تعویض و سرویس تایر

یکی از مدیران شعبه نورث‌همپتون مجموعه‌های تعمیرگاهی در انگلستان، تیمی کاملا زنانه متشکل از کارشناسان خودرو را مدیریت می‌کند تا کلیشه‌های قدیمی را تغییر دهند.

به گزارش «اخبار خودرو»،یکی از مدیران شعبه نورث‌همپتون مجموعه‌های تعمیرگاهی در انگلستان، تیمی کاملا زنانه متشکل از کارشناسان خودرو را مدیریت می‌کند تا کلیشه‌های قدیمی را تغییر دهند. این مدیر خوشفکر قصد دارد فضایی را ایجاد کند که به باورش خوش‌استقبال‌ترین محیط برای مشتریان در این صنعت است.
کیم دور که از نگرانی و استرس هنگام بردن خودرویش به تعمیرگاه خسته شده بود، تصمیم گرفت راهکاری حرفه‌ای را ارائه دهد و کلیشه‌های رایج و مرتبط با محوطه‌های گاراژسرویس خودرو را از بین ببرد. او محیطی گرم و دلپذیر را در یکی از نمایندگی‌های برند In Town Automotive مستقر در شهر نورث‌همپتون ایجاد کرده که شامل فضای بازی کودکان، یک فید ویدیو آنلاین برای نمایش کار تکنسین‌ها و به‌روزرسانی‌ها و همچنین گل‌های تازه از گل‌فروشان محلی است.
کمپانی In Town Automotive جدیدترین مجموعه مستقلی است که به یکی از شرکای شبکه تعمیرگاه‌های First Stop تبدیل شده، البته کیم هم درحال‌حاضر فصل جدیدی را برای گاراژ نورث‌همپتون آنها رقم زده است زیرا از کادری کاملا زنانه در بخش‌های پشتیبانی فروش، بازاریابی، تعمیرات، بررسی فنی و خرید برای تکمیل فعالیت روزانه خود بهره می‌برد.
کیم در کنار لی مانز، الکس جانسون و کارن رو فعالیت می‌کند. او از تجارب فردی آنها به‌عنوان تکنسین‌های باتجربه استفاده می‌کند. آنها کارشان را به‌عنوان کارآموز در بخش خدمات پس از فروش آغار کردند و تا مدیریت خدمات پیش رفته‌اند کرده‌اند.
آنها بر این باور هستند که از نخستین مراکز تعمیرگاهی زنانه در خرده‌فروشی‌های مرتبط با صنعت خودرو هستند. البته مهارت‌های جمعی آنها سبب شده است جوایز متعددی ازجمله جایزه گاراژ سال اتومکانیکا را به‌دست بیاورند. گروه چهارگانه مدیریتی آنها شامل هشت تکنسین خانم است که در کارگاه کار می‌کنند. هنگامی که برخی مشتریان هنگام تحویل کلید خودرو، ابروهایشان را به نشانه تعجب بالا می‌اندازند، به‌سرعت متوجه می‌شوند این زنان به‌عنوان بازاریاب در آنجا حضور ندارند بلکه به‌دلیل علم، آگاهی و تخصص خود به این جایگاه رسیده‌اند.
کیم اذعان دارد خرده‌فروشی تایر به‌عنوان یک تجربه خرید معمولی همیشه چالش‌برانگیز بوده اما این جریان به آرامی درحال تغییر است. او ادامه داد: «داشتن یک تیم کاملا زنانه در کارگاه ما منحصربه‌فرد است. هنگام استخدام هسته مرکزی مدیریت که لیا، الکس و کارن بودند،‌ این موضوع را مدنظر قرار دادیم که بدون در نظر گرفتن جنسیت، بهترین واجدین شرایط برای این شغل هستند. در واقع انتخاب این سه نفر به همین سادگی بود.»
کیم در ادامه توضیح داد: « خرید تایر همیشه پر دردسر است اما امروزه رانندگان نسبت‌به زمانی که من در سال 2010 استخدام شدم، بسیار آگاه‌تر هستند. مکالمات به طور خودکار فقط درباره قیمت نیست زیرا مشتریان اطلاعات بیشتری دارند. فناوری تایر بسیار پیشرفت کرده است. بنابراین به ما بستگی دارد که مزایای مختلف محصولات مختلف مانند عمر سایش، الگوی آج، لاستیک‌های فصلی و مزایای یک برند ممتاز را نسبت به یک جایگزین ارزان به اشتراک بگذاریم.»
او باور دارد موقعیت مطلوب کنونی «In Town Automotive» به‌رغم شرایط بی‌سابقه‌ای که به خاطر همه‌گیری جاری ایجاد شده است، ادامه داردو البته روزهای بهتری نیز فرا خواهد کرد.
مارک ویدووز، مدیر شبکه خرده‌فروشی First Stop در بریتانیا و ایرلند در این‌باره گفت: «کیم و تیمش به انجام کارهای بزرگ ادامه می‌دهند، البته ناگفته نماند متخصصان بسیار با استعدادی هم هستند. داشتن آنها به‌عنوان بخشی از شبکه خرده‌فروشی ما یک تحول واقعی است، زیرا آنها معیاری را در بحث مراقبت و ارائه خدمات به مشتری خودرو حذف کرده‌اند که تا پیش از این دلیل مهمی برای مراجعه به تعمیرگاه‌های منتخب بوده است.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =