صنایع هوایی

براساس این توافق، روغن‌موتور و سایر خدمات مرتبط با سرویس‌های هوایی در زمینه روانکارها براساس استانداردهای جدید پایدارسازی توسعه خواهند یافت.

به گزارش «اخبار خودرو»،شرکت نیکو «Nyco» که یکی از مهم‌ترین روانکارسازان فرانسه به‌شمار می‌رود، توافق استراتژیکی با ایرلاین اصلی این کشور یعنی «ایرفرانس» منعقد کرده است. براساس این توافق، روغن‌موتور و سایر خدمات مرتبط با سرویس‌های هوایی در زمینه روانکارها براساس استانداردهای جدید پایدارسازی توسعه خواهند یافت. ایرفرانس از سال ۲۰۱۷ محصول «توربونیکواویل ۶۰۰» را در هواپیماهای مختلف استفاده می‌کرد؛ ازجمله آنها می‌توان به جت مسافربری پرطرفدار ایرباس A320 و دیگر اعضای خانواده این هواپیما اشاره کرد.
خانواده بوئینگ۷۷۷ و ایرباس A220 از دیگر مصرف‌کنندگان این محصول نیکو بودند زیرا ایرفرانس تشخیص داده بود برای پروازهای طولانی‌مدت بیشترین کارایی و کیفیت را ارائه می‌کند. حال این ایرلاین انتظار دارد براساس استاندارد GE-90 (مختص ناوگان بوئینگ ۷۷۷) و نمونه جدیدتر آن یعنی CF6-80 (مختص ناوگان ایرباس‌های سری A330) محصولات جدیدی مصرف کند. طبق این همکاری نیکو تایید کرده است اهداف آنها متمرکز بر استفاده از ظرفیت‌هایشان برای سود جستن از مزایای خاص و نوآوری‌هایی است که به بحث پایدارسازی و ایجاد بستر برای همکاری طولانی‌مدت با شرکت‌های سازنده «OEM» ازجمله هواپیماسازان و موتورسازان خواهد بود. پدرو داسی، رئیس بخش هوانوردی غیرنظامی نیکو گفت: «این قرارداد مشارکت نزدیک‌تر و همکاری بین نیکو و ایرفرانس را به واقعیت تبدیل می‌کند. این تصمیم در سال 2014 و با حمایت NYCO از ایرفرانس از طریق پیشنهاد استفاده از گریس‌های چندمنظوره آنها آغاز شد و خوشبختانه در ارزیابی خدمات TURBONYCOIL® 600 در هواپیماهای مختلف ایرفرانس به نتایج خوبی رسید، بنابراین تصمیم گرفت این مسیر را ادامه دهد. ما به این اعتماد متقابل افتخار می‌کنیم و خوشحالیم در کنار ایرفرانس در توسعه روان‌کننده‌های جدید پایدار برای هواپیماها و صنعت کار می‌کنیم.»
دیدیه وِرت، معاون ناوگان و مهندسی موتور ایرفرانس گفت: «ارزیابی موفقیت‌آمیز محصولات و خدمات نیکو توسط ایرفرانس نشان داد نیکو می‌تواند با بهترین‌های این صنعت رقابت کند. مشتاقانه منتظر همکاری با نیکو برای توسعه محصولات پایدار مطابق با اهداف سلامت و ایمنی ایرفرانس و همچنین کسب تجربه و الزامات یک ایرلاین معتبر هستیم.»

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =