بشکه‌های پلاستیکی

امروزه بشکه‌های پلاستیکی ۲۲۰ لیتری به بخش مهمی از نیاز شرکت‌ها تبدیل شده‌اند.  علاوه‌بر حفظ و نگهداری محصولات یا مواد شیمیایی، این بشکه‌های پلاستیکی برای نگهداری ضایعات تا زمان دفع نهایی‌ کارآمد هستند.

به گزارش «اخبار خودرو»،محصولات روانکار را می‌توان در بسته‌بندی‌های مختلفی حمل کرد اما این بسته‌بندی‌ها باید از استانداردهای لازم برخوردار باشند. امروزه بشکه‌های پلاستیکی ۲۲۰ لیتری به بخش مهمی از نیاز شرکت‌ها تبدیل شده‌اند. علاوه‌بر حفظ و نگهداری محصولات یا مواد شیمیایی، این بشکه‌های پلاستیکی برای نگهداری ضایعات تا زمان دفع نهایی‌ کارآمد هستند. ازسوی‌دیگر این بشکه‌های پلاستیکی به کاهش اثرات مخرب فعالیت‌های بشر بر محیط‌زیست نیز کمک می‌کند. قبل از پرداختن به انواع بشکه پلاستیکی، به اختصار به کارکرد بشکه‌های پلاستیکی و مزایای آنها اشاره می‌کنیم.

کاهش اثرات زیست‌محیطی
بشکه پلاستیکی 220 لیتری به کاهش ردپای انسان در محیط‌زیست ازطریق ذخیره انرژی، کاهش استفاده از مواد و همچنین انتشار کربن کمک می‌کنند. هزینه استفاده از این بشکه‌های پلاستیکی مهار، ذخیره‌سازی و انتقال محصولات مشتری چندبرابر کمتر از دیگر موارد است.

کمک به کاهش ضایعات
مطالعات نشان می‌دهند استفاده از بشکه پلاستیکی برای بسته‌بندی در کاهش ضایعات بسیار موثر است. خاصیت حفظ هوا درون بشکه، ویژگی غیرقابل نفوذ بودن علاوه‌بر تحمل تغییرات شدید آب‌وهوایی، یک محیط امن برای ذخیره مواد قابل‌مصرف را ایجاد کرده است. بشکه‌های پلاستیکی عمر مفید موادغذایی و دیگر مواد خوراکی و قابل‌مصرف را افزایش می‌دهند.

قابلیت بازیافت
بشکه پلاستیکی 220لیتری می‌تواند بازیافت و به دیگر مواد تبدیل شود. خاصیت دوستدار محیط‌زیست‌ بودن پلاستیک‌ها، آن‌ها را به مناسب‌ترین گزینه برای ذخیره، بسته‌بندی، انتقال و نگهداری محصولات مختلف اعم‌از صنایع غذایی، دارویی، نقاشی و شیمیایی، تبدیل کرده است.
انواع بشکه پلاستیکی 220لیتری
بشکه‌های پلاستیکی 220لیتری در 2 نوع تولید و شامل بشکه پلاستیکی درباز و بشکه پلاستیکی در بسته می‌شوند. البته هرکدام دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی هستند. بشکه پلاستیکی ۲۲۰لیتری دهانه بسته؛ ویژه مواد شیمیایی، پتروشیمیایی، صنعتی و دارویی است. این مدل به دلیل برخورداری‌ از رینگ در بالای هر بشکه و نداشتن دستگیره برای جابه‌جایی (Handleless) نسبت به سایر مدل‌ها از مقاومت بیشتری در برابر تنش و ضربه‌های وارده برخوردار است. این بشکه‌ها از نوع دهانه بسته و دارای دو در با قطر ۲ و ۲.۵ اینچ هستند. به منظور افزایش ایمنی بشکه‌ها، یکی از درها به‌صورت سوپاپ‌دار طراحی شده تا هنگام تغییر فشار داخلی بر اثر اختلاف ارتفاع و دمای هوا بشکه دچار تغییر حالت نشود. همچنین هر دو در توسط پلمپ‌های محافظ برای جلوگیری از هرگونه دستکاری مواد بسته شده‌اند. این بشکه‌ها در صنایع روغن و گریس همچنین انواع روغن‌های سنتتیک، روغن‌های دنده و روغن‌های صنعتی به‌دلیل ویژگی‌های خاص ازجمله نگهداشتن تمیزی روغن در بالاترین سطح ممکن (ناس) قابل‌استفاده هستند. همچنین این بشکه‌ها در صنایع نفت و گاز، پتروشیمی، صنایع نظامی، صنایع شیمیایی، صنایع غذایی، آرایشی، بهداشتی و شرکت‌های داروسازی نیز قابل‌استفاده هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =