سپاهان‌باتری

شرکت‌هایی که با دقت به‌تولید می‌پردازند و کیفیت بالایی نیز ارائه می‌کنند. درحوزه باتری نیز شرکت‌های بسیاری حضور دارند و کیفیت مناسبی نیز ارائه می‌کنند که یکی از آن‌ها که توانسته عنوان واحد نمونه استانی را دراداره استاندارد از آنِ خود کند، مجتمع صنعتی «سپاهان‌باتری» است.

به گزارش «اخبار خودرو»،ارائه کیفیت بالا و رعایت استانداردها موضوعی است که از هر تولیدکننده‌ای انتظار می‌رود. برخی شرکت‌ها استانداردها را رعایت نمی‌کنند یا در رعایت آن دقت لازم را ندارند. اما هستند شرکت‌هایی که با دقت به‌تولید می‌پردازند و کیفیت بالایی نیز ارائه می‌کنند. درحوزه باتری نیز شرکت‌های بسیاری حضور دارند و کیفیت مناسبی نیز ارائه می‌کنند که یکی از آن‌ها که توانسته عنوان واحد نمونه استانی را دراداره استاندارد از آنِ خود کند، مجتمع صنعتی «سپاهان‌باتری» است. درهمین زمینه مهندس گل‌کیش، مدیر کیفیت شرکت «سپاهان‌باتری» به‌روزنامه «دنیای‌خودرو» می‌گوید: «سپاهان‌باتری طی سال‌های گذشته همواره سعی بر تولید محصولات با کیفیت داشته و در این راستا پروژه‌های مختلفی برای ارتقای سطح کیفی محصولات خود پیاده‌سازی کرده است.» وی‌ می‌افزاید: «دلایل بسیاری سبب این اتفاق شده است. به‌عنوان مثال مدیران بخش کنترل کیفی و همچنین مدیران بخش تحقیق و توسعه درطول یک سالی که مورد ارزیابی قرار گرفته‌ایم، فعالیت مستمری داشته و نظارت ویژه‌ای بر تولید داشته‌اند. همچنین سعی کردیم کل سازمان در فعالیت‌های آموزشی مرتبط با وظایفشان به‌سطح بالایی ارتقا پیدا کنند.» این مدیر شرکت «سپاهان‌باتری» درادامه تاکید می‌کند: «سپاهان‌باتری در بخش سیستم‌های مدیریت کیفیت و به‌دست آوردن ایزوهای جدید و گواهینامه‌های سیستم‌های مدیریت معتبر نیز همواره فعال بوده و این بخش نیز امتیاز خوبی برای شرکت و درراستای کسب عنوان واحد نمونه استانی به‌دست آورد.» مهندس گل‌کیش، مدیر کیفیت شرکت «سپاهان‌باتری» درادامه تصریح می‌کند: «آنچه درموفقیت سپاهان‌باتری نقش داشته این است که توانستیم درحوزه‌های مختلف ارتقای سطح کیفیت‌مان را به‌درستی به‌نمایش بگذاریم. درزمینه تجهیزات مورد استفاده برای تولید و همچنین تجهیزات مورد نیاز برای آزمایش محصولات نیز از بهترین تکنولوژی‌ها بهره گرفتیم که این موضوع خود منجر به‌جلب رضایت مشتریان و ارتقای سطح کیفی محصول شد و همین مساله روی کار ما تاثیر مثبت گذاشت.» وی می‌افزاید: «آموزش مناسب نیروها و تجهیزات باکیفیت و به‌روز درآزمایشگاه سپاهان‌باتری سبب شد هرزمان مغایرتی درپیاده‌سازی استانداردها به‌چشم می‌خورد، با سرعت عمل تغییرات لازم را اعمال می‌کردیم و تمام این فاکتورها درانتخاب سپاهان‌باتری به‌عنوان واحد نمونه استانی دخالت داشتند.»
وی همچنین تاکید می‌کند: «ارتقای سطح فناوری، تکنولوژی و افزایش کیفیت محصولات جدید نیز جزو مواردی بوده که سپاهان‌باتری در مدت اخیر روی آن سرمایه‌گذاری کرده است. همچنین با وجود تحریم‌ها شرکت سپاهان‌باتری درحوزه صادرات نیز موفق عمل کرده و همین مساله سبب شد شرکت امتیازات خوبی را برای کسب عنوان واحد نمونه تولیدی به‌دست آورد.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =