر مدل‌های این خودرو با گیربکس شش سرعته دستی عرضه می‌شوند.

ون «ویوارولایف واکسهال» (رونمایی در سال 2015)
ون ویوارو واکسهال طی سال‌ها به‌عنوان یکی از بهترین ون‌های پنل در اروپا شناخته می‌شود. با این حال در سال 2019، واکسهال با تولید ویوارو لایف، تمرکز خود را به‌سوی بازار مدل‌های خانوادگی سوق داد و به یک موفقیت بزرگ در این زمینه دست پیدا کرد. بیشترین بخش از موفقیت این ون ناشی‌از آن است که فناوری مشابهی با سیتروئن اسپیس تورر دارد. درنتیجه یک باربری راحت و قابلیت حمل بین 5 تا 9 نفر را دارد. باید به این نکته توجه داشت که ون واکسهال بین شرکت‌های شاتل فرودگاهی و رانندگان تاکسی بسیار محبوب است. این ون نیز مانند اسپیس تورر با برخی بهترین‌های موتورهای دیزلی 1.5 و 2لیتری عرضه می‌شود. مدل‌های پایه این ون دارای بلوتوث، کنترل‌های صوتی و تلفن‌های روی ستون فرمان، کروز کنترل‌، آینه‌های برقی و یک جفت در کشویی جانبی هستند.

ون «فولکس‌واگن» (رونمایی 2015)
فولکس‌واگن Caravelle با ترکیبی هوشمندانه از ابعاد بزرگ ون، ویژگی‌های رانندگی و کیفیت کابین یک هاچ‌بک خانوادگی لوکس و تامین نیازها تولید شده است. این نیز ون موردعلاقه شرکت‌های تاکسیرانی، شاتل‌های فرودگاه، راننده‌ها و خانواده‌هاست. همه مدل‌های این ون از رانندگی راحت برخوردارند و با صندلی‌های بزرگ عرضه می‌شوند و به‌راحتی هفت مسافر بزرگسال را جابه‌جا می‌کنند. اکثر مدل‌های این خودرو دارای کنترل‌های تهویه جدگانه هستند. این ون یکی از بهترین‌ها در کلاس خود برای حمل‌ونقل جاده‌ای است. فرمان‌پذیری آسان به همراه کنترل بدنه نرم و صدای کم موتور باعث می‌شوند این فولکس‌واگن مناسب مسیرهای طولانی باشد.

تویوتا «پروایس» (رونمایی در سال 2016)
تویوتا این واقعیت را پنهان نمی‌کند که پروایس ورسو، بیشتر شرکت‌های تاکسیرانی و شاتل‌های فرودگاهی را هدف قرار داده اما این ون امکانات بسیاری را برای خریداران خودروهای خانوادگی عرضه کرده است. پروایس ورسو رانندگی آسان را در کنار استانداردهای روز دنیا برای خریداران به ارمغان می‌آورد. موتورهای دیزلی تصفیه‌ شده و کارآمد هستند در حالی که هندلینگ آن، تویوتا را برای استفاده در شهر و بزرگراه مناسب جلوه می‌دهد. برخلاف برخی رقبای خود، این ون با پنج سال گارانتی به صورت استاندارد به فروش می‌رسد.

ون مرسدس‌بنز «کلاس V» (رونمایی در سال 2015)
ون 8صندلی مرسدس‌بنز کلاس V یک خودرو بزرگ و باکیفیت با هندلینگ خوب در جاده و طراحی لوکس است. این ون در حالت استاندارد با هفت صندلی عرضه می‌شود اما مدل هشت نفره آن نیز در بازار موجود است. موتور دیزلی 2 لیتری در این خودرو، مدل استاندارد و به‌روز است که نسبت به مدل‌های قدیمی ارتقا یافته و عملکرد جاده‌ای راحتی را برای این خودرو به همراه آورده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =