کد خبر: 239833
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۴
گرند کرتا

کراس‌اوورهای کوچک و اقتصادی در همه‌جای دنیا از محبوبیت بسیاری برخوردارند. در همین راستا، کمپانی هیوندای تصمیم گرفته خودرو گرند کرتا هفت‌نفره را به‌خط تولید خود در آفریقای‌جنوبی اضافه کند.

به گزارش «اخبار خودرو»،کراس‌اوورهای کوچک و اقتصادی در همه‌جای دنیا از محبوبیت بسیاری برخوردارند. در همین راستا، کمپانی هیوندای تصمیم گرفته خودرو گرند کرتا هفت‌نفره را به‌خط تولید خود در آفریقای‌جنوبی اضافه کند. این خودرو روی پلت‌فرم K2 ساخته شده که بین اکثر محصولات کیا و هیوندای، از جمله خودرو VENUE مشترک است. پلت‌فرم بهینه‌شده K2 موجب افزایش طول و فاصله بین محورهای خودرو شده است.

عرضه هیوندای «گرند کرتا» به بازار آفریقای‌جنوبی

این فضای اضافی به‌هیوندای اجازه داده تا دو صندلی دیگر را پشت ردیف دوم جاسازی کند. ظرفیت صندوق‌عقب (پشت، ردیف سوم) حدود 180 لیتر مکعب است و اگر همه صندلی‌ها درحالت خوابیده قرار گیرند، گنجایش درون کابین به 1670 لیتر مکعب می‌رسد. تامین انرژی GRAND CRETA برعهده یک موتور دو لیتری چهار سیلندر تنفس‌طبیعی است که قدرت و گشتاور آن به‌ترتیب به 156 اسب‌بخار و 191 نیوتون‌متر می‌رسد. این خودرو با یک موتور توربودیزلی 1.5 لیتری چهار سیلندر نیز عرضه می‌شود که قدرت آن حدود 113 اسب‌بخار و گشتاور آن برابر با 250 نیوتون‌متر است.

عرضه هیوندای «گرند کرتا» به بازار آفریقای‌جنوبی

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =