کد خبر: 239957
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲

اجاره خودرو تهران توسط شرکت‌های کرایه ماشین، یکی از بهترین و مطمئن‌ ترین راه‌ ها برای رزرو خودرو مورد نظرتان است. اگر نیاز فوری به اتومبیل دارید یا برای مسافرت به دنبال یک خودرو لوکس می‌گردید، می‌توانید با هزینه مناسب یک خودرو اجاره کنید. مطمئناً اولین چیزی که در زمان اجاره خودرو در تهران به ذهن‌تان می‌رسد؛ هزینه اجاره خودرو لوکس است. در این مقاله قصد داریم به فاکتورهای مؤثر در قیمت اجاره اتومبیل لوکس بپردازیم.

قیمت اجاره خودرو لوکس در تهران

هزینه کرایه ماشین لوکس چقدر است؟ این موضوعی است که در این بخش به طور کامل به آن اشاره می‌کنیم. اگر به دنبال اجاره ماشین تهران هستید، مطمئناً بعد از کمی جست‌وجو متوجه شدید که قیمت اجاره ماشین در شرکت‌های کرایه خودرو متفاوت است؛ دلیل این موضوع این است قیمت اجاره خودرو تهران به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه به بررسی این معیارها می‌پردازیم.

اجاره خودرو تهران با رنتینال

ارزش روز خودرو

ارزش روز اتومبیل یکی از فاکتورهای مهم در قیمت‌گذاری اجاره خودرو تهران به شمار می‌رود. البته این موضوع کاملاً بدیهی است که قیمت یک خودرو لوکس ششصد میلیون تومانی از یک اتومبیل صد میلیون تومانی بیشتر باشد. از دلایل این امر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هر چقدر خودرو گران‌تر باشد؛ هزینه‌های جانبی آن مانند تعویض روغن و لنت، لاستیک، فیلترها و غیره نیز افزایش می‌یابد. به همین جهت کرایه خودروهای گران و لوکس بیشتر است.
  • هر چقدر خودرو گران‌تر باشد، هزینه استهلاک آن افزایش‌یافته و باگذشت زمان و بالارفتن کیلومتر، ارزش اتومبیل کاهش پیدا می‌کند.
  • هزینه تعمیرات و خرید لوازم یدکی اورجینال برای اتومبیل لوکس بسیار بالاست و به همین دلیل اجاره ماشین لوکس گران‌تر خواهد بود.
  • یکی از فاکتورهای تأثیرگذار در هزینه اجاره خودرو لوکس و گران قیمت، خواب سرمایه است. مالک خودرو هزینه زیادی را بابت خرید خودرو پرداخته و مطمئناً انتظار دارد سود خوبی از رنت ماشین بدست آورد.
  • از دیگر هزینه‌های اتومبیل‌های گران قیمت می‌توان به هزینه بیمه ثابت و بیمه بدنه، مالیات و عوارض، هزینه نگهداری و کارواش اشاره کرد که نسبت به خودروهای معمولی بالاتر است.

مدت زمان رنت ماشین

یکی‌ دیگر از معیارهای موثر در اجاره خودرو تهران، مدت زمان رنت ماشین تهران است. حداقل زمان اجاره ماشین بدون راننده سه روز است اما اگر بخواهید برای مدت زمان بیشتری اتومبیل را رنت کنید، تخفیف‌های ویژه‌ای به شما تعلق می‌گیرد. مثلاً اگر هزینه روزانه رنت ماشین تهران ، ششصد هزار تومان باشد؛ در صورتی که بخواهید آن را برای سه الی هفت روز اجاره کنید به‌ازای هر روز، پانصد و پنجاه هزار تومان می‌پردازید. البته این مسئله برای اجاره ماشین بدون راننده است و در مورد کرایه ماشین با راننده قضیه کاملاً فرق دارد. قیمت اجاره اتومبیل با راننده با توجه به ساعت و مسافت طی شده محاسبه می‌شود و شما می‌توانید هر خودرویی که دوست دارید را به همراه راننده اجاره کنید.

اجاره خودرو تهران با رنتینال

کیلومتر مصرفی

زمانی که شما یک اتومبیل را بدون راننده اجاره می‌کنید؛ می‌توانید در تهران یا هر شهر دیگری به‌راحتی از آن استفاده کرده و نگران هیچ‌گونه محدودیتی نباشید. اما این نکته را در نظر داشته باشید که هر اتومبیلی، یک سقف مجاز کیلومتر روزانه دارد و معمولاً بین ۱۵۰ تا ۳۵۰ کیلومتر متغیر است. حتماً این سؤال برایتان پیش‌آمده که برای سفرهای طولانی تکلیف چیست؟ فرض کنید شما برای یک هفته یک خودرو هیوندا اجاره کرده‌اید و مجاز هستید روزانه ۲۵۰ کیلومتر از آن استفاده کرده و در مجموع یک هفته، می‌توانید ۱۷۵۰ کیلومتر با آن رانندگی کنید. اگر مسافت طولانی‌تری را با خودرو طی کردید، باید طبق کیلومتر مصرفی، مابه‌التفاوت آن را بپردازید.

مدل و سال ساخت خودرو لوکس

مدل و سال ساخت اتومبیل، یکی از فاکتورهای مهم در هزینه اجاره خودرو لوکس است. فرض کنید می‌خواهید یک ماشین لوکس (پورشه) اجاره کنید که هزینه اجاره روزانه آن حدود ۴ الی ۶ میلیون تومان است که دلیل این تفاوت قیمت، مدل ساخت خودرو است. اگر سال ساخت خودرو بین شرکت‌های اجاره اتومبیل یکسان باشد، ممکن است تصور کنید که شرکت‌هایی که با قیمت گران‌تری خودرو کرایه می‌دهند، گران‌فروش و شرکت‌های ارزان قیمت، منصفانه‌تر هستند اما همیشه این‌طور نیست. متأسفانه برخی از شرکت‌ها قیمت‌های پایین‌تری را به مشتریان پیشنهاد داده ولی در عوض خدمات بسیار ضعیفی را ارائه می‌دهند. حتماً قبل از اینکه جهت اجاره خودرو لوکس در تهران اقدام کنید از معتبر بودن شرکت اجاره خودرو مطمئن شوید.

اجاره خودرو تهران با رنتینال

مزایا استفاده از اجاره خودرو در تهران

  • در حال حاضر به دلیل قیمت گران خودرو، امکان خرید آن برای همه وجود ندارد. هم‌چنین بسیاری افراد به دلیل هزینه‌های جانبی بالا، همیشه اتومبیل خود را در پارکینگ گذاشته و فقط هرسال هزینه‌های زیادی را بابت استهلاک و بیمه اتومبیل پرداخت می‌کنند. یکی از مزیت‌های اجاره خودرو تهران این است که شما هر زمان که به اتومبیل نیاز داشتید، هزینه آن را می‌پردازید. هم‌چنین اگر برای یک قرار کاری مهم، نیاز فوری به اتومبیل لوکس داشتید، می‌توانید با اجاره ساعتی خودرو در تهران در کوتاه‌ترین زمان یک اتومبیل کرایه کرده و تأثیر فوق‌العاده‌ای روی افراد حاضر در جلسه بگذارید.
  • یکی دیگر از مزایای اجاره خودرو این است که شما می‌توانید جدیدترین مدل اتومبیل را سوار شوید. زمانی که شما یک خودرو خریداری می‌کنید تا مدت‌ها محدود به همان مدل هستید. اما با استفاده از خدمات اجاره خودرو می‌توانید هر مدل اتومبیل را انتخاب کرده و از رانندگی با ماشین‌های متنوع لذت ببرید.
  • اگر قصد دارید یک سفر کوتاه‌مدت با خودرو شخصی خود داشته باشید باید حتماً قبل از سفر از سالم بودن خودرو مطمئن شوید. هم‌چنین باید هزینه‌های زیادی را بابت تعویض روغن، لنت و حتی خرید لاستیک پرداخت کنید. اجاره خودرو تهران این مزیت را دارد که شما با پرداخت هزینه مناسب، می‌توانید یک خودرو صفر کرایه کرده و یک سفر امن را تجربه کنید.

خدمات اجاره خودرو رنتینال

شرکت رنتینال یکی از معتبرترین و بزرگ‌ترین مراکز اجاره خودرو تهران است. شما می‌توانید انواع ماشین‌های ایرانی و خارجی را بهترین قیمت کرایه کرده و رانندگی ایمن و باکیفیتی را تجربه کنید. شرکت کرایه خودرو رنتینال جهت رفاه و راحتی هم‌وطنان عزیز، بالاترین کیفیت سرویس‌دهی را با ارزان‌ترین قیمت ارائه می‌دهد. جهت مشاهده انواع خودرو لوکس ایرانی و خارجی برای استفاده در مناسبت‌های مختلف می‌توانید به آدرس اینترنتی https://rentinal.info/ مراجعه کنید. هم‌چنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره‌های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

اجاره خودرو تهران با رنتینال

کلام آخر

در این مقاله به عوامل مؤثر در هزینه‌های اجاره خودرو تهران و هم‌چنین مزایا استفاده از آن پرداختیم. شما با استفاده از خدمات اجاره خودرو از شرکت‌های معتبر می‌توانید با هزینه مناسب، بهترین و جدیدترین خودرو را رزرو کرده و از رانندگی و سفر خود لذت ببرید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =